De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    ben van plan om deze tv te gaan halen:

    [​IMG]
    Het was de enige Full HD-tv die een beetje een schappelijke prijs onder de 2000 euro had bij die winkel.
    Want volgens de man van de winkel zijn alleen Full HD-tv's echt HD maar had daar een beetje mijn twijfels over. Hier wat specificaties:

    iemand die enige ervaring met deze tv heeft?? want aangezien hij vrij nieuw is denk ik het niet maar iemand misschien wat tips??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2007
  2. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette tv, ik verkoop hem zelf ook in de winkel. Super apparaat, alleen jammer dat dat model geen component heeft. Wel zit er een tussenstuk bij van VGA naar Component. Maar dit werkt niet goed bij mij altans in combinatie van 360 met de LC32RD1 van mijn ouders.

    Als je een Full HD zoekt onder de 2000€ kun je netzogoed de 42'' versie pakken. Bij Expert 1999€. De nieuwe N serie van Samsung is een goede optie.

    Iemand ervaringen me de Panasonic TH42PV70?
    Ik ga zelf mijn LE32R71B (4 maanden oud) inruilen op de zaak tegen een LE40R84, dan moet ik nog 350 bijlappen. Lekker hoor die personeelsprijzen!
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb bij een klant laatst de LC-46XD1E geinstalleerd.
    Het beeld van Film1 via een digitale decoder zag er heel mooi uit.

    Toen ik de decoder op NED2 (Camp Lazlo) zette , schrok ik behoorlijk.
    Het beeld was verschrikkelijk , de LCD had grote problemen met de beeld snelheid van de cartoon.

    In de winkel zag het beeld via HD-decoder (HDMI) er heel mooi uit !!!

    Maar analoge-tv en Digitale TV (Scart RGB) is verschrikkelijk.
     
  4. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Mulbuulh

    Jij werkt zo te lezen ook in een electronicazaak. Je hebt dezelfde tv als ik. Wat zou jij/jullie doen. De Le32r81 + 400€ inruilen tegen de Le40r84? Die Tv is zoooo mooi. Het enige wat me tegenhoud is de TH42PV70. Mischien is dit een bter alternatief, hij is maar 80€ duurder...

    Dan heb ik eidelijk relatief goedkoop een 40 of 42''
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou heel graag in een electronicazaak willen werken.
    Helaas werk ik bij een bedrijf die bakkerijmachines verkoopt.

    Ik klus er graag wat bij in mijn vrijetijd :)
    Normaal onderhoud ik bij die "klant" het computernetwerk.

    Je bedoelt zeker de LE32R71B en geen LE32R81.

    De Panasonic is een mooi toestel maar alleen vind ik de term 1080p beeldwerking misleidend.
    De Plasma heeft een resolutie van 1.024x768.

    Zou voor € 400 ook mijn LE32R71B willen inruilen tegen de LE40R81B.
    Eigenlijk heb ik oogje laten vallen op de LE47M86B , zij is zo mooi :9
     
  6. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, je zou een goede verkoper zijn. Je weet er veel van af.
    Ik kan het niet meer weerstaan, morgen ruil ik mijn Le32R71b in voor een nieuwe Le40r84. Laat er nu net een actie zijn op dit model waarmee je kan kiezen tussen een gratis digitale tv ontvanger of Hdmi dvd speler. Die pak ik ff mee dan wordt die 400€ prijsverschil weer een stukkie lighter.

    Le47M86 is heilig maar veel ste duur voor mij. Ik wacht nog ff af met fullhd mischien over een jaartje ofzo. Dit wordt dan mijn 3de hdtv. De eerste: KLD32Sa10e (Sony bravia S) - LE32R71 - en dan nu de LE40R84.

    Altijd op tijd verkopen dan haal je er het meeste uit en heb je weer een nieuwe gadget.\o/
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helaas de MM wilde mij niet hebben.
    Had nog wel gesolliciteerd naar een functie op de service-afdeling.

    Ze hebben liever personeel met de IQ van een poffertje.
     
  8. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ook bij de de Expert werken in zo,n winkel heb je teminste ook nog contact met de klant. Ik doe dit in combinatie BBL niv 4. Leuk werk.
     
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, mijn pa wil ook nog steeds een HDTV kopen en kwam net aan lopen met een printje van de samsung le46m87b.

    Dat is dus de nieuwste Samsung ofzo? En een sterke Full HD?
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is het nu eigenlijk slimmer om een Samsung LE32S81B te kopen of een LE32R71B
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Één van de weinige merken die 1080p ondersteuning heeft via de component.
    Als Philips niet met een volledige FullHD komt , dan wil ik de M86 of N86 kopen.

    Hier in de regio hebben we geen Expert meer.
    De MM , BCC en It's hebben de kleine winkels de nek omgedraaid.

    Ben nog steeds van mening dat de LE32R71B een veel betere keus is dan de LE32S81B.
    De S81 is een S71 met een ander jasje !!!
     
  12. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft alleen wel 8ms reactietijd? Ziet er wel mooi zeg!
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Joepie \o/

    Ik heb weer een vet probleem met m'n TV. Gisteren met HDMI kabel m'n TV aangesloten. Werkt echt, eerlijk waar perfect. Google Earth enzo toppie.

    Maar, nu zet ik daarna m'n Xbox 360 aan.. Klopt die resolutie instelling niet meer. De Xbox zegt dat 'ie op 1080i staat. Maar het weergegeven beeld is hooguit 800x600 ofzo (ik zeg maar wat). Daarnaast zitten er 2 paarse of groene balkjes aan weerskanten (te zien als die 2 grijze balken van het dashboard weg zijn).

    Heb Xbox klantenservice gebeld en ik krijg een nieuwe HD kabel. Maar waarschijnlijk ligt het aan de tv:mad:..
     
  14. basovich

    basovich Guest

    Oke bedankt voor de reactie:)..Moet hem alleen bij Ben v Dijk (een speciaalzaak in Brabant kopen) mijn vader koopt er vaak dingen voor de zaak en aangezien ik bij hem had gewerkt in de zaak tijdens de vakantie had hij mij een (grote;)) tegoedbon gegeven voor die winkel, ik krijg ik nog van die 1700 euro een korting van 300 euro :). dus betaal er eigenlijk vrij weinig aan;)..maar zal eens vragen of hij ook de grotere versie daar kan krijgen alhoewel ik 94 cm ook al vrij veel vind.

    Oke..over een maandje heb ik hem, zal gelijk eens naar het beeld op de 360 kijken:D!!
     
  15. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Not bad at all....

    Zit verdomme nog steeds te twijfelen tussen de Samsung LE32R81B, Panasonic TX-32LX70 en de Sharp LC-32RD2E. Moet eerst maar eens de TX-32LX70 en LC-32RD2E in bewegend beeld zien voordat ik een keuze ga maken :mad:
     
  17. diemario

    diemario Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje over samsung tv's

    klopt ditvolgende?
    de s-lijn = low-end
    de r-lijn = gewoon
    de m-lijn = hi-end
     
  18. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk wil ik gaan voor de LE32R81B dan voor de S variant.. met als groot verschil de contrastwaarde (8000:1 tot 5000:1), extra HDMI aansluiting en Movieplus

    Maxwell heeft deze tv te koop voor € 849 incl 3 jaar garantie

    Mag ik vragen wat je van dit aanbod vindt?
     
  19. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een vraagje over de PIP (Picture in Picture)functie van de samsung LE32M51B:

    Ik heb het even uitgetest maar ik kan zeg maar alleen het 'TV' (antenne/kabel) kanaal, met 1 van de andere inputs (scart 1,2 Component) in beeld brengen.
    Maar ik kan niet bijvoorbeeld Scart 1 als groot beeld en Scart 2 als klein beeld.
    Of kan je dit veranderen in de instellingen?

    Want ik kan het 'TV' niet in bv Scart 1 vanderen.

    Normaal is dit geen probleem want je doet je Kabel TV in de 'TV' ingang. Maar ik heb Digitenne en die gaat via de Scart ingang. Dus ik kan niet niet Digitenne als klein beeld en me xbox als groot beeld.

    Valt dit op te lossen?
     
  20. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn LE26R71B kan ik dat ook niet... Ik kan alleen PiP weergeven als ik via PC in zit en dan alleen Scart 1, Scart 2 of TV. Een oplossing voor je is dus je Xbox via VGA aan te sluiten en dan PiP Scart 1 kiezen?

    Wacht, als ik het nog eens lees.. Heb je je Xbox nu ook via SCART aangesloten? Hoop 't toch van niet he :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina