pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is niet noodzakelijk, was alleen makkelijk geweest. Deze host is prima tot nu toe.

2. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    OK! Zit ook al constant op ons stille stiekeme domein te kijken. Zie de Joomla install wel steeds veranderen LOL, ghehehehe! Is deze beter?

3. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er nog niet helemaal uit, Joomla lijkt erg fijn tot nu toe. Ben even aan het kijken hoe ik een template kan bouwen voor Joomla.

4. pG Montana

pG Montana Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    maup kijk in je pb

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    heb ff in mijn pB gekeken! Ze is er niet, denk dat ze naar qG vertrokken is de biatch!

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    pG op weg naar het WCG 2007

Jongens eindelijk gaat het dan gebeuren, maandag gaan de beste clans van NL zich inschrijven voor het WCG 2007. Natuurlijk wenst pG alle meespelende clans een fair, mooi, gezellig, avontuurlijk en goed toernooi toe, we will see eachother in Delft op 1 Juli guys.

Maandag begint de inschrijving en pG zal dus maandag a.s. volledig ingeschreven staan.

We wensen qG, xHLHx, xAoDx, IcE, e0s etc het beste toe maar natuurlijk hopen we dat pG voor een waanzinnige verrassing gaat zorgen. Zonder jullie steun kan geen één clan het redden en ik vraag iedereen dus ook om 1 juli te komen naar het must see theater in Delft om daar alle favorieten van NL te ondersteunen op weg naar Seattle, uiteindelijk gaat het er ook om dat console gamend NL op de kaart komt te staan en opgenomen word door de WCG, dat kan via pG maar natuurlijk ook via bijv: xHLHx. We rekenen natuurlijk op grote pG spandoeken, wij zullen voor de vrouwen, groupies zorgen voor alle fans.

MAY THE FORCE BE WITH US

Diegene die pG op meest ludieke wijze het winnaars podium op helpt wint ter plekke een PS3 + Virtua Fighter 5​

}:]}:]}:]}:]}:]}:]}:]STREAKERS ALLOWED!}:]}:]}:]}:]}:]}:]8)}:]

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  7. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten jullie hiervoor ook gewonnen hebben, of mag het ook na de prijsuitreiking?

8. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    fLaUp3Rd

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAHA die is leuk! Als pG wint verander in mijn naam officieel naar:

pG fLaUp3Rd

10. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    hou ik je aan;), kom eens op msn man!

11. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    zonde om hem zo ver naar boven te plaatsen!

12. iT heatshot

iT heatshot Guest

seattle gek ben nog nooit in Amerika geweest, delft is bij mij om de hoek dus vrij relaxt :) kan dernaartoe lopen ^^ :D:D:D:D

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Lol je woont ook in Den Haag, ga je ook meedoen aan DoA? Ik ga 30juni meedoen aan DoA en dan blijf ik bij tw1zzle/poenani/EvilSanta Clauz/Expensiv slapen :)

OMG mauperd ik ga een spandoek maken!

14. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Dus stel ik pak een kraanwagen til jullie op en zet jullie op het podium win ik een ps3:p? of moeten jullie het toernooi daarvoor winnen..:p?

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maatje, er mag maar 1 team heen LOL, vrees toch dat het pG word. Wel leuk voor die jongens!

Gelukkig hoeven we ons niet druk te maken om die boog van Majin

Maps:
    Canals, Clocktower, Gridlock, Mansion, Fuel Depot

en voor sommige spelers van qG vrees ik nog veel ergere dingen, denk dat sommige niet eens mee mogen spelen. ESRB Rating: Mature 17+

16. Wauw die maps, wel een beetje lomp maar echt hard voor Maj1n. Maar ik neem aan dat je toch niet per se 17 hoeft te zijn om daar naartoe te mogen? Ben namelijk 15 -.-.

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig...

18. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is leuk he

@rbrt spreek ze vanmiddag dan laat ik ff weten hoe of wat!

19. JeePee

JeePee Guest

ESRB Rating is slechts een aanwijzing. Als jou ouders zeggen dat je Gears of War mag spelen, dan mag je dat. Zodra je dit spel gekocht hebt met toestemming van een volwassene is er niks aan de hand. En ook op de WCG is er geen minimum leeftijd. Die is er eigenlijk wel, maar daar hebben ze in NL schijt aan. Voor Handewasser hadden ze geregeld dat hij toch naar Monza kon. Don't worry about your age.

20. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag gewoon spelen hoor. Je moet alleen "Toestemming" van een ouder persoon of van je ouders hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina