The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    van de godfather.. dat spel heb je met een beetje moeite binnen 15 uur uitgespeelt... en ik ben niets moeilijks tegengekomen!

2. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    boeie :9 vind het echt een mooi boek, mooi papier en alles is goed duidelijk. ook wel fijn dat het engels is. in het spel is ook alles engels dus zou het een beetje irritant zijn als alles in het nederlands in het boek stond. maarja ik ben iig verlost van het vampier zijn. als je vragen hebt kan ik het nu beantwoorden :+

3. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die vampire quest heb gedaan ben je er dan ook immuum voor of kan je het weer worden.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe top. :thumbs: Wat voegt zon boek eigenlijk toe? Heb er ook aan gedacht, voor een rpg is het wel lekker, of om alles uit een spel te halen. :)
    Heb helaas alles al gehaald, gebruik meestal Gamefaqs of die Wiki website.
    Staat er mooi artwork in, of achtergrondinformatie?

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die boeken zjin altijd mooi maar altijd zo verschrikkelijk duur. Voor dat geld kan je in de Bazaar vast een nieuw spel kopen :p

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je hem gehaald? Misschien ook wel interesse in.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik heb voor die gewone versie 20euro betaald incl verzending. Voor die van Shivering Isles nog geen 10 euro, maar die kwam van www.amazon.com en daar ging dus nog ruim 11 dollar verzending overheen. Echt duur vind ik het zeker niet, met 385 pagina's ofzo mag je dik tevreden zijn. Bovendien staan er zoveel vette screenshots, plaatjes en andere shit in. Ik ben de trotste eigenaar van maar liefst 9 Strategy Guides, waarvan ik die van PES 6 te minste vind. Halo 2 is wel aardig, maar de top zijn die van Gears of War, The Godfather, Oblivion en Oblivion Shivering Isles. Ook C&C 3 is wel vet, alleen das een PC versie, maar verder is dat niet erg. Die guide zo aan te raden. ;):9

8. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ja, hij zit boordevol met plaatjes, plattegronden en informatie over de rassen en tegenstanders, welke levels je wat kan kopen bijvoorbeeld harnassen endergelijke. ook staat er over de vijanden in welke levels ze zijn en wat hun wapens zijn skills en dergelijke. het is pas mijn 1e guide maar ik weet zeker dat er nog meer gaan volgen nu ik dit prachtige boek heb ! het is dus zeker een aanrader om te kopen. ik heb hem bij gameshop twente gehaald. ik weet niet of hij daar online te bestellen is. hij kostte mij 19.50

plaatjes uit het boek:

De plaatjes zijn niet van mij maar op het 1e plaatje zie je een kaart, een deel van de map waar alle grotten endergelijke op beschreven staat. op andere pagina's van het boek is te lezen hoe de grotten in elkaar zitten en er staan plattegronden bij

informatie:

Book Description
    Find Your Path

* Detailed maps for every part of the world and every major city, plus special maps for every key section of the main quest.

* Specific chapters on how to create your character and maximize your abilities and skills.

* Over 300 full-color pages packed with information on everything you need to know about the massive gameworld of Oblivion.

* Walkthroughs for every quest in the game, including the main quest, all faction quests, as well as miscellaneous and freeform quests.

* Sections on various gameplay systems including stealth, combat, magic, enchanting, alchemy, and more.

* Detailed bestiary chapter to help you best deal with the denizens of Tamriel and Oblivion.

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  9. Ashavan

Ashavan Guest

Had de mijne al een tijd terug gekocht. Het voegt erg veel toe aangezien het praktisch een walkthrough is met informatie en maps. Alle items staan er in. Mooie plaatjes. Vecht technieken en adviezen. Erg compleet en nuttig boek.

Ik vind het nog steeds leuker om vragen te stellen af en toe en menselijke interactie/antwoorden te krijgen.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ben gisteravond eens opnieuw begonnen, vorige character was vampier geworden, en had geen zin om hem daarvan af te helpen. Ben nu een Dark Elf, birthsign The Warrior en klasse Archer. Beetje meer magie van nature, beetje meer kracht van de Birthsign, en beetje meer Markmanship van de klasse:cool:

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle reacties. Vind 20 euro toch wat veel, bovendien is het ook een beetje mosterd na de maaltijd, aangezien ik alle quests al gedaan heb.
    Toch maar eens een keer zo'n gids bij een nieuw spel halen, zullen vast wel eens in de aanbieding zijn. ;)

12. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is 20 euro duur, je hebt bijna 400 volledige kleuren pagina's, ik ken boeken met minder bladzijden die stukken duurder zijn terwijl die niet in kleur zijn.

13. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Zo'n guide is alleen leuk volgens mij als je nog maar net begint of als je besluit om het spel helemaal opnieuw te doen, hoewel je dan echter wel al weet hoe alles moet.

14. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook wel vet om gewoon even in te bladeren :) het is iig zeer makkelijk met dat boekje erbij. het is nu niet zo dat ik alles met dat boek doe maar als ik helemaal vast zit ( vampier vloek ) dan vraag ik het boek om hulp :+

15. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, maar om 20 euro te betalen voor een beetje bladeren...

16. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    danalsnog staat t meeste toch al op internet? ( ik ben een echte kniepert *)

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, al die guides. Echt pure onzin. Kost je alleen maar geld. Probeer gewoon zelf zoveel mogelijk. Als het niet meer lukt gebruik je gewoon internet!

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben weer verder gegaan met deze game, mn personage is nu level 10, ik heb 36 quests uitgespeeld, waaronder de hoofdquest, heb nu zo'n mooie drakenoutfit :D

Maar twee vraagjes. Ik heb de robe van Mankar Camoran, maar deze is zoveel waard, iets van 8800 dat geen enkele winkelier genoeg geld heeft om hem te kopen, ze hebben maximaal iets van 1200, en ik wil er toch wel minstens 4000 a 5000 voor hebben. Weet iemand waar in het spel er iemand is die geïnteresseerd is in deze robe en ook genoeg geld heeft?

En nog een ander vraagje, ik wil een huisje kopen, sommigen zijn trouwens belachelijk duur, 10.000 of 20.000, maar is er ook een huisje te koop in Imperial City, en zo ja, waar staat die en bij wie kan je die kopen?

19. Ashavan

Ashavan Guest

Er is een merchant eerder vermeld. Zo'n mannetje ergens verborgen die enorm veel geld heeft.

In Imperial City moet je naar de MArket district gaan. Daar heb je zo'n office waar je een huis kunt kopen. Zij geeft je dan de sleutel voor een enorm klein krot in de WaterFront district. Stelt echt weinig voor, maar in het begin is het groot genoeg.

Ga anders naar Anvil op zoek naar de quest mbt een Haunted Mansion. Als je die volbrengt krijg je het spooky huis.

Ik hoorde trouwens dat Ubisoft de game Dark Messiah grafisch gaat verbeteren met nog wat extratjes en dan op de X360 uit brengen. Kan niet wachten aangezien ik hem niet op de pc heb gespeeld maar wel graag wilde.

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, waar zit die merchant dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina