Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Allereerst gerjan respect voor jou gamerscore met crackdown.
    Nu heb ik dus even een vraagje aan de mensen die de DLC hebben gedownload.
    Is het leuk,en echt waard om aan te schaffen?

    Zit namelijk een beetje te twijfelen.
    Ook hoorde ik zoiets dat er een soort van cheat bij de update was bijgedaan zodat je nog hoger kan springen etc..
    Weet iemand hier meer over?

    mvg,
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het is leuk om die nieuwe wapens en voertuigen uit te testen, maar na een tijdje begint het toch weer behoorlijk snel te vervelen.
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je toch iets verkeerd , vind het zelf het spel plezier behoorlijk vergroten......vooral de rocket tag is een leuke toevoeging......wapens zijn ook erg leuk , zoals de harpoon , vijand eerst omhoog gooien en dan vast pinnen aan een gebouw bijvoorbeeld......

    de content is dubbel en dwars zijn geld waard en persoonlijk vind ik dit pas de eerst content is de echt de moeite waard is
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  5. Knippa

    Knippa Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet alle races completen mensen, maar ik heb ze allemaal al es gereden maar niet allemaal gehaald. Waar zie ik welke ik nog moet?
     
  6. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Je drukt op start en dan achievements en dan blader je naar de race achievement en zie je welke races je hebt gedaan:)

    Ik heb ook een vraag.Ik heb nog een gang over en de andere 2 heb ik dus helemaal vermoord.Maar soms als ik in de zone van de gang die over is ben , dan kom ik weleens the volk en los meurtos gang member tegen die tegen de laatste overgebleven gang vecht of op mij schiet.Is dit een bug ofzo?Want dat ik weet waren ze allemaal dood, als ik ze doode op de ster locatie.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Smaken verschillen, hè. Ik hou er niet echt van om de hele dag mensen omhoog te gooien en vast te pinnen aan de muur. Vooral niet nu de Halo 3 Beta ook speelbaar is.
     
  8. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    na een tijdje zoeken eindelyk alle 500 agility orbs :)

    nu nog de 300 hidden, dan heb ik voor de rest alles gehad. behalve die street race achievements omdat ik geen uitbreiding heb :D

    was wel even zoeken ze voor die laatste 2. lagen dus op los muertos aan het einde van het strand :p
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe had een droom dat ik alle 500 agility orbs had gevonden:mad: Jammer genoeg moet ik er nog 2:mad:
     
  10. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek es helemaal achter aan het strand waar ook 2 stuntrings zitten :p

    daar zaten mijn laatste 2 ook verstoppeld
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wie hebben nu allemaal 1250/1250? Ik had ze als eerste NLer O-)
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gratz kerel.

    TWee vraagjes

    Jeffor --> waar bedoel je precies?

    Tweede vraag: op Los Muertos staat een toren met een rond koepeltje als dak (volgens mij de toren van je eerste verplichte supply point) hoe kom je op dat dak want er ligt daar een agility orb waar ik niet bij kan!!!!
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben redelijk op weg. Door mijn examens heb ik lang niet zo veel tijd dus jah :). Heb nu de eerste 4 races met all vehicles maar doe het steeds in co-op en dan om de beurt dus dan duurt het ff :)
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Langejan zou jij mij eens een keer kunnen helpen met een aantal achievements.
    Je staat toch in me friendslist :b:
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je het strand links van los muertos volgt (bij de pier en die huisjes). Heb je uiteindelijk die tunnel in de rotsen waar een aantal orbs liggen en over die heuvels daar heb je 2 stunt rings tegenover elkaar.

    Weet niet echt welke toren je bedoelt....met een agility van 4 moet je overal bij kunnen komen btw.

    Edit: Aan je gamercard te zien heb je een 4 star rating met agility en als je die toren bedoeld van lange jan (post hieronder), moet je er gewoon op kunnen springen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    denk de "vuurtoren" bij het pretpark? Daar kom je zonder 4 sterren niet op idd

    @ smokey is goed, heb alleen geen headset, das altijd wat lastig
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok zal zodirect ff kijken, ik hoop dat ze daar zitten:cool:
    Kan iemand mij trouwens ook ff helpen met een aantal achievements? Zoals die stuntrings etc...
     
  18. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik deze link pietlut dan weet je waar alle stunt rings zijn. in je eentje moeten ze te doen zijn zelf ook aleen gehaald, succes ermee KLIK
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt:thumbs: Die 2 agility had ik jammer genoeg al op het eind van het strand:mad: Maarja gewoon door blijven zoeken:eek:
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zag net een video review van Gamespot en ik wil deze game graag halen.
    Blijft het een beetje lang leuk en zit er een mooie multiplayer in?

    Hopelijk kunnen jullie me over de schreef trekken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina