Geef me dat lijstje maar eens, en ik speel amper GoW, dus stel je niet zo aan, ik heb die game niet eens, had ik geleend van een vriend, en ja niet bekend in de clanscene inderdaad, ik heb je nooit op Rainbow, Halo, Graw Ofzo gezien, 3 Series waar ik Succes op gehad heb, dus ik weet niet waar je het over hebt dat ik geen succes geboekt heb
Jij zegt wel dat ik geen succes heb op games, maar aangezien dat jij pas kort in de "clanscene" bent wie denk je dat er dan meer succes heeft gehad met games?
:
Edit :
Red Alert 2 (PC)
COD (1) (PC)
Battlefield: Vietnam (PC)
Chromehounds (Xbox360)
Fifa World Cup '06 (Xbox360)
Gears of War (Xbox360)
Zijn dus de games waarin je goed was, zie ik nu, chromehounds? kleine community waarschijnlijk en niemand die dat serieus speelt, Fifa World Cup 06? Fifa is kut, ga Pro Evo spelen aub.
En dan komen we bij Gears Of Wars, je zit bij pG, geen beste clan van nederland toch, maarja..
Ik heb 3 jaar in de beste NL rainbow clan gezeten, beste NL Graw Clan,en in een Europese Top Halo Clan,
Dus ik snap nog steeds niet waar komt dat vandaan dat ik GEEN succes heb, maar jij wel? wat defineer jij met succes? Jij bent tot nu toe echt maar een one-game wonder.
Edit 2 :
Mij : jij bent exact as loco, ook altijd maar denken dat je de beste bent en dat niemand je kan verslaan
Jij : Ik kan niemand verslaan op GoW? Jou iig wel, dat maakt 1
LEES EERST GOED AUB.
Klik om te vergroten...