DXPG ( Dutch Xbox Pro Gamers )

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mitch rules, 20 mei 2007.

1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ach skit aan MarcagoraZ, wie cared om hem dan?

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    ik

3. Serieus bek dicht over MarcagoraZ, anders krijg je dikke stoot op lan gek. DIK MATTEN OP LAN EN DE GAMEPLAY GEK :9 :9

4. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
  5. SmartieZ

SmartieZ Guest

lmfao nu nog iets om je dreigenment mee te versterken, met jezelf zul je het niet redden robert.

6. Bolle SmartieZ neemt het allemaal weer te serieus op. Maarehh Maj1nGoku kan ik nog wel omduwen hoor *) :9

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik neem het niet te sirieus op hoor, sinds wanneer moet iemand jou zowieso sirieus nemen?

8. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
  9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar tot ik die dikke buik van me naar links draai!

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie nu al een tijdje bezig met Geared en het helemaal zat om door de 'grote' clans kapot gemaakt te worden? Hier is de oplossing: pG Interview Geared for War!

ja dit is een geintje ja..

11. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
  12. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
  13. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie vanavond om 8 uur een match? 4v4 Warzone, no friendly fire. Laat het me ingame even weten Lord TB :)

14. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Niet tegen TDS gamen! Het zit zo:

Ze hebben ons uitgedaagt (DXPG), wij keurig iedereen bij elkaar verzalemen. We deden Canals,War Machine, Rooftops, en een andere daar moeten we het nog over hebben. Canals hadden wij verloren. Toen gingen we naar War Machine, GoldIronEagle ( 1 van ons) die moest weg vanwege zijn internet verbinding. Dus wij onze reserve er in gepropt. Hun vonden het oke. Wij dus winnen en rooftops ook. Alleen hun moesten stoppen dus zouden we het vanavond afmaken. Nu kregen we een berichtje van hun op ons forum. Daarin in stond dat we vanaf War Machine overnieuw moeten doen omdat 1 iemand weg moest. Voor War Machine hadden zijn gewonnen met 1-0 en daarna wij met 2-1. GoldIronEagle was niet echt goed deze partij en die reserve killde iedereen. Ik denk dat ze daarom liegen omdat ze willen dat Gold er bij zit. Want ze zeiden dit:

Je mag 4 spelers hebben en 1 reserve, waar is die reserve anders goed voor? Wat vinden jullie hier van?

Ps. @ Artik, we hebben waarschijnlijk vanavond al 2 clan matchen en morgen een toernooi.

15. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Succes met je clan hopelijk word het wat :)

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit, je mag gewoon wisselen NA een ronde, wat jullie dus ook gedaan hebben. Dus jammer voor TDS.

17. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
  18. TDS Assasin

TDS Assasin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou door dit bericht heb je onze reputatie aangetast, dus geen clanmatch verder!!. Andere clans hebben geen problemen met ons dus dit is een bijzonder geval!

19. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten jullie niet alles bij elkaar liegen he ;). Misschien dachten jullie dat we net begonnen (zijn we ook) en niet weten wat we doen en dat we alles nemen. Ik heb al eerder ervaring opgedaan dus mij krijg je niet zo 1,2,3 kapot hoor ;)

20. TDS Assasin

TDS Assasin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou jouw own ik zo, maar jullie gingen 1x weg, toen hadden jullie 2 spelers over, en de afspraak was om de clanmatch die tijd te spelen, en als jij members hebben die om 21:00 naar bed moeten ... tjaa... kan ik weinig aandoen. Overnieuw spelen of niet spelen, jullie keuze, en dan wel de clanmatch in x uitspelen!!

Deel Deze Pagina