[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja daarom, maar dat is dus niet gebeurd :mad: Improved sap is vervangen door een heel ander talent aangezien elke sap nu eigenlijk "improved" is.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Zucht rogue's krijgen ze iets waardoor ze talents ergens anders in kunnen stoppen. Lopen ze nog te zeiken.
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat 50 gold(naja, voor de meeste dan) kost om je talents van imp sap ergens anders in te pleuren...
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat ook zo verschrikkelijk lang duurt om bij elkaar te grinden als rogue...
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Met mn backstab specced rogue wel ja :) Gebruik altijd m'n holy pally om te grinden, moet je nagaan |:- Enfin, het gaat me niet zo om het gold, meer om het principe.. Alhoewel ik ook wel wat gold kan gebruiken aangezien ik dankzij mn hackfeest nogsteeds aardig zonder zit xD
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zorg dat je een zwaardje krijgt (71 dps is al genoeg), en je grind als een gek.
    Tis niet dat je per see sword moet speccen om damage te kunnen doen. >_<
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik grind anders prima met mijn Dagger-build Rogue, caster-mobs gaan extreem snel neer.
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te twijfelen, ben weer van plan te rerollen maar ik kan niet kiezen tussen Hunter en Warrior.
    Ik heb al zon 2.5 jaar 3 verschillende hunters gespeeld, allemaal in end game (naxx enzo)
    Maar nu zit ik toch weer te twijfelen.
    Hunter ben ik erg goed in, maar ik wil ook weleens weer iets anders.
    Maar de voordelen van hunter vind ik dat ze enorm goed kunnen soloen, en pvp is ook leuk. Minder is alleen dat het soms lastig is om een groep te krijgen voor instances.

    Warrior heb ik altijd al is willen maken, alleen is het er steeds niet van gekomen. Een MS warrior lijkt me erg leuk om te spelen, vooral in pvp. Alleen vraag ik me af wat jullie van warriors vinden?

    Vinden jullie ze leuk om te spelen?
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    nee warrior vind ik niks, zou dn nog eerder voor een druid gaan en dan in bearform ^^
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou persoonlijk nooit een pure damage class rollen, ben ook hunter geweest.

    In mijn ogen is het bij dps puur de bedoeling om constant de goede rotatie aan te houden (in mijn ogen saai). Als healer/tank moet je meer op de omgeving en andere dingen letten. Dit maakt healen of tanken veel afwisselender.

    Dus als ik jouw was zou ik warrior rollen, je zult dan vrij vaak 5 man's tanken (echt goede tanks zijn er bijna nooit op een server) en als het nodig is kun je switchen naar dps gear en je daar dus op aanpassen. Bij raids zul je tank en dps gear meehebben en zal het aan de situatie liggen wat je moet doen. Zelf zou ik nooit meer een pure dps class rollen omdat ik het nogal kut vind om constant een rotatie aan te houden.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Van de andere kant is pure DPS gewoon geil om te doen 8)
    Bovenaan dmg meters staan is gewoon leuk, de nummertje rond je oren zien vliegen is ook gewoon leuk ;)


    Ik ben en blijf een echte warrior. Heb anderhalf jaar alleen maar getanked (prot >_<), en respec nu elke week omdat de guildruns waar ik MT ben (Gruul en meestal doe ik dan ook heroics) op maandag en dinsdag zijn. Daarna respec ik MS of Fury voor de DPS.
    MS is alles in PvP, het is echt ongelooflijk hoe snel je een mage kunt neerhalen, en hoe snel je zelf ook neergaat als je geen healer hebt.

    Bedenk wel, er is niks subtiels aan een warrior, je zal vaker dood gaan tijdens levelen, en levelen wordt ook saai. Endgame is het ook het ene, of het andere. Vol tank, DPS of PvP. Nadeel, maar ook een voordeel als je de gear hebt :>

    Anyway, warrior is leuk :+



    Oh, en zaterdag mage aangemaakt, nu lvl 35 :+
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me zweerd bij holy grinden...
    Hij heeft geen +healing maar alleen +dmg en gaat perfect, je kan goed healen en je kan lekker grinden.
    Zelfde met rogues.. ze hebben maar 1 spec nodig voor pvp, raiden en grinden..
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Heeft iemand hier trouwens een End-game Shaman? Heb ik namelijk nog niemand over gehoord.. Ben nu level 40 met me Shaman maar heb ff een pauze genomen, zit met school namelijk.

    Nu twijfel ik of ik er wel mee moet doorgaan. Waarschijnlijk moet je toch alleen maar healen op lvl 70.

    Iemand die wel eens een 70 shaman heeft gespeeld ofzo?
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het is maar waar je een Paladin mee vergelijkt :+
    Ze doen burstdmg elke 10 seconden, tsja.. :9
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, wat vroeger als off-spec werd bestempeld wordt nu in het algemeen gerespecteerd. Shadowpriests dealen dmg, feral druids tanken, enhancement shamans doen lekker dps.
    Mijn broertje speelt een shaman, die is welliswaar nu Resto, maar mocht vroeger gewoon zijn spec beoefenen in Karazhan.
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    lvl 70 Shaman is geweldig, Ik heb er altijd veel plezier aan beleefd.
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    En welke spec was je?
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Shade down in het team waar ik in zit! Eerste keer dat we hem echt serieus gingen proberen. Scheelt een hoop trashrespawn ook! :cool: Die teleport = win.

    Daarna Prince gekilled. Dat duurde wel even zeg. We hebben nog nooit zoveel pech gehad met de inferno spawns. Maargoed, uiteindelijk gingdie toch down.

    En guess what!

    Warbringer Greathelm
    Binds when picked up
    Head Plate
    1227 Armor
    +15 Strength
    +17 Agility
    +53 Stamina
    Meta Socket
    Yellow Socket
    Socket Bonus: +4 Block Rating
    Durability 100 / 100
    Classes: Warrior
    Requires Level 70
    Equip: Increases defense rating by +24 (10.1)
    Equip: Increases your shield block rating by 19 (2.4%).
    Equip: Increases the block value of your shield by 39.

    *Blij* \o/

    Daarnaast op dag 1 ook nog deze trinket geloot:

    Moroes' Lucky Pocket Watch
    Binds when picked up
    Unique
    Trinket
    Requires Level 70
    Equip: Increases your dodge rating by 38 (2.0%).
    Use: Increases dodge rating by 270 (14.3%) for 10 sec.

    Wel nice voor bosses die kort enragen. :cool:
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En voor bosses die je met sunders stacken ;)
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee hoe groot het verschil is tussen prot en arms tijdens het levelen? op mijn server nauwelijks goede tanks te vinden die geen endgame aan het doen zijn, dus ben van plan om een warrior aan te maken. word helemaal gek van fury warriors die denken dat ze kunnen tanken, en dan nog zonder shield ook. prot is slecht voor grinden, maar maakt het wat uit op lvl 20, 40, 50, etc?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina