qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jimadinho

Jimadinho Guest

Dat was geowoon sphinx ze eige lijstje hahaha. hij fokt ook gewoon xd hij weet zelf ook wel haha. check maar console gaming. staan wat echte lijsten van mensen :)

Oh en robert welke mogole post je ook nog mee komt straks het boeid nie ;p als jij als een nog grotere noob wilt overkomen, np

2. Ik weet niet wat jij lult met 1grenade tag kill van mij, maar ik, en ongetwijfeld ook Locustgod en Bl0odCrypt die met me meespeelde, weet zeker dat ik jou minimaal 4x? met die Shotgun daar beneden rapte 1op1, maarja boeiend.
    Oja en waarom ik nooit in die lijstjes ben genoemd? Met qG I voor je naam herinneren mensen je eerder, ben je eerder bekend. Geef ik eerlijk toe, qG is gewoon een hele goede en zeer bekende GoW clan.

Verder ga ik hier niet op in, dit wordt een soort van welles-nietes discussie, ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2007
  3. Jimadinho

Jimadinho Guest

Zo ik ben het een keer met je eens lol

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Aii respresent Haarlem *) Geen geek kan tegen ons op.

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    DrKsHinxX Jij nr1 komop K heb zo vaak met je in een Lobby gezeten En dan zie ik geen Fuck gebeuren,

Ar1 = beter dan Rbert Face it

6. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

Nano ic3, het is al vaker gezegd, jij bent gewoon DOM..

7. Jimadinho

Jimadinho Guest

Yo thnx nan. maar jullie gaan serious op dat lijstje van sphinx in :p zoals ik zeg hij maatk grapje met zichzelf zo hoog plaatsen xd hij fockt jullie haha

8. Weet niet wtf jij altijd loopt te janken dat ik Loco G O D wil zijn maar ik ken dat hele ventje voor geen meter en heb mss 1x met hem in een lobby gezeten. Ga jij maar lekker heel veel Halo 3 oefenen want in GoW bak je niks, en erg slim ben je geloof ik ook niet. Hoop dat je een Halo3 pro wordt man, je enige kans op succes!

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet vaker gezegd Maar je mag van mij best opzoeken....:thumbs:
    Ej Ar1 Wanneer laat je die Videomontage Van je Headshots eens zien*)

10. Jimadinho

Jimadinho Guest

Ik had bij ken maar iets van 2 uurtjes te tijd om wat optenemen, heb wel veeeel zieke gemaakt. wil soon ff 1tje maken. krijg zelf ook een capture cardje :) wel jammer dat ie no scopers achter elkaar tegen mecenary,pine,suprodity en jou in game er niet op gaat staan ;(

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Heeft hij nog succes nodig dan? Als je iets eerder bekend was in de clanscene had je misschien doorgehad dat hij 4 jaar geleden z'n respect al binnen had? DSF anyone?

12. Ik heb het niet over respect maar over een eventuele manier van geld verdienen voor hem later |:-

W/E

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Jaaaa toch, en nu moet iemand dat nog uit je vorige posts weten te halen, spacende shit. En als je mij probeerd te vertellen dat jij via GoW je geld gaat proberen te verdienen - LMFAO - rounds pethaticc.

Games = Hobby, niet je leven.. Waarom hebben ze ook al weer school uitgevonden, juist ja om een baan te krijgen later. Ik stel voor dat je dat idee even goed vastknoopt. School > GoW.

14. Heb ik ooit gepost dat ik later mn geld ga verdienen met GoW? Jezus waar haal je dat nou weer vandaan.. Weer een mooie post SmartieZ, jammer dat je reageert op iets dat ik niet heb gezegd man :thumbs:

15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja indd die 3x no scope headshots achter elkaar waren :thumbs:

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

De post die ik maakte ging over het feit dat jij ineens over geld verdienen begint, net nadat we praten over het goed bezig zijn op een bepaald spel.

Kun je dan een beetje begrijpen dat ik je 2 uitspraken met elkaar associeer en eruit opmaakt dat je het over geld verdienen met gamen hebt?

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod: Cut the crap!

18. Dat kan ik wel begrijpen ja, alhoewel het niet helemaal goed gedacht is van je. Misschien kan je nu samen met Ar1d1Ty je Tekstbegrip Sk1llz trainen, hij had ook nog bijles nodig! \o/ Jaja rustig J/K Laten we erover ophouden.

19. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

Hoefde niet eens lang te zoeken..;)

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zie ik er DOM staan??
    Maar goed eff Dimmen Behangplaksel Want wat jij voorstelt......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina