39 euro is wel lekker goedkoop! Misschien dat ik 'm ook aanschaf. Ik wil namelijk weer eens van m'n Wii kunnen genieten.
heb sinds vandaag mijn Wii maar mijn weer en nieuws kanalen doen het niet... hij zegt dat connect24 geen verbinding heeft met het internet, maar de opera browser doet het wel.. foutcode: 51330 weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Je kunt een (soort) demo spelen van Mario strikers door op je Wii met de opera browser naar de volgende site te gaan: http://mariostrikers.nintendo.nl/
Niet alleen 24 connect aan hebben staan maar ook de functie STAND BY INTERNET bij de instellingen van je Wii Ja die bedoel ik
Ik kom net thuis, heb hem vanmiddag opgepikt in de stad maar heb hem nog niet gespeeld. Heb al wel het boekje doorgenomen en er zitten toch wel wat nieuwe dingen tussen die de game volgens mij weer net ff iets leuker maken dan het origineel op de Cube. En naast het feit dat het een leuke game is om met vrienden te spelen, zit er nu ook een online modus bij en de eerste hands-on van GameSpot was daar best lovend over. Niet zozeer over het Friend Code systeem, maar wel over het lagvrij kunnen spelen. Dat is in ieder geval wat ik ervan begrepen heb. Maar voor een eerste impressie van mijn kant uit moet je nog ff wachten totdat ik gespeeld heb....which is gonna happen, right about now
ik dacht vandaag leuk mario strikers chardged te kunnen te spelen op mijn fonkelnieuwe le26r82b, heb ik tijdens het spelen een soort van 'pixelvlekken' wat het spel onspeelbaar maakt. op een sdtv (philips breedbeeld) heb ik geen probleem. op elke hdtv doet ie hetzelfde als op mijn tv (en ik heb ruim 3 verschillende merken geprobeerd) het ligt duidelijk niet aan mijn tv wan tv icm de 360 produceert pixel perfect beeld. wat raden jullie aan te doen?
heb met ninty helpdesk gebeld, en er blijkt een firmware update voor te komen. dus voorlopig ff met vlekken spelen voor lief nemen.
er zijn als je het mij vraagt veel te weinig leuken spellen op de wii ikzelf heb alleen wii sports en dragonballz
Jah precies dat vind ik dus ook. Ik heb alleen de volgende: - Wii sports - Wii Play - Twillight Princess - Dragonball z Ik zit te wachten op Mario Party en Manhunt 2 en misschien Scarface. Dat zijn de enige Wii games die mij nu interessant lijken.
Tja, nu de novelty uitwerkt zouden de goede single player / non party game titels moeten komen... Waar blijft paper mario!