Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat schoot ding zit er niet bij, bij mij niet iig maar dat kan omdat ik hem 2e hands heb gekocht maar ik geloof dat het er zowieso niet bij zit...Kun je wel los kopen dacht ik...

maare, op welke gevoeligheidsstand zetten jullie het stuurtje met de demo? Ik merk net dat je op de 1 na laagste stand ook best wel lekker bochten neemt, alleen is ie dan wel moeilijk recht te houden op de rechte stukken

Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yeeha, ik heb de Pre-order kit van FM2 gekocht :)

Forza Motorsport heb ik toendertijd erg veel gespeeld. Bijna niks offline gespeeld, en erg veel online gedaan. Maar het meeste tijd heb ik gebruikt aan het bestikkeren van mijn auto's.

Ik ben niet zo'n kei met racegames, maar dat bestikkeren ging me nog wel redelijk af. Ik kan me nog herinneren dat ik een Garfield en Odie heb nagemaakt op een Mini Cooper, en nog een Master Chief op een Saleen. Die waren volgens mij nog best aardig gelukt.. kzal de foto's wel niet meer hebben.

Nu het allemaal nog uitgebreider is zal ik waarschijnlijk weer heel veel tijd gaan gebruiken voor uit bestikkeren. Dat is gewoon het voornaamste reden dat ik FM2 echt meteen wil hebben.

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha...bestickeren, bestickeren8) Daarvoor koop je een spel toch voornamelijk niet?
    Het eerste wat ik doe als ik m heb is met een Le-Mans bakkie het gevecht aangaan op hoge snelheid op Suzuka:D

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha dus wel, ik vind het racen zelf ook wel tof, maar wat Forza Motorsport in mijn ogen zo speciaal maakte was onder andere het bestikkeren van je auto. Dit kon uitgebreid, en er zijn waren kunstwerken op gemaakt. Ik heb toen dat in was, op verschillende site's mee gedaan met competitie's.

Alleen jammer was, dat als je een auto had bestikkerd.. en je hem verkocht op Live.. iedereen de auto in feite gewoon kon kopieren. Dat was erg jammer, omdat je dan eigenlijk een stuk minder winst kon maken op een mooie auto die je had gemaakt. Daardoor (en vooral door die money cheat) werdt dat geld in Forza Motorsport niks waard.

Nu hebben ze dat gelukkig verbeterd. Dat je een auto die je hebt bestikkerd kan locken bij verkoop. Dus dat niemand anders hem kan kopieren, en dus 100 keer kan na maken en doorverkopen. Jij zelf kan dat natuurlijk wel, en kan in feite aan iedereen die jouw auto met vette bestikkering kopen, en alleen maar voor zichzelf gebruiken. En kan jij daardoor veel meer geld ervoor vragen, en veel meer verkopen.

Ook top dat je nu 1000 stikkers kan gebruiken per kant. Aan 100 had je vaak al genoeg 8)

Ik kan niet wachten om te beginnen _O_

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Die waren gruwelijk man, die van Garfield. Hoeveel verkoop je ze?;)

Nee, ik was niet zo goed in het stickeren, maar ik vond dat ook een van de leukste dingen uit het spel.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het bestickeren was een super leuke optie inderdaad, ik maakte altijd gave '60 en '70 vlammen op mijn muscle wagens! :D

Maar ik zal FM2 natuurlijk niet alleen voor het bestickeren halen, maar voor het geheel, wat een super spel in mijn ogen word!

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Lol, volgens mij staat mijn savegame op mijn oude Xbox, dus ik kan hem je zo geven :9

8. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  9. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had denet bij E-plaza in hoofddorp die pre-order kit gekregen, maar geen sleutelhanger. kan dat kloppen? of hoort dat er altijd bij te zitten met die pre-order kit?
    anders ga ik morgen wel ff langs bij die klaplopers.

10. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was die sleutelhanger de enige inhoud van het LCE hoesje.
    Volgens mij moet hij erin zitten, staat dat niet op de tekst van de kit?

11. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, t staat niet achterop, maar ik hoor van meerdere kanten dat je die erbij krijgt, maar ik heb alleen t doosje gekregen, met de kassabon en een reserveringsbewijs voor forza 2. Zonder sleutelhanger. die wil ik wel graag erbij:p. maar denk dat ik morgen maar even terugga en t wel vraag aan die vent

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Zyn er al mensen die hem al bijv bij Play-asia besteld hebben omdat alle microsoft spellen No-region protection hebben !?

13. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is regio vrij? :9 en als je bij play-asia besteld komen de spellen dan uit azie?:confused: Hoezo is dat zo goedkoop dan als je lijkt me toch heel wat verzendkosten moet betalen...

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de sleutel hanger, grappig.. maar niet speciaal. Maar wel de moeite om er nog even achter aan te gaan.

Achter op het doosje staat trouwens een code om een exlusieve Nissan 350z te unlocken :), is dit bij iedereen dezelfde auto? Of heeft iemand een doosje met een andere auto erop?

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt in de wereld 2 regio's. PAL (Europa) en NTSC (Azië, USA).
    PAL spellen werken alleen op Europese Xboxen. Hetzelfde met NTSC..

Als een spel regiovrij is betekent dit dat hij zowel op een PAL systeem als op een NTSC systeem afgespeeld kan worden.

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    kan je afbeeldingen van je HD afhalen om te bestickeren?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en er meldt zich zonet alweer iemand aan op mijn vriendenlijst die in de UK zit en forza 2 al heeft! dat is de 2e al vandaag... is de game vrijgegeven of zo?

Of hij heeft hem natuurlijk via iemand uit tjechie... zou mij niets verbazen als deze game toch wat eerder uitkomt dan we allemaal denken. zijn er al winkels in nederland die hem al in het magazijn hebben liggen?

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet anders issie van mij morgen haha

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kan je wel plaatjes van je computer erop doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina