Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, leuke toevoeging. Ik ben ook erg te spreken over de physics ziet er allemaal goed uit alles kan ook kapot. Je kunt door hekken schieten etc.. Echt dat BoB gevoel. Alleen jammer dat er geen releasedatum achterna kwam zoals wel was gedaan bij splinter cell 5.

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    het heeft wat weg van Rainbow Six:vegas..

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De graphics en de physics zagen er goed uit. Hopen dat ook de gameplay goed aanvoelt, maar dat is vanzelfsprekend met Brothers In Arms.

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Word volgens mij een fantastische game. Zag er goed uit dat je lekker kan coveren enzo. Lekker realistisch zoals de oude delen zal het dus zoiezo wel worden. Denk ook dat het precies hetzelfde als Rainbow Six zal gaan spelen! Horen jullie trouwens ook dat elk wapen heel duidelijk z'n eigen geluid heeft. Een Tompson SMG met dat ratellende geluid, dat heb ik nog nooit gehoord in een game. Iid nogal jammer dat ze niks duidelijk maakte over de releasedatum, maar ik verwacht zelf na de zomer, ergens tussen augustus tot oktober. Ze zijn ook al redelijk lang bezig met deze game geloof ik!

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    zag er echt super uit dat filmpje

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Kippenvel kreeg ik van dat filmpje, erg heftig.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    1 woord: :eek:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet filmpje. Vooral dat je dekking kon zoeken was vet. Maar ik had toch graag wat ingame actie willen zien. Dus niet van die korte "flashes". Mjah het blijft een trailer. Hopelijk dat die met de E3 speelbaar is zodat we wat ingame beelden kunnen zien.

Er staat een interview online met de producer. BIA: Hells Highway komt eind dit jaar uit zoals het er nu naar uitziet.

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we dus denken aan november of december?

12. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gametrailers.com

hier staat het interview.

Hij zegt dat ze hem hoogst waarschijnlijk met de kerstdagen af zullen hebben, maar als die niet af is dan is die niet af. Ze doen hem alleen in de winkels als de game echt helemaal af is. Hij zei dat als ze het moesten uitstellen dan moest dat maar als de game maar goed wordt.

13. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan iedereen positief zijn? Het is een mooi spel, het zijn goede graphics.. Maar het komt echt in no f****** way in de buurt van wat ze op E3 hebben laten zien! Het is echt een schande gewoon! Het is ook erg lang stil geweest.. dus wat ze lieten zien was gewoon niet haalbaar.. Toch vind ik het echt niet kunnen.. Dat stukje dat er uit een raam op een standbeeld geschoten wordt is zelfs lelijk! En dat bij het spel dat dé revolutie zou moeten zijn!
    Maar vet spel:p! Zeker kopen, maar ik voel me wel opgelicht!

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo opgelicht, ze lieten gewoon een trailer vorig jaar zien die iets afwijkt van wat je nu ziet ofzo? Verder is het spel ook nog niet klaar, pas rond kerst en misschien is dat niet eens haalbaar. Ik denk dat je POEP spreekt en ik denk dat het spel er wel fantastisch uit gaat zien.

Nieuwe images: http://www.xboxyde.com/news_4388_en.html

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die screens en trailers zien er echt super goed uit! Jammer dat hij wat laatjes dit jaar komt, maar wat niet af is, is niet af. :)

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo opgelicht? E3 was Semi-filmpje, dat wisten we al, en de graphics kun je nu niet echt vergelijken, aangezien het 1 echt een trailer is en het andere een demonstratie filmpje, de trailer is veel flitsiger.

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het wat tegen vallen. Ze hebben eerst idd veel mooier materiaal laten zien imo. Het is niet lelijk en er gebeuren ook vette dingen maar ik heb nu meer het idee dat ik naar een CoD aan het kijken ben. Ik had de graphics ook anders verwacht. Volgensmij waren ze ook anders. Dan heb ik het over het ingame filmpje niet al die trailer meuk.

Mja ook dit word waarschijnlijk een van de beste games ooit voor mij. Als redelijk grote WW2 fan.

18. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er inderdaad niet uit vergeleken met die vorige beelden. Ik dacht dat dit er echt fantastisch uit zou gaan zien. Als het er niet zo uitziet als die vorige beelden dan zie ik niet in waarom dit nu ineens door iedereen wordt gezien als een of andere enorme topper. Ik bedoel, Ik was niet echt weg van de gameplay van de vorige BIA's ofzo. Dit lijkt net zoiets als Killzone 2. Het vorige deel was matig maar men komt met een jawdropping filmpje en ineens is er een hype geboren.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hype geboren? Gameplay van BiA niet goed? BiA was juist een geweldig spel met superbe gameplay, daarom heeft het veel fans. Er is geen hype geboren door dat filmpje, de verwachtingen van de fans zijn alleen even wat hoger gelegd.

20. Cybercon

Cybercon Guest

_O_ GOTY for me _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina