Challenge accepted, ik heb hem op de hoogte gebracht voeg hem maar toe aan je vriendenlijst dan kun je het bewijzen. Ik heb in z'n file share wat andere dingen gezien .. ;-).
Lol ik heb m allang in mn friendlist staan sgatje Hijs goed, weet ik toch, anders ben je geen lvl 44. Maar je kan niet gezien hebben dat hij mij ownde, heb nog nooit met m gespeeld Wil zeker wel een keer tegen hem spelen, lijkt me lache
Zijn jullie nu al een tijdje bezig met Geared en het helemaal zat om door de 'grote' clans kapot gemaakt te worden? Hier is de oplossing: pG Interview Geared for War! ja dit is een geintje ja..
Ons team is nu wel echt compleet, En we hebben ook een hele sterke. Eerste team: RiP ReVenGz (Co-Leader) RiP ShocKerR (Leader) RiP Bl0odCryPt RiP SerreZ/ RiP Thorax is het meestal Vervangers/Reservers RiP Vroom (Tjapuk) RiP Dreesman (Duvelduvel) RL Luckyluck RiP Thorax (Capitain) met een mooie 8 personen
Weet maar ja ik kan er ook nikz aan doen DDB Deadzon3 NL wil graag een RiP 2de team opbouwen wie er allemaal inkomen denk RL Z3rox RL Luckyluck TRIGGERHAPPY NL. Maar ik twijfel nog een beetje. Er waren zoveel clans die 2de team opbouwden maar het lukte voor geen ene meter.
Toch gedaan zie ik, DDB Deadzon3 heeft het in ieder geval wel in zijn motto staan. Niet ehct slimme actie, je zag het in verleden wel al bij RiP, hoe ging het spreekwoord ook alweer, een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen?
Je moet het zowieso nooit A en B team noemen, geeft het kleuren, of streken (north-south), of anders gewoon een naam net als TGz eerst deed? TGz | The Ghostz TGz | The 4 Horsemen Dat geeft beide teams status en zo houd je je members ook tevreden. Never en te nimmer A en B, Alpha Beta aan je team geven.
Wauw nooit Alpha of Beta. Ons team kan er heel goed mee leven hoor om Beta / B genoemd te worden. Wij gaan niet janken omdat we Beta toegewezen krijgen ipv Alpha, mensen weten hoe het zit met de sterkte van de teams