[Wii] [DS] Pokemon Diamond/Pearl

Discussie in 'Games' gestart door Cookie, 22 mei 2007.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [​IMG]


    Titel: Pokemon Diamond/Pearl
    Developer: Game Freak
    Genre: Role Playing Game
    Releasedates:
    US: Reeds verschenen
    Japan: Reeds verschenen
    Europe: Reeds verschenen


    Info:

    Pokémon Diamond & Pokémon Pearl zijn twee Pokémon RPG spellen voor de Nintendo DS. Diamond and Pearl zal zich afspelen in het nieuwe gebied Shin’ou, dat besneeuwde gebieden bevat, een unicum voor een Pokémon RPG. Shin’ou zal daarnaast een ondergrondse wereld bevatten die gebruikt zal worden voor de multiplayer. Spelers kunnen hun eigen geheime basis ontwerpen en inrichten, net als in de vorige spellen en mee doen aan mini-games. Eén van deze mini-games zal het opgraven van fossielen van oude Pokémon zijn. In Diamond en Pearl komt ook een nieuwe criminele organisatie voor, genaamd Team Galaxy.

    Diamand en Pearl zul beschikken over vijf verschillende tijdsperioden, een concept dat voor het eerst geïntroduceerd werd in Pokémon Gold en Silver. Het systeem is echter flink uitgebreid en bevat nu ochtend, middag, namiddag, avond en nacht. De Pokémon Contests die in Pokémon Ruby, Sapphire en Emerald verschenen keren terug als Super Contests, met enkele veranderingen. De Super Contests zullen bestaan uit drie ronden. In de Visual Judgement ronde moet je met de DS stylus voorwerpen aan je Pokémon geven om punten te verdienen. In de Dance Judgement moet je tegen andere Pokémon strijden in een test van ritme en balans. De laatste ronde, de Perfomance Judgement, is identiek aan de originele opzet van de Pokémon Contests; Pokémon moeten hier hun aanvallen gebruiken om punten te scoren.

    Verfijnde verschillende tussen de mannetjes en vrouwtjes Pokémon zijn toegevoegd, inclusief aspecten zoals verschillende grootte of duidelijk verschillende uiterlijke kenmerken. De Pokédex kan nu het gewicht en de lengte van de speler vergelijken met die van de Pokémon. Een compleet nieuwe apparaat, bekend als de Pokétchi, kan om de pols gedragen worden als een horloge en zal de mogelijkheid hebben om verschillende functies uit te voeren waaronder een tijd managementsysteem, een rekenmachine, een methode om je Pokémon te bekijken in een broedcentrum en een typekaart. De Battle Tower maakt ook weer zijn terugkeer. De drie Pokémon waar je bij de start uit zal kunnen kiezen is net als in alle andere Pokémon spellen Grass, Fire en Water. De Pokémon waaruit je kunt kiezen zijn Naetle, Hikozaru, and Pochama.

    Pokémon Diamond en Pearl zullen op een gegeven moment ook werken met Pokémon RPG’s op de Game Boy Advance waardoor je Pokémon kan uitwisselen tussen de versies. Via de draadloze Wi-Fi kun je met andere spelers over de hele wereld ruilen, gevechten houden en online via voicechat met elkaar praten in Pokémon Centers. Diamond en Pearl zal tevens over een Wi-Fi verbinding beschikking met het Wii spel Pokémon Battle Revolution.

    Screens:

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    Diamond/Pearl Versies:
    Hier is een lijst me de pokemon die maar in één versie voorkomen:

    Exclusief bij Diamond:
    Seel
    Dewgong
    Scyther
    Murkrow
    Scizor
    Larvitar
    Pupitar
    Tyranitar
    Poochyena
    Mightyena
    Aron
    Lairon
    Aggron
    Kecleon
    Cranidos
    Rampardos
    Honchkrow
    Stunky
    Skuntank
    Dialga

    Exclusief bij Pearl:
    Slowpoke
    Slowbro
    Slowking
    Pinsir
    Misdreavus
    Houndour
    Houndoom
    Stantler
    Spheal
    Sealeo
    Walrein
    Bagon
    Shelgon
    Salamence
    Sheildon
    Bastiodon
    Muumaaji
    Glameow
    Purugly
    Palkia

    Video's:
    Gameplay 1
    Gameplay 2
    Trailer

    Extra:
    www.serebii.net: Erg handige site en alle info over pokemon(diamond/pearl) is hier te vinden.
    Walkthrough: Een erg goede engelstalige walkthrough waarin alles te vinden is.
    Pokédex: Alle 493 pokémon op een rijtje.
    Legendarys: Hier vind je alle legendary pokemon uit de beide versies inclusief hun locaties.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Vroeger waren er 150 Pokémon. Hoeveel zijn dat er nu?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Iets van 400 dacht ik.
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! xD En ik vond 150 al veel.. :'-( Mooie OP :D
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Je kan de releasedate aanpassen. Diamond en Pearl komt 27 juli uit.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gebeurt. Ik las nogal veel verschillende data op het internet dus wachtte al op een soortgelijke post :9
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ziet men hier nog in?
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Pokemon! :D8)\o/
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Konden ze het nouw echt niet beter maken qua graphics, sommige ds spellen zien er al 1000x beter uit
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hierbij draait het naar mijn mening niet om, andere graphics had ik niks gevonden. Dit is gewoon de stijl waar het bij dit spel om gaat.

    @Darkon, reageer dan niet...
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Er zijn er geen 400, maar 493. :+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    beginpoststijlpikkert! :+
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ssst :+ (check)

    Had het trouwens wel van jouw :9
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer komt Pokemon Diamond/Pearl eigenlijk uit? Ik zag dat veel mensen de game hier geimporteerd hebben, dus ik heb eigenlijk de hele DS lite thread niet meer gevolgd.

    /Edit

    27 Juli dus..

    (deze muts is vergeten in de startpost te kijken :9) Excusses
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik zat net te denken aan Pokemon Link, maar ik wacht nog even.
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel mensen hier hebben em ook al he. Bij winkels als CD-Wow en play.com al gewoon te bestellen. (Al is de laatste echt buitenlands. De eerste importeerd ook)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Grrr :eek:

    Importeren gaat gewoon heel makkelijk vooral omdat de DS regiovrij is. Spellen zijn (o.a.) bij CD-WOW erg goedkoop, sowieso goedkoper als hier.
    Als pokemon hier uitkomt zal die wel 45 gaan kosten en bij cd-wow is die 32incl en je hebt hem nog veel eerder ook :)
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Ik wil gewoon jullie mening horen wat jullie hier nog in zien. Ik spaarde die kaarten toen er nog 150 waren en was er fan van. Maar ik groei geestelijk (ja klinkt onmogelijk) en dan vind je dit niet leuk meer. Vandaar mijn vraag. Wat ziet men hier nog in?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok, veel mensen hebben een beeld dat dit kinderachtig is en zo kwam het een beetje over. Het leuke aan dit is gewoon om zo veel mogelijk van die beesten te vangen en het verhaal is ook leuk om uit te spelen en zo alle badges te halen. Met zijn tweeen tegen elkaar vechten blijft verder ook erg geinig en het blijft gewoon voor alle leefdtijden en lijkt nooit te verouderen.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet zeker dat als je dit spel een andere naam zou geven dat niemand meer iets zou zeggen over "kinderachtig". Ik ga hem binnenkort ook zeker halen, hoewel ik twijfel, en hem laat liggen tot de zomervakantie :9
     

Deel Deze Pagina