Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik belde om 09:15 maar kreeg te horen dat ze het systeem nog niet konden gebruiken en ik moest maar met een half uur terugbellen. Ik heb toen om 10 uur gebeld en kreeg ook te horen dat het systeem eruit lag en ik moest vanavond nog maar een keer bellen. Dit schiet niet op zo
     
  2. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/_0/
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke rode lichtjes branden er ? In de startpost staat dan wat je moet doen ;)
     
  4. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    3 Lampjes, en dat heb ik ook gedaan, maar de Error Code is 0102, en daar is dus geen oplossing voor :{, dus nou vraag ik me af of me Xbox écht stuk is :confused:?

    En hoe ik hem dan eventueel moet opsturen naar Microsoft, maar ik heb geen idee hoe dat moet :'-(.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet contact opnemen met MS, het telefoonnummer staat ook in de startpost (als het goed is). Zij kunnen je dan vertellen wat je verder moet doen :)
     
  6. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, BEDANKT! _O_
     
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Weet iemand welke games er wel en welke niet overgezet kunnen worden naar een memorycard van de hd (en visa versa)

    Heb begrepen dat DOA4 dus al niet wil...
    Snap alleen niet waarom aangezien het niet supergroot is
     
  8. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Nee want je hoeft je oude HD niet op te sturen....je kunt dan in ieder geval testen of het aan de HD ligt....als het daar niet aan ligt heb je een extra HD en een reparatie tegoed.

    Transferen van savegames is niet mogelijk bij bijna alle games niet meer.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Belachelijk gewoon. Kocht ik een tijdje terug speciaal een MU om m'n savegames te backuppen, kan 't bij een aantal games niet...|:- Weggegooid geld is 't
     
  10. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een nieuwe 360 via garantie gekregen maar xit nu met dit probleem. Ik kan alleen mijn Full Arcade Games spelen als ik ingelogd ben op Xbox live. Er moet toch wel een manier zijn om ze ook te kunnen spelen als ik offline ben ? Zo niet, dan wordt het bellen geblazen en eis ik nieuwe microsoft points.
     
  11. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, moet je daar gold voor hebben bedoel je en die heb je niet? of ben je gewoon helemaal niet aangesloten met live? Want ik ben namelijk altijd ingelogd op live als mijn xbox aan staat dus is het voor mij niet erg om alleen maar online arcade te kunne spelen...

    Ik heb trouwens net ff gebeld met xbox helpdesk en ik werd tot mij verbazing goed geholpen :thumbs: Vorige keer kreeg ik een "nederlands" sprekende duitser die mij niet een wilde helpen:mad: Ik had problemen met live en ik vroeg hoe ik dat op kon lossen, hij zegt: moet je even de troubleshoot proberen, wat ik allang gedaan had...en toern hing ie op... Ik krijg een label thuis gestuurd, moet contact opnemen met UPC en ze brengen hemnaar duitsland en heb hem binnen 15 werkdagen terug, prima...
     
  12. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk m'n 360 terug!Het is een nieuwe uit 5-2006.
    Best netjes,want mijna 360 kwam eerst uit 10-2005!
    Game on...!
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nieuwe uit 5-2006 :confused:
    We leven toch in 05-2007.

    5/2006 - 5/2007 = 1 jaar !!!
     
  14. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar das gewoon 1 die Ms heeft liggen nog, maakt niet uit hoe oud ie is als ie niet gebruitk is is ie nieuw...
     
  15. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja!Hij is echt gloednieuw met alle stickers en plastic er nog op.
    Ben er dus alleen maar op vooruit gegaan.
     
  16. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Hoe lang duurde het voordat je hem terug had?
     
  17. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, vandaag is de Xbox van m'n broertje kapot en toevallig die van een vriend van mij ook. De ene is een launch console en de andere net 2 maanden oud. Nu ken ik in totaal 4 mensen met een Xbox 360 (waaronder ikzelf) en daarvan zijn er 3 kapot gegaan. Geen beste score zeg :mad: Hopelijk houdt mijn 2e het langer vol...
     
  18. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Toen mijn 1e xbox360 het niet meer deed ben ik terug gegaan naar de BCC. Die hebben hem toen voor mij opgestuurd. Ik kreeg na bijna 5 weken een telefoontje van de BCC dat ik een nieuwe kon ophalen. Deze doet sinds gisteren niks meer en ik heb nu zelf met Microsoft contact opgehomen. Ik kreeg een label opgestuurd en ik moet nu contact opnemen met UPS zodat ze de xbox komen ophalen. Als UPS hem komt ophalen moet ik dan nog bepaalde kosten betalen?
     
  19. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, UPS word door MS betaald voor de verleende diensten (en dat zijn er nogal wat:b:)
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dus die memory card kan ik mooi laten liggen in de winkel want daar schiet ik geen drol mee op ... :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina