Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    De serie laten stoppen. =( . Dit zou zeer laf zijn. Het getuigd van lef om het spel om te gooien. Dit is ook allemaal in het belang van het verhaal. Eindelijk wordt het verhaal ook leuk en goed en krijg je meer te weten over Sam Fisher als persoon dat in de eerste 3 delen eigenlijk helemaal niet aan bod kwam.

    Ik vind het geweldig wat ze doen. Groot gelijk, ik begon me te irriteren aan de oude delen het werd te makkelijk, altijd maar weer dat zelfde trucje, in het donker zitten wachten ervoorbij sneaken klaar. Ik vond Double Agent ook een vooruitgang op het gebied van stealth gameplay (HQ levels vond ik wel minder en ik vond het spel erg kort). Voor mij was kinshasha een geweldig level. Dit was het eerste splinter cell level waar het echt op je sneak skills aan kwam. Niet meer veilig in het donker zitten maar goed timen en improviseren om langs je vijanden te lopen. Als ik nu weer een zelfde soort splinter cell game zou krijgen zou ik hem ook zeker kopen, maar ik zou er minder lol aan beleven, het werd gewoon eentonig.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    amen to that.
     
  3. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten op deze game. Ja natuurlijk is het wat anders, maar ik denk dat dit een heel nieuw gevoel oplevert. De eerste Splinter Cell games gaven je het gevoel van een kick om ergens te zijn waar je niet moest zijn, zonder dat iemand je zag en wist dat je daar was.
    Deze game geeft je een heel nieuw gevoel, namelijk ergens zijn terwijl je daar niet moet zijn omdat de politie achter je aanzit. Je moet steeds vluchten enzo, maar toch proberen iets goeds te doen.

    Ja kan echt niet wachten. Hoop dat ze de MP van Double Agent erin laten, want die vond ik persoonlijk stukken beter dan die van de andere games.
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Trailer gezien, kan met niet echt boeien. Geef mij deel één, twee en drie maar weer. :{
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deze style juist 10 x vetter .. persoonlijk hou ik ook echt niet van dat gesneak en langzaam spelen .. maar ik vind wel dat deze style erg veel wegheeft van Assasains Creed !
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ook ik moet je net als gompy bedanken dat ik dit niet meer hoef uit te typen,ben het volledig met je eens,behalve met het feit dat jij de Mp van DA vet vond want die vond ik nog erger dan de Sp.

    PT was baas,Ct was koning en DA was knecht.
    Ik zeg niet dat convicitions een slechte game word,maar het is zo op de schop gedaan dat toen ik de trailer zag ik gewoon schrok hoe deze serie gaat veranderen.
    Nu maar hopen dat de MP van convictions weer terug gaat na PT en CT style,anders ben ik er ook wel klaar mee.
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, die MP was wel erger als de SP!

    Maar ik schrok ook toen ik zo'n filmpje op Xboxyde zag. Sam Fisher die mannetjes hard weg smijt...? Wat word dat nou voor game.... Denk zelf ook eigenlijk niet dat er nog een vette MP in zal zitten. MP moet dan wel een beetje lijken op SP en als ik de SP zo zie denk ik niet dat dat iets kan worden. Eigenlijk moeten ze gewoon een nieuwe game maken en niet onder de naam Splinter Cell. Ik speel gewoon niet graag met een Sam Fisher die gelijk zijn vuisten inzet tegen een mannetje! Ik schiet liever een lampje kapot en sneak naar hem toe :+ Als de game een fris verhaal had en dit het eerste deel zou zijn denk ik dat mijn mening toch anders zou zijn over dat eerste filmpje.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vind het wel gaaf, gaan ze in ieder geval met het verhaal verder wat ik toch altijd wle belangrijk vind, inplaats van weer missie X in stad Y en zo nog 10 keer
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker verhaal over een superspion met een paar jutezakken als kleding...
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze nieuwe stijl juist heel vet. Het hele social stealth gebeuren (opgaan in het publiek, gebruik maken van omgevingselementen) spreekt mij heel erg aan, en er is heel veel mee mogelijk.

    Daarnaast laat deze trailer natuurlijk voornamelijk de nieuwe elementen zien. Ik denk dat er ook nog wel genoeg missies inzitten waarbij je jezelf toch echt wat sneakier moet gaan gedragen.

    Het nieuwe vechtsysteem ziet er in ieder geval heel goed, en Sam Fisher is echt helemaal de man met zijn nieuwe outfit. :thumbs:
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is toch om niet goed van te worden, al die splinter cell delen. Kheb Chaos Theory op de Xbox gespeeld, dat vond ik vet, maar daarna was het echt over voor mij.
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ze hebben teveel naar de Hitman series gekeken en assasins creed.
    laat splinter cell gewoon splinter cell blijven.
    Maarja word mischien nog een superdope game,maar vind het toch enigzins jammer.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind het juist erg tof de nieuwe stijl, en gameplay. Eindelijk een serie (de Splinter Cell serie dus) die iets vernieuwends doet, in tegenstelling tot ik noem: Tony Hawk, Need For Speed, Metal Gear etc allemaal boetseren ze nog steeds door op hun succes formule, en vernieuwing brengen ho maar. Nee ik vind het wel eens relaxt om te zien dat de makers van Splinter Cell de serie een ander perspectief geven, dit maal dus opgaan in de massa. Maar zoals jullie ook zagen net als dat ik dat zag dat de sluip elementen er nog steeds in zitten, dus snap het geklaag niet. Daarnaast heeft hij alleen maar een baard gekregen, en dat maakt hem ouder en hij valt er minder door op, het is niet zo dat we hem in het volgende deel op eens met een rolator gaan zien. Als ik mijn baard laat staan denken mensen ook dat ik ouder ben dan dat ik ben.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat weet jij nu over metal gear?
    Elke metal gear is vernieuwend... En velen games doen juist metal gear na.
    Anyways, ik ben een echt metal gear solid man. Maar zelfs ik weet nog niet zoveel van mgs4. Dus zeg niet dat het op de oude formule blijft hangen, terwijl je er niet veel van weet ;).
    Anyways, Splintercell 5 ziet er bom uit voor mij. Snap de kritiek niet, ziet er zoo super uit. Die close combat is trouwens ook bom :). En grafisch zeer impressive...
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Boss ik weet genoeg van Metal Gear ik heb alle delen tot nu toe gespeeld, en vind er weinig vernieuwing inzitten. Mischien genoeg vernieuwing voor de echte fans, maar voor mij persoonlijk niet. Dus ik weet genoeg over Metal Gear ;)

    En BTW hoe weet jij dat ik er niks vanaf weet? Ken je mij persoonlijk? Nee dus ga geen te snelle conclussies trekken he ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, qua gameplay enz verandert er weinig, maar MGS is gewoon door het verhaal echt een geweldige game. Ik kan wel 10 andere games die qua besturing veel inovatiever zijn. (en ik ben tog echt een MGS fan).
    Ik vind het wel gedurfd van Ubisoft dat ze dit doet, lijkt meer op een nieuwe franchise dan een oude
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind het ook een goede serie games, maar dat doet er niks aan af dat ik er weinig vernieuwing in vind zitten. En nu na alle Splinter Cells die we hebben gezien, is het juist toch eens goed dat ze het hele zooitje eens over een andere boeg heen gooien? Ik zie het probleem niet. Vind het juist verfrissend om te zien, toen ik de gameplay videos zag op Xboxyde had ik echt zoiets van 'wow' dat is wel indrukwekkend, vooral de drukte in de gedeeltes zoveel mensen als er lopen. :)
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dit ziet er zeker vet uit, zoals hij die tafel tegen het hoofd van die agent smijtte:p of over de toonbank, beetje paniek veroorzaken en dan rustig weglopen,

    ze zijn inderdaad een heel ander pad ingeslagen met de splintercell series, wat ik alleen maar beter vind want de eerste 3 delen vond ik een beetje eentonig worden, beetjechaos kan nooit kwaad8)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    check die screens op ign com heel vers
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina