Elk spel wat je wilt.. Ik>Nano Ic3 Edit: Hij bedoelt dat je DOM bent maar als je dat er niet kan uit opmaken zegt dat alweer genoeg..
LMFAO - Moet hier nog sirieus op ingegaan worden? Jij maakt een switchback van gamen naar geld, maar goed w/e *opent z'n Nederlands boek*.
loco god was eerste met G O D tag.... en wie ben jij dan ik ken jouw niet je bent vast een mannetje die denkt dat die goed is in de clan scene alleen je speelt tegen te veel neds. jij bent vast een gow gamer die ervoor niks voorstelde en nu meschien alleen een beetje in de nl scene van gow iets voorsetld want eu ben je vast ook niks vegeleken met de big boys.
Wow, nooit geweten dat jij zo slim was yo. n e way Rbert raakt al sneller bekend met de scene aangezien zij naar Seattle gaan voor WCG. Dus no worries Raver.
Jij weet niks over mij, ga niet praten pik. TW hoort zeker bij de big boys? Zoals ik al eerder zei, TW verliest van de fckin GHOSTS OF NORWAY en ligt uit het ConsoleGaming toernooi, dus jij mag al eigenlijk al helemaal niet praten. Ssssst _0/ Get outta here
naar seatlle? moet je dan nie eerst de gow nl winnen (niet dat er veel top clans zijn denk hooguit 3 ) en ja kan wel heb niet met veel gespeelt weet alleen dat hij nisk voorstelde in de eerste 2/3 maanden. iG speelt d8 ik niet eens meer op site's (gow) voor zover ik weet.
OH wow, TW speelt met het team wat toen ze GoW nog speelde ongeveer het G team was? Iedereen verliest wel eens van een kut team, gelukkig wordt je daar alleen maar sterker van.
Jawel maar een kleine blik in pG topics en je ziet dat ze er al helemaal klaar voor zijn, voor hun staat het vast, pG gaat naar Seattle.
haha weet jij de reden nope? GON hebben ze toegegeven ze werden dik ingemaakt ivm niet vaak genoeg online zijn en GON is tegenwoordig niet zo bagger hoorde ik na hun x aantal uren op gow. CG weet nie eens tegen wie ze speelde GB eruit gecheat door noobs en een nubadmin aangezien phaz 3x hun heeft toegevoegt en geprobeert contact op te nemen en hun sturen ticket dat wij niks hadden gedaan. en zit ik in TW gow team nope..... heb niet eens gow meer nooit egt flink gespeelt... kleine man
Wil niet zeggen dat Rbert niet beter is miss dat eGo en LoCo evengoed zijn als Rber. @SmartieZ: SphinKz is opzich wel mooi ofniej?
Wij ook, kut admin zegt zelfs NADAT het andere team vraagt om ons door te laten blijft de admin zeggen dat het al besloten is en niet veranderd kan worden.
Hoe zit het met jullie forum? Ik wilde even registreren om ff rond te kijken, maar is het alleen voor TW leden? EDIT: Nvm, ik ben al toegelaten.
Agree Jij weet net zo goed als ik dat dat een beetje een optimistische uitspraak is van Mauperd. Wij realiseren ons heel goed dat er meerdere goede GoW clans in NL rondlopen, waaronder natuurlijk qG (Alhoewel ik nog steeds denk dat jullie team niet bij elkaar zal blijven totaan de WCG).
neej het is voor iedereen mercenary zit er al wel op. mellow had inplaats van email activatie het veranderd dat hij het zou activeren aangezien er 1 geband was en bleef komen op een proxy en dan we de forums ff wat minder verbaal moesten maken voor iemand. ik zal wel ff doorgeven dat die je account moet activeren. wat is je username? edit: mellow zei dat joe het weer naar email activatie had verandert dus zou daar moeten verschijnen of in je ongewenste post. Edit 2: zie dat je ons interieuw aan lezen ben dus zal wel gefixed zijn
Had me een tijdje terug al aangemeld, maar toen was het nog dat hij accounts moest activeren en ik had geen bevestiging ontvangen, maar ik zit er nu ook op .