De eerste 3 delen zijn van puik niveau hoor, alleen vind ik het eerste deel gewoon de beste tot dusver Maar een ding, please haal niet Ratchet: Deadlocked , want die is écht teleurstellend. 90% action en 10% aan platform elementen
denk dat ik morgen maar ratchet & clank ga halen, en MGS3. Heb deel 1&2 van mgs altijd met veel plezier gespeeld. Dan ben ik wel een tijdje zoet. Moet ook God of War nog uitspelen. Hoop alleen dat de MM die 2 games nog verkoopt anders moet ik ze maar via internet bestellen. Bedankt voor de tips in iedergeval
ja daarom, Hoorde er veel over, en sinds deel 2 er bijna aankomt dacht ik laat ik deel 1 maar kopen en uitspelen voordat deel 2 er is .
Heel verstandig inderdaad aangezien deel 2 verder gaat waar het vorige deel ophield. Mis je ook niets van het verhaal
Die zijn nog niet opgenomen in de BC list, maar je kunt altijd spoedig een nieuwe update verwachten. Verwacht 'm binnenkort dus
Ik heb dus net sinds 4 dagen een Playstation 3 erbij gekocht. Mischien weten jullie dat : die nieuwe Tomb Raider die begin juni uit gaat komen, is die gewoon te spelen? En draait GoW2 goed? Grt, Erwin "King"*)
Ik heb nu DotHack Infection Part One en DotHackMutation Part 2 voor de PS2, en werken perfect op de PS3. Erg toffe games trouwens, ik kende het niet.. en heb het op de rommelmarkt gekocht voor een paar euro's
Niet bekend, dit geldt overigens voor alle spellen die nog niet BC zijn. Het is een kwestie van wachten en hopen dat jouw favoriete titels er tussen zitten.
Zit er op de PS3 ook een slot voor de oude memorycards, zodat je je oude savegames kan spelen?? Iemand ergens een lijst met alle BC games van PS2?? God of War 2 ook BC?? Zit nog te twijfelen of ik de PS3 gaat kopen, maar BC kan positief zijn Greetz Buddha