Username: Heartbeat Tijd: 1:04.783 Auto: Subaru Legacy 2.0 GT Klasse + Car Performance index: C 428 Transmissie:Manual Assists: ABS, STM, TCS
Vandaag voor het eerst wat serieus gereden in de R2 klassen. Mijn streven is een 0.49.xxx voor de release van de full game, en ik kom angstaanjagend dicht bij Username: Geertbargeman Tijd: 0.50.063 Auto: Saleen S7R Klasse + Car Performance index: R2 Transmissie: Manual Assists: ABS
Mijn tijd iets verbeterd: Username: VTec555 Tijd: 1.06.472 Auto: Honda Integra R 02 Klasse + Car Performance index: C - 454 Transmissie: Auto Assists: ABS only Met controller.
Waarom? extreem snelle tijden zijn er nog niet gereden. De wereldtijden zitten er nog wel een sec. onder (behalve bij de r2 klasse). Uit het team van 5 man is vaak wel iemand online. Kleine moeite dus om even de boel te updaten. Waarom eerst wachten tot je 20 tijden moet updaten?
Username: Haerro Tijd: 1:04.892 Auto: Nissan Fairlady Z Klasse + Car Performance index: C - 484 Transmissie: Manual Assists: ABS, TCS, STM
Username: Bossplaya Tijd:0.50.381 Auto: Pagani Zonda R Klasse + Car Performance index: R2 Transmissie: Manual Assists: ABS
Namens de Forza crew Het zou fijn zijn als iedereen zijn oude tijd even post uit de A-Klasse, we hadden daar geloof ik zo'n 30 deelnemers terwijl er nu maar 7 of 8 mensen in het klassement staan. Als iedereen zijn tijd even post wordt het klassement langer en komt er meer strijd, en dat is alleen maar goed voor de competitie!
Argh, heb daar gister eindelijk mijn 58 laag gereden, moet nogsteeds sneller natuurlijk. Username: Jingga Tijd: 0.58.286 Auto: Ford GT Klasse + Car Performance index: A Transmissie: Manual Assists: -
Ik hik met de r2 klasse erg tegen de 49.xx aan , ik ga t proberen met de pagani maar ik merk toch dat de saleen r2 makkelijk te controleren is zeker als de achterkant begint uit te breken. De saleen is erg stabiel in de bochten ondanks zn 1200 kg De corvette ook al meerdere malen geprobeerd maar omdat hij lichter is en ruim 800 nm aan trekkracht heeft is het bijna niet te doen om zonder tcs gecontroleerd op het gas te gaan... Toch blijft de uitdaging mij lokken om toch zonder assist is met de corvette de 49 te gaan halen Wie weet , aanhouder wint zeggen ze ...
Username: Kes Tijd: 1.03.873 Auto: BMW M3 Klasse + Car Performance index: C - 489 Transmissie: MT Assists: ABS
Gangsterdwerg 0.49.874 Saleen S7R R2 Manual ABS, STM, TCS ging wijd in de eerste chicane en raakte de buitencurb bij de 2e, kan dus nog genoeg vanaf