Fout! Nadat je hebt gecountered moet je aanvallen met Y. Dit is een krachtige aanval. Slappe aanvallen hebben geen effect op Wilson Fisk a.k.a. de Kingpin
klein vraagje.. Hitch Hiker 20 Ride a car or truck for 5 miles. kan je die achievement halen door gewoon op een auto te gaan staan, dan ff uitgebreid naar de wc te gaan of te gaan lunchen en vervolgens terugkomen en zien dat je die achievement hebt??
Nope, je dient namelijk steeds je positie bij te bewegen want je kan er vanaf vallen, als het zo makkelijk was hadden ze er vast geen achievement van gemaakt denk ik zo ;-).
gewoon op een vijandelijke gang auto gaan staan die je tegen komt met crimefighting, wel eerst ff de mannetje mepen die uit de raampjes klimmen daarna kan je blijven staan en gaan pissen ofzo als je wil. sry voor dubbelpost kon vorige nie editen?
Ik heb eindelijk de laatste missie van Curt Connors gehaald. Ik had wel veel mazzel en het had ook geen seconde langer moeten duren. Hierdoor heb ik nu alle missies gehaald. Ik ben nu bezig met bomb tour 6 maar doordat de camera de verkeerde kant opdraaide verloor ik teveel tijd. Vanavond maar weer verder proberen
ik zit nu bij de 2e dr conners missie... en heb in het riool het 1e & 2e drankje kunnen verspreiden en verdedigen.. maar nu moet ik 2 min lang het drankje verdedigen.. en er komen zoveel van die lizards dat ikhet steeds niet haal.. keer op keer gaat het niet heeft iemand miss wat goeie tips?? en kan iemand mij vertellen hoe ik bomb tours ofzo kan doen?
Voor advies en tips betreft die missie, blader je maar een paar bladzijdes terug Bomb Tours staan simpelweg op je map onder de naam 'activities'.
Gadverdamme wat zitten hier veel fouten in zeg... Ben met de missie Kingpin Part 2 bezig, eerst versla ik hem, dan die drie ander freaks, en vervolgens ben ik weer bij hem. Web ik hem met rage omhoog, sla hem eens flink en verdwijnt de gek in het plafond om niet meer naar beneden te komen...
Waarschijnlijk wisten de makers dit zelf ook wel, maar omdat het gelijk met de film uit moest komen hebben ze het maar zo gelaten als het is.
Ik heb meer mensen over die fout bij de Kingpin gehoord maar ik heb er zelf helemaal geen last van gehad
ik heb nu nog 2 missies open staan -grand finale -dr conners 2 kan je als je de grand finale eerst doet daarna nog dr conners 2 doen?? en kan je nog bombtours en dat soort dingen gaan doen nadat je de grand finale gefinished heb?
Je eerste vraag kan ik tot mijn grote spijt niet beantwoorden. De tweede daarentegen wel: Bombtours, Races, etc zijn nog actief nadat je alle Story-Missions hebt voltooid. Succes!
Dr Connors 2 kan je ook nog na de Grand Finale doen. Heb ik ook gedaan omdat ik niet verder kon komen
Thanks, heb nude grand finale gehaald zit alleen nog met die &&(*&(*@&#(@^@*&$^) conners 2 missie.. mja ik ga nu maar even wat lol maken met races enzo.. en miss wat achievements proberen te scoren. Heeft iemand miss nog een tip voor de 500 punten foto achievement hoe ik die kan halen? (nu ik zogoed als allemissies heb uitgespeeld :{)
Ik heb crimes met 100% bevochten maar ik heb nog steeds geen all bank robereys completed achievement.. snapt iemand dit? weet iemand misss een plaats waar je vaak een bank robery tegenkomt?
Het is eigenlijk te gek voor woorden dat developers als Treyarch CoD3 een goede game maken en dan komt zo'n vette licentie als Spiderman en dan maken ze er een middelmatige game van. Als excuus komen ze dan met tijdgebrek ofzo. Neem gewoon wat meer tijd en maak dan net zoals King Kong en écht goeie filmgame.