qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je het antwoord al gegeven................:)GoW:)

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ja mauperd naast Rbert's uitstekende prestaties op Gears willen we graag weten wat de rest van zijn geschiedenis hem te bieden had? Een one-game-wonder misschien? You tell me ..

3. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    of beginnend? Jongens laten we wel eerlijk wezen, hij is nog niet zo oud, misschien dus nog een on-ontdekt talent? net als Cruijf en van Basten is ook hij ontdekt, alleen door mij. Met de juiste training, ervaring en iemand die hem verteld met zijn skillz welke game te spelen, verwacht ik dat ie qG volgend jaar volledig aan stront speelt.\o/ zoiezo verwacht ik van qG heel erg veel op bijv MOHAA, waar ze op UT3 tegen onze mannen wellicht geen schijn van kans maken.
    Gelukkig kan ik niet in de toekomst praten en zitten jullie nog volop in jullie welverdiende roes van CoD en XXX aantal andere games, maar de #1 blijven is lastiger dan het worden.

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  4. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

^^

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

Gelukkig maar, aangezien een game als UT3 nooit zal opgenomen worden in console-leagues als WCG of MLG, aangezien deze games niet in samenwerking met Microsoft Ontwikkeld worden. Rbert een jong talent? Hij speelt GoW al 7 maanden en nog steeds hoort hij niet bij de top. Probeer eerst eens een team klaar te zetten op Halo 2/3, een aankomende WCG game. Of anders op CoD4, wat wel degelijk ontwikkeld wordt in samenwerking met MLG. Of anders voor de lol eens op Rainbow Six, wat ook met open armen ontvangt wordt.

MOHAA? Laat maar komen Mike, je weet niet waar je tegenaanloopt als ik er een Deadbringr of een IntenZz tegenover knal. En dat is niet bewezen op alleen Gears, maar op de gehele geschiedenis die onze members achter de rug hebben, vergeet niet dat jij de rookies aan het aannemen bent, en mijn members uit ex-top clans uit heel Europa komen.

Nummer 1 blijven is lastiger dan het worden, ik waag m'n kansen, aangezien jullie al moeite hebben nummer 1 te worden, heb ik al een bepaalde voorsprong opgebouwd niet beste Mike?

6. iT heatshot

iT heatshot Guest

Ik zou heel graag willen weten wie denkt goed te zijn in super smash brothers Melee voor de gamecube :) qG I ar1d1ty is al geowned microz ic3 komt ook binnenkort chillen ;) Wie is goed in Supa Smash bros ?

7. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja is van AsianScreen, de film heet Azumi ;)

8. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nooit LAN's mee gespeeld, maar ik was er altijd best wel goed in, heb hem nog steeds liggen hier :).

Ah ja, nu herken ik het. Heb die film ook gezien :).

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Microz is er erg goed in Hij heeft mij al 100x geownd met dat spel...
    Voornamelijk met Falco is hij Super!!

10. Elk spel dat ik leuk vind, en waar ik mn best op doe word ik goed in. Voor het lijstje, ga maar searchen op de forums. Dat lijstje heb ik namelijk al een keer eerder gepost. Ben namelijk al in ZAT spellen goed geweest, alleen nog niet lang bekend met de Xbox360 clanscene. Ik kan niemand verslaan op GoW? Jou iig wel, dat maakt 1 :b:

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    IntenZz gaat vandaag beginnen aan de leden awards. Bijvoorbeeld 1000 posts, behaalde resultaten met toernooien voor de spelers die meededen, enz.

PS: EndWar's trailer ziet er wel erg strak uit!

12. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef me dat lijstje maar eens, en ik speel amper GoW, dus stel je niet zo aan, ik heb die game niet eens, had ik geleend van een vriend, en ja niet bekend in de clanscene inderdaad, ik heb je nooit op Rainbow, Halo, Graw Ofzo gezien, 3 Series waar ik Succes op gehad heb, dus ik weet niet waar je het over hebt dat ik geen succes geboekt hebO-)

Jij zegt wel dat ik geen succes heb op games, maar aangezien dat jij pas kort in de "clanscene" bent wie denk je dat er dan meer succes heeft gehad met games?:):

Edit :

Red Alert 2 (PC)
    COD (1) (PC)
    Battlefield: Vietnam (PC)
    Chromehounds (Xbox360)
    Fifa World Cup '06 (Xbox360)
    Gears of War (Xbox360)

Zijn dus de games waarin je goed was, zie ik nu, chromehounds? kleine community waarschijnlijk en niemand die dat serieus speelt, Fifa World Cup 06? Fifa is kut, ga Pro Evo spelen aub.

En dan komen we bij Gears Of Wars, je zit bij pG, geen beste clan van nederland toch, maarja..

Ik heb 3 jaar in de beste NL rainbow clan gezeten, beste NL Graw Clan,en in een Europese Top Halo Clan,

Dus ik snap nog steeds niet waar komt dat vandaan dat ik GEEN succes heb, maar jij wel? wat defineer jij met succes? Jij bent tot nu toe echt maar een one-game wonder.

Edit 2 :

Mij : jij bent exact as loco, ook altijd maar denken dat je de beste bent en dat niemand je kan verslaan

Jij : Ik kan niemand verslaan op GoW? Jou iig wel, dat maakt 1

LEES EERST GOED AUB.

13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was hier goed in, maar ik heb die game al een jaar niet meer aangeraakt, Dr. mario ownage

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Fox/Link FTW!

15. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Young link dan, Fox SUCKS
    Docter Mario > Alle andere

17. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik maak ruzie over wie er meer suc6 heeft gehad op de xbox.

18. Is goed ik ben een one-game wonder, het enige dat ik kan is een heel klein beetje gears of war, voor de rest ben ik nog nooit ergens goed in geweest. Jij daarintegen hebt overal succes, wat je ook doet.
    Mag ik in je clan? Jezus jij ook nog zeggen dat ik gefrustreerd ben omdat ik nooit door qG gevraagd ben, LOL. Heb bijna altijd al wat tegen veel ventjes van qG gehad, dus ga niet praten dat dat pas de laatste tijd is omdat ik nooit gevraagd ben. Heb ook altijd al gezegd dat ik er nooit in zou willen (vraag maar na bij 3Kings, Named en Locust).
    Dat laatste had ik idd fout gelezen, mijn fout :b: (Kan ik wel mooi bijles met Aridity en Smartiez volgen!)

19. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t iedereen zit elkaar te dissen :)

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmz blijkt wel dat je weet waarover je lult=(
    Je komt net kijken Snotjochie!

En hoe heette jou beste rainbow clan dan? Pc? let me know!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina