Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, next gen dus...
    In PES 6 hadden ze allemaal shirt in hun broek en die broekjes zaten erg hoog...:9

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja en op de ps2 en psp versie was dat niet zo

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    We zullen moeten afwachten tot 23 juni. Hoop niet weer dat het pre-rendered shots zijn, net als vorig jaar.

4. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Wat moet je in hemelsnaam met 18GB data voor een voetbalspel???

Van mij mag het allemaal zo blijven als bij PES6 op de 360, misschien iets uitgebreider maar niet te veel opties. Wat ik er graag bij zou willen hebben zijn de licenties van Engeland en Duitsland.

Meer hoeft ook niet, want al die onzin landen hoeven er van mij niet in.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    18 GB gaat vooral in next gen graphics zitten. Ik stel me zo voor dat de editor veel uitgebreider is ( denk aan die van de EA Tiger Woods editor ) en als je dan 22 spelers met zulke gedetailleerde graphics op het veld hebt lopen, zullen die op de disc ook als default-speler de nodige ruimte in beslag nemen. Verder zullen de stadions ook wel meer ruimte in beslag nemen voor de zelfde redenen... Dat is mijn gok.

6. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is waar we op hopen natuurlijk!:)

7. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    18GB voor graphics van een voetbalgame???? Sure...
    Zoveel stelt het niet voor hoor, een groen veld wat tribunes en 25 poppetjes.. Als je andere games bekijkt (bv Test Drive Unlimited, waar een eiland van 1500km2 op een normale DVD past) kan ik me niet voorstellen wat ze op 18GB gaan plakken..

Verder hoop ik ook niet dat, wanneer het waar is, dat alle grafische pracht verloren gaat aan de gameplay... Dat gebeurd zo vaak, graphics zijn het minst belangrijke voor PES.. Gameplay draait het om.. Mensen die graphics belangrijk vinden spelen FIFA (al ziet dat er in mijn ogen helemaal niet uit).

Ik hoop dan ook niet op onzin als spelers laten warmlopen enzo, daar zit ik tenminste niet op te wachten.. Het mag iets mooier dan PES6, maar grafisch vond ik dat niet slecht.

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ach, ik kan allerlei argumenten naar voren brengen dat het toch niet zo gek is, maar het lijkt me beter om te zeggen dat we maar moeten afwachten waar het voor is. Een discussie hierover heeft geen zin omdat op dit moment alleen Konami-insiders er het fijne over weten.

9. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    mix tussen pes 5 en pes 6 moet het worden

10. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Masters Leuqe moet ook verranderen..
    commentaar ook

gameplay mag ook nog iets aan gewerkt worden.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En Adriano moet niet zo overpowered zijn. =(

12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Adriano was snel, sterk en een hard schot. Maar echt geweldig tussen de palen schieten kon ie niet hoor in PES 6. Dat vind ik nogal realistisch. Dus zo overpowered is ie niet.

13. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ideetjes
    - Online met je masterleague team !!
    - Keepers moet in rebound niet rare lijn achter bal aangaan rennen maar eerst het gat dichtmaken tussen goal en spits.
    - Meer stadions
    - (meer) licenties
    - en iets wat me nu te binnen schiet is dat als je met een speler bij masterleague goede ontwikkelingen maakt en soms zijn stats zeer hoog worden. krijg hij nog altijd geen sterretje voor datgene. Een ster bij zijn stats maakt namelijk erg veel uit.

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  14. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is wel 90% goal met hem als je ongeveer net buiten strafschopsgebied schiet met zijn links.. overigens kan je ook "gemakkelijk" 35meter of soms meer goals met hem maken. en als je in herhaling ziet zijn het vaak schoten die langs keeper heen gaan dus niet al te goed gemikt zijn acc.+tech. zijn niet al te hoog maar met hoge power kom je al ver.

15. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    niet met ML online,

dat word niet eerlijk meer, dan heeft iedereen de beste teams, dat is niet leuk !!

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    10 tegen 10 online, dat lijkt me nog eens leuk! Kan je je eigen teams oprichten :)

17. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja dat heb je nu toch ook al.

(het lijkt me wel logisch dat het om player matches gaat en niet ranked)

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    online met ML lijkt me wel vet iid.
    En ja iedereen zal met de beste team spelen, maar er zijn zat combinaties te maken van goeie spelers. Velen zullen wss adriano in de spits zetten, maar ik kan echt niet met hem spelen, ik kies liever voor v.Nistelrooij. Idereen heeft wel een eigen visie op het beste team. Dus dan krijg je alsnog verschillende teams.
    Nu speel je toch ook maar alleen tegen manutd, inter, barca, real, brazil.
    En als je een match aanmaakt kan je bijv aangeven of ML teams zijn toegestaan.

19. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij gelezen dat ze nu 2 vs. 2 online wilden inbouwen. Dat is al een vooruitgang.

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou eerder zeggen een vereiste. Als het al op de PS2 kon, wil ik niet nog een keer deze functie niet op de 360 hebben.

Deel Deze Pagina