Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

1. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vanuit daar naar rechtsonder gaan en in de bedieningscabine van de kraan gaan zitten. Nu moet je hem activeren en over de verlengde buis lopen. Vanaf hier kun je een andere pijp vastpakken en naar de raket toe schuifelen via de pijp. Als je bij de raket bent kun je met een haak en touw naar beneden om de raket onschadelijk te maken.

2. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus ik hoef niet aan dat ding te draaien enzo van die raket?
    8)

ik ga het zo nog eens proberen

bedankt iedergeval

3. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat moet je wel.

Allereerst als je daarbinnen hebt moet je op het laagste punt vanaf waar je de raket kunt bereiken aan zo'n wiel draaien. Daardoor opent er zich een luik iets hoger gelegen. Op het punt waar je aan het wiel draait heb je achter je een lift/plateau, ga hierop staan en druk de knop in. Dit plateau/Deze lift brengt je naar boven naar het open luikje (zojuist geopend met het wiel). Je zult zien dat je het niet kunt bereiken je zult, naar een controlpanel moeten (is heel dicht in de beurt) om er voor te zorgen dat er iets naar voren schuift zodat je bij dat openluikje kunt komen. Ben je bij het open luikje dan hack je het systeem en klaar is kees. Dan hoef je alleen nog maar te ontsnappen door met de ladder naar boven te klimmen (ladder zit direct recht naast de raket) en via een rope door het dak te klimmen.

4. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is gelukt hoor bedankt

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit nu bij die missie dat ik Hisham moet redden en omdat ik ook graag de Hero achievement wil moet ik hem dus ook redden. Ik ga het nu ff proberen;)

6. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0

Dat is de: "save hisham" achievement :thumbs:

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vandaag DA uitgespeeld met het beste einde. Ik heb alleen nog een paar vraagjes:

1. Wat maakt Hard moeilijker dan die andere moeilijkheidsgraden?
    2. Waar kun je het beste "Getting Technical" achievement halen?
    3. Waar kun je het beste Human Light Switch achievement halen?

Tnx alvast \o/

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    1. sneller dood oid.
    2. boot (ijs)
    3. die level met die boot (ijs) daar gaat een lamp heel de tijd weer terug aan.

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  9. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    1. Eerder dood en je begint het level zonder ammo
    2. Ijsboot en hotel. Elk level wel, aangezien je nu het level begint zonder ammo zul je veel minder je wapens gebruiken. Probeer eens een level uit te spelen zonder je wapens te gebruiken.
    3. 1e Level. Probeer eens een level uit te spelen zonder het licht kapot te schieten.

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    2. Wat hebben mijn wapens te maken met de getting techincal achievement... Daar moet je 5 mannetjes mollen met non lethal gadgets..

3. Ik heb die hele game nog geeneen licht gemold en ik moet er juist 20 mollen -_-

11. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    2. Je moet gewoon je sticky shocker en airfoil rounds gebruiken (met linker trekker knal je ze af)

3. Voor de achievement van de human light switch moet je met je pistool op een lamp mikken en dan linker trekker in houden. De lamp is dan een tijdje uit en gaat daarna weer aan.

12. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    2. Sorry, ik bedoelde dat je wel je wapens moet gebruiken maar niet je kogels, dus die extra opties van je wapens gebruiken. Non lethal gadgets zijn bijv. extra functies die op je gun zitten airfol round, sticky shocker, etc. Maar op hard is dit wel moeilijker omdat je die gadget ammo moet vinden.

3.Human Light Switch Achievement moet je niet lampen kapot schieten maar JAMMEN, dit doe je met de pistol en dan left trigger.

13. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ok is geen probleem mijn eigen schuld :)

Dus ik kan net zo goed die achievement halen met 1 lampje?

14. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in principe wel ja. Heb ik onbewust ook gedaan. Ik probeerde een level op 100% uit te spelen, maar ik kwam hele tijd niet voorbij één stuk. Heb ik ook hele tijd het zelfde lampje gejammed, bleek later dat ik dit zo vaak had gedaan (zonder dat ik werd gepakt over, retryde) dat ik de achievement had gehaald.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb een probleem ik wel het spel uitspelen maar dan de bad ending,
    ik heb net lambert neergeschoten en dan zegt die alsnog dat ik de bom moet vinden en ik heb alles fout gedaan hisham gedood en de boot opgeblazen.
    En mij trust met staat bij nsa op een heel klein streepje is er wel een andere ending??

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja, als je iedereen gewoon laat leven

17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je inderdaad de bad ending, dat klopt wel. :)

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Durf je wel? Drommelse knaap! :9

Ik ga nu ff proberen die lichten te jammen. Tnx hé!

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    sorry moeder

20. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in missie na shanghai iets met de mines moet je doen.

wat moet je daar precies doen?

Deel Deze Pagina