buiten ons fantastische sponsor nieuws is dit toch ook wel erg goed nieuws (voor de wat oudere onder ons)
Duke Nukem Forever nu definitief in ontwikkeling voor 360
George Broussard, CEO van 3D Realms onthuld eindelijk dat de legendarische eerste persoons shooter naar de Xbox 360 komt.
/Mod dit speelde ik dus om precies te zijn in 1991, ik was toen net zo oud als de meeste pG spelers van nu LOL (;( gdvr wat word ik oud)
Duke Nukem 1 speelt zich af in de nabije toekomst, waarin Dr. Proton over de wereld wil heersen met zijn leger van Techbots. Het is de taak aan Duke Nukem om er een stokje voor te steken!
Duke Nukem gebruikt zijn speciale groene, laserachtige wapen om zijn vijanden neer te schieten.
Lol op een MS-DOS module, zo een rood ding met een knopje in je commodore, texas instruments en AMIGA.
DUUUUUUUKKKKKKKEEEEEEEEEE KOMT TERUGGGGGGGGGGGGGG
[Duke Nukem 3D]
Het spel speelt zich af in de toekomst (als je goed naar een paar graphics kijkt komt je te weten dat dit het jaar 2007 is). Hierin keert Duke Nukem terug in zijn ruimte-auto naar Los Angeles, hij is net terug gekeerd van het vernietigen van Dr. Proton in Duke Nukem 2.
Zodra Duke in de buurt van LA komt en probeert het Central Command te bereiken, krijgt hij een SOS signaal door. Het blijkt dat aliens zijn begonnen met een invasie op de aarde.
Duke Nukem's ruimte-auto wordt neergeschoten en Duke landt met zijn parachute op het dak van een gebouw. Dit is waar zijn gevecht tegen de aliens begint.
(zielig hoor van whaleboy, de nicht)
Laatst bewerkt: 23 mei 2007