Ja het is dan ook best lastig om een laptop te kiezen, er is namelijk zoveel aanbod.
Ik was dan al een half jaar opzoek naar een laptop maar kwam de hele tijd op die net niet laptops terrecht. Probleem is dat ik aan 3d rendering en video editting blavlblalblab doe en daardoor dus een laptop zoek met een goeie videokaart en goeie cpu etc. Meestal kom je dan op laptops van rond de 2500 euro ofzo die gelijk 5 kilo wegen. 5 kilo vind ik echt te veel voor een laptop, en zo een bedrag heb ik gewoon niet. Dus.. verder zoeken.
Maar toen.. TOEN zag ik daar laptop uit de hemel vallen . Klein, licht en snel. Tada. Heel even getwijfeld want zepto wtf is dat voor merk? Maar op tweakers waren de users er echt heel tevreden over.. dus gekocht dan maar.
Maar maak je geen zorgen over brothers in arms, die ga je echt zeer goed draaien. Over de levertijden.. ja klasgenoot heeft dus wel een nieuwe bestelt en daar stond ook dat onderdelen niet leverbaar waren. Hij deed er totaal twee en halve week over. Maarja als je hem kan krijgen voor 1100 euro is dat ook echt wel een hele mooie prijs.
Kijk hem wel ff na natuurlijk. Veel succes en have fun !
Laatst bewerkt: 16 mei 2007