qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ach als je wilt kun je het nog met je mobiele telefoon opnemen, ik ken er genoeg die het doen op Gears en met een beetje fatsoenlijke camera, op z'n zijde voor je TV leggen ziet het er nog best leuk uit ook. En makkelijk te bewerken natuurlijk.

2. Lol ik kijk echt heel veel GoW montages, maar als ik zie dat er een met een camera is opgenomen zet ik hem meteen weer af :9

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik heb net een nieuwe ericsson en die kan TV layers weghalen uit het beeld. Als ik dan een keukentrapje pak en daar leg ik mijn Telefoon precies goed op dan neemt hij op op redelelijk tot goede quality. Als ik hem dan in Vegas 6.0 verklein naar bijvoorbeeld 500 x 280 dan ziet het er helemaal geweldig uit, niks mis mee hoor.

4. Wauw dat wil ik wel eens zien dan :D

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    33 euro!

6. Inf1nity

Inf1nity Guest

zo'n kabeltje?

7. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    dazzle 150 = 120 euro

dazzle 90 = 50 euro

kabels met splitters e.d. 30-35 euro.

dan kan je ertegen aan (als je slechte pc hebt raad ik je het niet aan) ook veel GB vrij is aanbevolen.

en smartiez 500 x ... is nie lkkr kijken ikzelf kijk graag fullscreen mijn vids zijn 720x576 (480i formaat) en maar op 1000 mbit (tenzij het monatge's zijn dan rond 2000 en gameplays vanaf 300 kbit tot 700 kbit. (ligt eraan hoe lang gameplay is.

8. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @Darkraver: Tnx, ik zal ook is ff kijken naar die Dazzle.
    PS: http://www.teamqg.com/qg/index.php -> Onderaan -> Clanlijst -> Heb Team Win er ook ff bij gezet. Ben daar een soort van clanlijst aan het maken. Maar een heleboel clans hebben geen fatsoenlijk logo, wat een beetje jammer is, maar degene die er staan zijn wel vet toch?
    PS2: Zeg het ff als je niet wil dat TW er tussen staat, dan haal ik hem weer weg.

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem compleet voor 33 euries, een goeie kabels heb ik zat en splitter is nije nodig. ziet er goed uit

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dope Nemesis, als je wilt kun je pG er ook bij zetten :D

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een goed logo geeft :).

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die dazzle 150 kopen?

13. Geef ik je vanavond of morgen :thumbs:

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Toegevoegd aan de lijst :).

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Merc je zeurt ons nu al 10 posts de oren van het hoofd maar als je het nou eens even simpel google'd dan kom je er allemaal vanzelf achter. Ik bedoel 'waar kun je de dazzle 150' kopen?

http://www.google.com

16. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    ja ziet er idd mooi uit.

ik weet niet wanneer onze nieuwe site gemaakt gaat worden want die we nu hebben is een beetje standaart. alleen hebben we niet egt een goede codeerder alleen TW inferno met goede PS skills.

ons nieuwe logo zal iets als dit worden:

maar jullie site gaat steeds beter uitzien.

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel weer een lekker funky moduuletje maatje, gadver wat kan je dat toch goed!

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Je had z'n laddersite moeten zien, in 2 weekjes tijd had hij ConsoleGaming nagebouwd, clanmodelus, ladders en tourneys en alles grafisch helemaal op z'n Nemesis'. Hij had alleen geen zin meer ofzoiets ik weet het ook niet.

Thanx Dark voor complimenten, altijd fijn te horen.

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    als wij hem nou eens lichtjes stimuleren onder die balletjes van hem en er een echte Oer hollandse OEREND HARDE Ladder van maken, met non-corrupt refs, goede leiding, marketing. Niks groots maar kwaliteit!

Ik wil zijn balletjes wel stimuleren dan samen met Montana, regel jij de rest!?

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

Klinkt goed, praat alleen liever niet over de balletjes van Nemesis? Sorry Mike..

BTW hoe no-life ben ik, 1000 posts ftw.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina