mm jammer, ik vond de oude pirates of the carribean wel vet maar dat was dan eigenlijk ook helemaal niet op de film black pearl gebaseerd
Hoe moet je in het eerste level op de boot naar de andere boot gaan via de mast en het touw ik weet niet waar je moet gaan staan om een handeling te doen en welke handeling.
Ik heb hem gewoon gehaald hoor, bij de FRS! Het spel is natuurlijk niet perfect, maar ik vind hem supersfeervol en het is weer eens wat anders dan de hele tijd schieten of gitaar spelen .
kijk naar de andere boot en ga dan naar de (klim) touwen aan de linkerkant druk dan op LB en klim in de netten de rest volgt vanzelf.
Spoiler Ik denk dat jij de laatste zoekt in dat level. Dat is als je gaat vechten samen met Will op dat plein waar die vent gehangen wordt. Bij het begin van het level ga dan naar rechts, net naast de stijger in het midden hangt een touw, klim daarin en volg de stijgers en riggels. Daar ligt de laatste. Tevens aan de andere kant kun je ook omhoog via de houten platen aan de muur, daar kun je een hendel overhalen om de poort naar de calypso kist te openen.
ik vind de demo echt bout.. het lopen werkt niet lekker.. en de camera is veel te langzaam.. en ik vind piraten ook stom
ik blijf ook op zes pruiken steken maar heb juist wel die ene die eddy noemt. Ook in level 3 heb ik maar 6 van de 7 nautilus gevonden. Das echt frustrerend!
ik moet zeggen bij de schelpen en piraten vlaggen zit ik nu ook even vast. Maar over die pruiken - Bij Darma(dat was het toch) ben je daar al helemaal naar boven geklommen, en naar de andere kant van het dak gelopen. - Vlak voor het bruggetje naar de hoofdstraat kun je ergens via een trap omhoog, daar rechts kun je ook over een riggel naar een ander platform daar ligt er ook een. - voor dat je met will gaat praten ligt er een onder een houten huisje gewoon los vlak aan het strand.
Ik weet hoe je de nautilus allemaal pakt, maar hoe doe je een tekst verbergen, want ik wil geen kwade gezichten hier
en in level vier mis ik ook 1 van de 7 dingen. Wel belabberd dat je geen level opnieuw kunt doen. Dan moet je meteen new game doen
Echt niet! Kijk maar eens in het menu "Extra" daar kan je kiezen voor "Replay Level". Wat ik mij af vraag, stel ik heb in één level 6 items gevonden van de 7, onthoud de game dat dan als ik een level herspeel? Of moet ik dan weer op zoek naar alles? De 7e Nautilus vond ik met geluk: Spoiler Nadat je op dat orgel gespeeld heb, kan je terug naar beneden waar je weer kunt vechten tegen de bemanning van Davy Jones. Versla weer een bepaalde vijand en je krijgt een een 3e muziekblad. Speel dit blad op het orgel en een geheim paneel komt omhoog met de laaste Nautilus . Het was maar goed dat ik even terug liep omdat ik niet wist waar ik heen moest.
AAAH vandaar dat ik de 7e nautilus niet had, ik was gewoon doorgelopen! wel bagger dat je alles opnieuw moet vinden maargoed. T heeft zo wel replay value:b: En zit er in level 3 op die boot ook een jackanism chest? Die groene box kon ik namelijk nergens vinden... En als je een level onieuw speelt en je verzamelt weer meer souls teltie die wel op dan? (je moet namelijk 100 souls hebben voor een achievement van 150 gp geloof ik)
souls telt die inderdaad gewoon bij elkaar op, en er zijn alle groene kisten waarneer je met jack speelt. dus op de hollander niet.