pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    buiten ons fantastische sponsor nieuws is dit toch ook wel erg goed nieuws (voor de wat oudere onder ons)

Duke Nukem Forever nu definitief in ontwikkeling voor 360
    George Broussard, CEO van 3D Realms onthuld eindelijk dat de legendarische eerste persoons shooter naar de Xbox 360 komt.

/Mod dit speelde ik dus om precies te zijn in 1991, ik was toen net zo oud als de meeste pG spelers van nu LOL (;( gdvr wat word ik oud)
    Duke Nukem 1 speelt zich af in de nabije toekomst, waarin Dr. Proton over de wereld wil heersen met zijn leger van Techbots. Het is de taak aan Duke Nukem om er een stokje voor te steken!

Duke Nukem gebruikt zijn speciale groene, laserachtige wapen om zijn vijanden neer te schieten.

Lol op een MS-DOS module, zo een rood ding met een knopje in je commodore, texas instruments en AMIGA.

DUUUUUUUKKKKKKKEEEEEEEEEE KOMT TERUGGGGGGGGGGGGGG

[Duke Nukem 3D]
    Het spel speelt zich af in de toekomst (als je goed naar een paar graphics kijkt komt je te weten dat dit het jaar 2007 is). Hierin keert Duke Nukem terug in zijn ruimte-auto naar Los Angeles, hij is net terug gekeerd van het vernietigen van Dr. Proton in Duke Nukem 2.

Zodra Duke in de buurt van LA komt en probeert het Central Command te bereiken, krijgt hij een SOS signaal door. Het blijkt dat aliens zijn begonnen met een invasie op de aarde.

Duke Nukem's ruimte-auto wordt neergeschoten en Duke landt met zijn parachute op het dak van een gebouw. Dit is waar zijn gevecht tegen de aliens begint.

[​IMG] (zielig hoor van whaleboy, de nicht)

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Wilde ik net posten, gisteren alleen tot 06:00 doorgegaan dus zat net op scheel meer te pitten dan te werken. Full HD op monitor bestaat nog niet, over een jaartje of 1,5 zal het wel aan de order zijn.

EDIT: Never Mind, ik heb het al gelezen Maupie, goed werk!

3. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    het blijft lekker, altijd goed om te zien dat berdijven en zeker zo ééntje als LG vertrouwen heeft in wat je doet (Hannspree = LG), hebben een eerlijk, rustig en goed verhaal neergelegd, daarbij vinden ze het zelf gewoon erg leuk om te doen.

4. PG|Cease2Ex1st

PG|Cease2Ex1st Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb dit spel vroeger ook gespeeld
    was toen de tijd wel een vet spel:thumbs:

maar wie kent het spel niet man....?

5. PG|Cease2Ex1st

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft de middelen om een heel gebouw in as te leggen?
    heb geen zin meer in mn werk!:'-(

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Weet je het zeker? Want zoals ik het kan lezen zijn het meer de ontevreden werknemers van LG die een eigen company zijn begonnen Hannspree genaamd.

BTW> Nu wordt het misschien tijd voor een professioneel ontworpen site? je clannaam verranderen naar proffesional.Hannspree ofzo of doen jullie daar allemaal niet aan?

7. pG Montana

pG Montana Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    maakt allemaaaaaaaal niet uit waneer krijgen we de tft mike?????? :D

8. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat begreep ik inderdaad in 1ste instantie ook alleen schijnt LG er toch een meerderheids belang in te hebben, hoorde ik van de distributeur. marketing dingetje waarschijnlijk. Slecht nieuws is ook nieuws he, vergeet dat niet!?

9. pG Montana

pG Montana Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mike waneer krijgen we het dan? of heb j nog geen datum ervan? x x x x Je Zoontje

10. PG|Cease2Ex1st

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha
    montana wil het scherm snel hebben want dan verkoopt ie m voor een deel van zn x-doos:lol:

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Slecht nieuws is ook nieuws? Ik vat hem niet helemaal, kan deze deal met geen enkel slecht nieuws associeren.

12. pG Montana

pG Montana Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hahahahahha mafkees

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Begint een beetje op MSN gesprekken te lijken hiero. Hou je draadje wel ff schoon want de laatste 100 posts gaan nergens over.

14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Ok we gaan :DHIER VERDER:D

15. Clannaam veranderen, ben ik benieuwd naar. professional.Hannspree, kunnen al die logo's en dingen allemaal weer veranderd worden... Maarehh die site wordt echt wel dik hoor, no worries. ;)

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    heb je voor pG zeemlapje, pG CeAse2Ex1sT, pG Rem NL ook een barretje en avatarretje?:thumbs:

Clannaam houden we even zo hannspree veranderd de naam maar.

17. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie daar al mee bezig dan, ik vind onze site ook niet professioneel genoeg maar beter = duurder

18. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens gefeliciteerd met die sponserdeal van jullie

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel maatje!\o/:b::9_O_:):

20. Ja moeten ze me ff toevoegen ofzo..

Topicstatus: