Ik sluit mij ook aan bij de groeiende groep die het te arcade vind.
Het hele arcade gevoel komt echt terug in de handling van de auto's. Ik geef een tikje naar links tegen de analoog aan en mijn auto vliegt links de bocht in, ik geef een tikje naar rechts tegen de analoog en de auto vliegt rechts te bocht in. Het lijkt wel of die wagens vijfdubbele stuurbekrachtiging hebben. Zo heb ik een auto nog nooit meegemaakt. Het remmen gaat ook te extreem. Ik rij normaal gesproken vaak met bumpercam, maar in deze game was dat echt niet te doen.
Ik dacht eerst dat het aan de laagste moeilijkheidsgraad zou liggen, dus ik heb het ook op de middelste moeilijkheidsgraag geprobeerd. (Bijna) geen verschil. Daarnaast ontbreekt ook de optie om een handmatige versnellingsbak te gebruiken (of ik heb hem nog niet gevonden), is er geen navigator en is die vent die je wel hoort spreken echt irritant. Nee, ik vind het autorijden op basis van deze demo niet lekker. Ben geen echte simulator gek, maar dan vond ik de besturing in Forza (2) maar ook in Rallisport Challenge 2 (ook een arcade rally racer) veel lekkerder. Hoop dat het nog gaat veranderen in de volledige versie.
Verder wel goede graphics en prima framerate.
Laatst bewerkt: 25 mei 2007