Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla ik solayman op all-star circuit? en met welke character kan ik dat het best doen?
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, dan heb ik nog een vraag. Hoe versla je Solayman op Pro-niveau??
    Ik krijg het echt niet voor elkaar, terwijl ik online wel lekker meekan met de rest
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Met Juergen en dan flinke leftspin geven en het liefst met de focus knop.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Zo het is vakantie, ik ga al me oude spellen weer spelen om wat archivements te behalen. Zo ook Table Tennis

    24-6 voor laatst een archivement gehaald met table tennis, maar blijft een leuk spel. Nu bezig met

    The Competitor
    Beat the Pro Circuit on default settings.

    [​IMG]
     
  5. Nickster

    Nickster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een X-Box met een maand X-Box Live.. Ik las dat op marktplaats van Live de demo van dit pingpongspelletje staat! Ik kan hem alleen niet vinden? Kan de rest wel downen, verbinding is oke enzo, maar ik zie dat spel niet staan? WIe weet hoe dat kan?
     
  6. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde ook van iemand dat hij er af was.
    Maaranders moet je dit doen:

    Marketplace -> Games -> Game Demos -> All Demo's
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Demo was maar beperkt speelbaar. Je kan hem niet meer downloaden
     
  8. Nickster

    Nickster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, helaas! Bedankt in ieder geval :)
     
  9. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: wij zijn bezig met de organisatie van een tafeltennis toernooi waarbij we graag een scheids als spectator hebben.omdat je bij dit toernooi prijzen kunt winnen wil het nog wel eens zo zijn dat mensen disconnecten en dan anderen beschuldigen van disconnecten.tja wie moet je dan geloven.

    Nu weet ik dat er een spectator mode in het spel zit maar kun je bij een 1vs1 ook iemand uitnodigen om te spectaten of wordt het gewoon via het tabletennis network werken en dan hopen dat te betreffende match te vinden is. En kun je ook bij playermatches spectaten of alleen bij ranked matches?.


    thnx alvast
     
  10. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    goed, deze thread is al een half jaar niet gebruikt, dus op hoop van zegen maar:)

    Ik ben bezig met t all star circuit match 9 tegen Mark. Heb eerder met moeite Jung Soo verslagen, maar Mark lukt niet.

    Ik doe t serve trucje, maar dat werkt maar 60%-80%, en als t fout gaat ramt Mark m ook nog eens achter mijn oren, zodat ik weer een punt achter sta.
    Meestal win ik de 1e game, maar verlies ik (net aan...) de 2e en 3e game.
    Heeft iemand nog tips?

    Links/rechts swingen helpt echt niet, dat is zijn sterkste punt blijkbaar. Af en toe lukt een harde forward spin naar rechts als ie uit balans is, maar dat lukt maar 2-3 keer per game en dat is niet genoeg:mad:

    Als iemand me kan helpen, graag. Wordt een beetje gefrustreerd van de game.
     
  11. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je niet helpen maar heb wel een vraag;

    Wat is dat serve trucje waar je t over had?

    Heb nog niet eens het Pro Circuit uitgespeeld. Het lukt me gewoon niet. Welk personage kun daarvoor het best kiezen?
     
  12. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het toch over table tennis hebben.Ik moet nog steeds G.O.A.T.hebben maar weet nog steeds niet wat je moet doen|:-
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat je met je speler helemaal rechts of links van de tafel gaat staan, en dan met effect de andere kant op hem de hoek in speelt. Ik geloof dat je 2eneenhalve stap naar buiten moest zetten, maar weet het niet zeker meer.
     
  14. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    het serve trucje is helemaal naar rechts lopen bij het serveren en dan naar links kijken en dan met X effect geven, zorg voor een perfecte service (alle 2 de balkjes bijna bovenin)

    bij ALLE charachters werkt dit 95% van de tijd, bij jung soo en Mark dus maar 60-80%.

    By the way, zojuist toch MArk verslagen:) veel Y+LB+Down/Right en idd die harde A-ballen rechts, direct daarna JEsper gepakt en Hoppa....Achievement Unlocked (*plunk*):)

    Deed dat btw met Juergen.

    @xboxfan...G.O.A.T is een trueskill achievement, dat houdt in veel mensen verslaan met levels die hoger zijn dan t jouwe.
    Voor puntenh**ren betekent dit iemand smeken om te verliezen,..dus als je puur de achievement wil dan moet je gewoon iemand van lvl 50 vragen. Ik zelf vind dat debiel, maar laat mij je niet tegenhouden;)
     
  15. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0

    Wil jij dan een keer dat tegen mij spelen?
     
  16. Fifafan

    Fifafan Guest

    wordt dit nog online gespeeld vaak ?
     
  17. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Door mij wel als ik zin heb :)
     
  18. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vond het echt een rotgame, heb het ook verkocht. deels kwam dat ook doordat ik niet verder kwam hih,

    the goat is toch dat je de beste rank moet halen, bijna onmogelijk ofzoiets.
    hoe ik altijd een ace serve sloeg:

    helemaal links gaan staan, wel nog dicht bij de tafel, maar wel helemaal links,
    dan met het meeste effect, een backhand slaan, en zo zacht mogelijk, suc6
     
  19. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik sta btw nog steeds open voor tips. Ik ben nu bezig met Cassidy tegen die verrotte Mark en wéér kom ik niet verder.

    Het serve trucje lukt nu helemaal niet, aangezien Cassidy dicht bij de tafel moet slaan en haar boog dus te makkelijk is voor Mark. Moet dus alle punten 'echt'scoren. En dat is onwijs lastig.

    Serieus, als iemand nog weet hoe hij/zij Mark altijd versloeg, let me know.

    (en ja, genoeg mensen online)
     
  20. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een geweldige game
     

Deel Deze Pagina