Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld met Hoogvliet Overvecht. Die hadden er twee binnen gekregen. Ze bellen mij zo terug, ze moeten eerst kijken of die van mij erbij zit.

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Net nog gebeld naar het filiaal in Hoogvliet en zij hadden er 3 binnen gekregen maar die stonden al op de naam van andere mensen omdat die volgens die mevrouw net iets eerder hadden besteld. Ik kon dinsdagmiddag terugbellen want dan komt er weer een levering!

Heb zomaar het idee dat het voor veel mensen letterlijk weken gaat duren voordat ze hun stuur binnen hebben. Maargoed, ik wacht wel 3 weken voor dat goedkope stuur :)

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer heb jij besteld? Ik moet hem ook daar afhalen (dinsdag 15 mei besteld) maar tegen mij zeiden ze dat er helemaal niets was binnengekomen :confused:

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week woensdag had ik hem besteld en mocht hem vorige dinsdag ophalen stond er op het afhaalbewijs.

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ah bedankt, was ik net ietsje eerder maar blijkbaar toch niet snel genoeg :+

Vage boel, kan idd nog wel eens langer duren... Tegen mij zeiden ze nl. dat ze misschien volgende week donderdag weer zouden krijgen want ze moesten het opnieuw bestellen bij de leverancier en die had ook weer moeilijkheden met die dingen te krijgen :confused:

6. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoogvliet Rotterdam Beverwijk belde vandaag dat 'onze' stuurtjes waren binnengekomen. We hadden ze vorige week woensdag besteld. Collega van me heeft ze net opgehaald.

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  7. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ennn?:9 je bent dus zeg maar de eerste hierzo die hem heeft geloof ik... Ik wil het eindelijk wel eens weten, pgr3 erbij enzovoorts?

8. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yup...met alles erop en eraan en PGR3 erbij.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    YESSSS hij is binnen. Ga hem halen :d

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ff geluk. Hadden die filialen ook maar 3 stuks binnen gekregen en hadden jullie zeker heel vroegtijdig besteld?

11. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update, stuur is toch binnen gekomen :) ga em halen :)

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Woensdag besteld, hadden er 2 staan!

Maar heb het gevoel dat de drivers niet zijn geinstalleerd. Hij stuurt echt heeeel licht. Kan de auto niet eens recht houden :confused:! Kan je ergens zien of ze wel geinstalleerd zijn?

Edit; Geen force feedback met alleen de batterijen! Nu stuurt ie wel goed :)

13. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe is i met de FM demo ? :D

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Weet niet, want heb nog geen goeie tafel. Moet ik zaterdag dan maar ff voor gaan kijken :'-(

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mm, bel morgen nog maar eens voor de zekerheid of ze hem echt niet binnen hebben, had een vrouw aan de lijn die volgens mij weinig verstand had van de vracht e.d.

16. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem werkelijk binnen gekregen, check check dubbel check.

17. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die van mij vanmiddag ook kunnen ophalen op het filiaal in Utrecht (woensdag 16 mei besteld). Ben meteen verder gegaan naar Hilversum om daar een mooi systeempje te halen op hem op te monteren. Systeempje is van Hanssystem (ff googlen op "hanssystem").

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wilde een tafel kopen maar zo'n hanssystem is ook niet duur. Iemand die weet waar je dat in den haag kan halen?

Edit; En is las dat je moest knutselen op je MS racing wheel er goed op te krijgen?

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  19. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Dusun,

Utrecht Overvecht? Volgens mij vertelden ze mij gisteren dat ze nog geen exemplaren binnen hebben gekregen (17e besteld). Ik moet dalijk richting Tilburg, en kan vanaf 8 uur gebeld worden door filliaalleider of ik stuur kan ophalen.

Veel plezier ermee,

Sjoerd

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die van Roxanne, Skulltulla en mij is ook binnen. Roxanne belde me gisteren dat hij 3 stuurtjes bij zich had \o/ Hopelijk lukt dat een beetje met verzeenden van zo'n grote doos.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina