qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

OH yeh OH yeh OH yeh..

WTF ze nemen spelers aan die zich inschrijven gebaseerd op de status van je RANKED MATCHES OP LIVE! Hoezo vertyft!

Naja qG zit er zoieso al in, AR en NK Gaming hebben ons de rep gegeven.

2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn het GoW team en de C&C3 spelers nu allemaal ingeschreven? Want anders zou dat zwaar klote zijn...

3. Wat loop jij hier te janken, de enige keer dat wij serieus tegen elkaar hebben gespeeld was eXo vs qG Clocktower, wij 2 steeds beneden. Herinner je het je nog? _0/ Jij beter dan ik? Zijn veel mensen het met je oneens, op je clan na.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2007
  4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jimadinho = dus Maj1n8)

5. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
  6. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik anders op m'n kamer zetten?

7. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    uhm iets minder gaming gear :p

je hebt 3 360's een ps3. een hd/dvd recorder een zo te zien geen slechte pc.

1 360 van iemand anders maar de andere? en een ps3 terwijl je 360 en pc hebt?

just 1 thing where do the chicks sleep?

8. bubbababy

bubbababy Guest

dus toen speelden jullie allebei serieus. En wie won er? juist

de mensen die jouw beter vinden dan Ar1d1Ty zitten dan in jouw clan. En ik denk dat mensen uit neutrale clans toch echt wel zullen zeggen dat Ar1d1Ty beter is als jij. Aangezien qG GoW elke clan in europa die er een beetje toe doet al wel verslagen heeft.

Ga niet zeggen dat ik noob ben omdat ik maar paar berichten heb op forum. Ik spreek gewoon de waarheid and you know it.

9. qG als team won ja. Ik praat hier over individuele skills, de clans die erbij betrokken zijn staan hier volledig buiten. Er zijn erg veel mensen op live die mij op hoog niveau hebben zien spelen, o.a tijdens clanmatches. Mensen die zonder twijfel zeggen dat Ar1d1Ty beter is dan ik, hebben zeker te weinig met mij gespeeld.
    qG heeft elke clan in europa die er een beetje toe doet verslagen? Get your facts straight, dit is absoluut niet waar.
    En wie de fuck ben je echt? Stoer hoor, beetje anoniem mij beledigen.

10. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

BubbaBaby wat is jouw GamerTag?

11. bubbababy

bubbababy Guest

Mensen die zonder twijfel zeggen dat Ar1d1Ty beter is dan ik, hebben zeker te weinig met mij gespeeld.

Deze zin geeft aan dat deze discussie vrij zinloos is het blijft gewoon zijn woord tegen het jouwe. Jij vindt jezelf beter incl. jouw aanhang en Ar1d1Ty vindt zichzelf ook beter incl. zijn aanhang. Het lijkt me dus t best als we hiermee ophouden en geen welles/nietes spelletje gaan spelen.

12. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 2 broertjes. Waarom een PS3? Omdat daar andere spellen op zijn die ik ook wil doen.

En de chicks? Moet nog ff een tweepersoonsbed halen, want dat past er nog wel bij zie ik nu.

13. Jimadinho

Jimadinho Guest

Robert je praat nu over 2 rondes in een eXo match. de eerste ronde pakte ik jullie allemaal. en daarna klopt had je me benden, maar hoe xd? ik werd door je getagt xd . wow. eXo was trouwens easy win.

Dan nog robert. kom je wel ooit in mij games? elke playermatch die ik speel rape ik. elke clanmatch die ik speel, rape ik. ik zie jou nooit in goede games vol met pro's ik weet niet met wie jij speelt? En geloof me als ik zeg dat 99% van gow comunitie mij veeel beter vind. Ik geef harde resultaten. wat jij doet is beetje leuk posten op forumpje. de enige 1% die jou beter vind dan mij is jou en mssh een mattie van jou die nooit met mij speelt. Geef het toch op. Als je denkt dat je beter bent, doe dat vriend kan me nie boeie. in mij ogen blijf je een noob ;p
    Als heel xboxlive hier op dit forum was . lachte ze je uit

@Nano ic3 Yo man , nee geen majin, aridity ;p

@bubbababy thnx en ja je hebt gelijk,het is ook zinloos. mij aanhang is veeel te groot xd

14. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jij lijkt echt veel op je G O D idool

15. bubbababy

bubbababy Guest

V i S i o n Z s

maar heb ook onder andere namen gespeeld als behangplaksel en N1T3V1SioN

16. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

Ik weet echt niet wie beter is, het zijn toch mijn 2 enigste vriende op gears..
    1. DrksphinXz
    2. qG I EviL B u u
    3. qG I Ar1d1Ty of pG COG II G O D
    4. qG I Ar1d1Ty of pG COG II G O D
    5. NamedWarrior

Edit: Ken jouw wel nitevision, maar je hoort bij die Ar1d1Ty aanhang;)

17. Jimadinho

Jimadinho Guest

Er was ook ooit topic op console gaming met top 10 EU mensen. en ik werd ook steeds genoemt. en robert none never. enige wat ik robert ooit heb zien doen is de boomer oppakke ;S

Edit; Sorry en frags ;p

En sphinx. jij weet ook niet teveel van gow dus. je lijst klopt wel een beetje je heb jezelf hoger staan dan robert, en ik vond jou zelf beter als robert hahaha
    en ja Buu is stapje hoger dan mij. maar robert komt niet eens close in top 30 eu man. amateur

1. I DrksphinXz I
    2. qG I EviL B U U
    3. iG eGo K I N G
    4. qG I Ar1d1Ty
    5. iG Loco G O D
    6. NamedWarrior
    7. pG Locustgod
    8. pG Coggod (Rbert)
    9 Tz I JaCkIe
    10. A c k i x
    dat was je console lijstje ;p
    , ach je heb net op msn wat anders gezegt zwaar in mij voordeel ;p dank. je wilt gewoon nog ff een leuke spam fight op xboxworld maken :D

18. Inf1nity

Inf1nity Guest

Darkspnx nr. 1 GOW SPELER?

19. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens.

20. Inf1nity

Inf1nity Guest

Absylnth? anyone?