Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks, ga toch meer eens kijken of ik nog een betakey kan vinden.

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Piet kan niet lezen
    Ja hij heeft beta.

Heb jij al gespeelt?

3. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me inderdaad nogal moeilijk, maar strx in de echte halo3 bij big team battle 8 tegen 8 zou je met een rocket op de spawn, wel heel veel kills kunnen halen.

En over dat gezeik over laadtijden, ik zou er niet van verw8en dat die veel korter gaan worden, want die cpu kracht stoppen ze liever in betere graphics, en dat is ook meteen de reden, dat laadtijden nooit zullen verdwijnen :p

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Of een grotere HDD waar je de games op kan installeren, zodat de laadtijden wél verdwijnen. Dit wilde ze ook doen met Oblivion op de PlayStation 3, maar dat lukte om een of andere vage reden niet.

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Logischhh, Bungie vond me zo lief dat ze me een beta code gaven

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Ok, even de plus- en minpunten van de Beta van mij op een rijtje:

Minpunten:- De map Snowbound. Welke gek verzint nou weer poorten onder de basissen die ook nog eens werken als schilden? Focking irritant is t dat je er niet doorheen kan schieten. Lekker hoor Bungie! 8)
    - De nieuwe medals. Man, hou ze lekker normaal!
    - Schildbalkje bovenaan t scherm. Doe gewoon weer boven de radar..
    - De Covenant Rifle vind ik nogal overpowered.
    - De Mongoose in High Ground. In Slayer heb je er geen reet aan.
    - De Bubble Shield en al de shit die je met de X-knop dropt. Leuk hoor, maar wat heb je aan een Gravity Liftje en die Bubble Shield is gewoon irritant.
    - Waar is t zwaard? :p
    - Geen auto-aim meer. Jah sommigen zien t als een pluspunt, maar ik ownde er juist mee. :+

Pluspunten:

- Leipe shit! Assault Rifle is pwnage!
    - High Ground rocks!
    - Spartan Laser is kicken!
    - De Mongoose! Men wat gaat ie hard!
    - Al die cheatshit is eindelijk verdwenen
    - Rankingsysteemverbeteringen vind ik erg tof

7. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Is Halo 2 niks voor jou? ;)

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik vind de map Snowbound ook geen geweldige map, maar de Shields zijn toch behoorlijk handig. Vooral wanneer je bijvoorbeeld Oddball, Team Oddball of VIP speelt. Gewoon ervoor zorgen dat je in een kamertje tussen de Shields staat en met je teammates diegene die de Oddball vastheeft of de VIP is protect.

De Gravity Lift en de Bubble Shield zijn me toch een aantal keer goed van te pas gekomen. Vooral wanneer ik Territories speelde op High Ground. Snel een Bubble Shield plaatsen, daarin blijven staan en indringers assassinaten. Zo verover je snel een Territory.

De Gravity Lift was handig toen ik eveneens op High Ground speelde, maar nu CTF. Ik plaatste de Lift net voor de basis toen de deuren nog gesloten waren, sprong over de muren en ging voor de vlag. Iemand anders deed de deuren open en mijn andere teammate haalde me op met de Mongoose. Erg leuk als dit lukt, maar soms ook frustrerend als het niet lukt.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2007
  9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die cheatshit is niet verdwenen volgens mij hoor, zo veel laggy games nog steeds (niet door cheaten maar ze verzinnen vast wel weer wat). Assault rifle is ook alleen moet het magazijn worden vergroot. Nieuwe ranking is zeker geinig. Geen zwaard meer vind ik meer dan relaxt :). X Knop moet duidelijk verdwijnen, erg zinloos. Showbound is mijn favo map (ben sowieso van de kleine maps) alleen kunnen die deuren soms erg vervelend zijn. Vooral met oddball als die balletjes achter zo'n deur gaan kampen en je steeds neerslaan etc. Geen auto aim is een vrij duidelijke plus voor mij, was gewoon te erg aanwezig in halo 2. Verder ben ik het wel redelijk eens met je punten.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Was het nog mogelijk om de Halo 3 beta te kunnen spelen zonder key dmv accountrecovery en dan downloaden (accountrecovery dus voor een account met key, downloaden op eigen xbox, account weer verwijderen en spelen met eigen account)?

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Voor mij ook, inderdaad.

Laatst speelde ik Call of Duty 3 bij iemand en vond de auto-aim verschrikkelijk. Zonder auto-aim gaat het tenminste om de skills en kun je ook duidelijk laten zien dat je lang geoefend hebt.

Die Shields op Snowbound zijn lastig, maar je kan een campend team met een goede afgesproken tactiek makkelijk uit de weg ruimen. Daarom is het ook belangrijk dat er goede afspraken worden gemaakt en dat mis ik soms wel een beetje.

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    weetje dat ik nooit wat gemerkt heb van auto-aim? 8)

13. ViperMike

ViperMike Guest

Het is ook een pluspunt......houd teminste al die kleine kinderen weg die er niks van bakken :thumbs:

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gravity Lift is nog steeds geniaal.

*mompelt iets van warthog lanceren die op je af crossed.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Moet je voor de lol eens achter een vijand aan lopen, wanneer hij een bocht neemt stuur je automatisch mee. Gaat echt nergens over bij halo 2.

Die grote mond blijven ze toch wel opentrekken.

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoe lang kan die beta nog gespeeld worden?

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer maar eens met een Battle rifle je teamgenoot te killen en hij jou.. Ben benieuwd hoeveel schoten je nodig hebt.:+

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    tot 4-6

19. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je doet minder schade op teammates, je moet iemand bijvoorbeeld 2x in de rug slaan.

20. ViperMike

ViperMike Guest

Maakt me niet veel uit, die mense lul je er zo makkelijk uit. En anders heb ik altijd nog mijn mute :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina