ja, hij zit boordevol met plaatjes, plattegronden en informatie over de rassen en tegenstanders, welke levels je wat kan kopen bijvoorbeeld harnassen endergelijke. ook staat er over de vijanden in welke levels ze zijn en wat hun wapens zijn skills en dergelijke. het is pas mijn 1e guide maar ik weet zeker dat er nog meer gaan volgen nu ik dit prachtige boek heb ! het is dus zeker een aanrader om te kopen. ik heb hem bij gameshop twente gehaald. ik weet niet of hij daar online te bestellen is. hij kostte mij 19.50
plaatjes uit het boek:
De plaatjes zijn niet van mij maar op het 1e plaatje zie je een kaart, een deel van de map waar alle grotten endergelijke op beschreven staat. op andere pagina's van het boek is te lezen hoe de grotten in elkaar zitten en er staan plattegronden bij
informatie:
Book Description
Find Your Path
* Detailed maps for every part of the world and every major city, plus special maps for every key section of the main quest.
* Specific chapters on how to create your character and maximize your abilities and skills.
* Over 300 full-color pages packed with information on everything you need to know about the massive gameworld of Oblivion.
* Walkthroughs for every quest in the game, including the main quest, all faction quests, as well as miscellaneous and freeform quests.
* Sections on various gameplay systems including stealth, combat, magic, enchanting, alchemy, and more.
* Detailed bestiary chapter to help you best deal with the denizens of Tamriel and Oblivion.
Laatst bewerkt: 23 mei 2007