Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze gewoon overal aan de rand van het level eindeloos hoge invisible walls moeten maken, ook rond gebouwen waar je niet op zou moeten kunnen. Echt heel slecht al die glitches weer er in komen dat je uit het level kan, net als die superjumps

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Inderdaad, ik snapte dat sowieso al niet bij Zanzibar e.d. Gewoon invisible walls plaatsen die thermetisch zijn afgesloten :+ !!

Verder geef ik Jens groot gelijk, met een stuck zou iig beide schilden eraf moeten zijn of iemand dood. Daarnaast best raar als je trouwens met een spartan laser op een warthog schiet dat dan niet altijd bijde personen doodgaan :confused:

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    trouwens, de Needler is een te vet wapen nu, ik gebruik hem nu elke keer net het meestal 100% kans kill en nog wel meer, YEAHH

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien beetje overpowerd niet? nou'ja ligt eraan natuurlijk maar het is zeker een sterk wapen nu.

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n autotje stuurt voor geen meter. Misschien moet ik nog ff wennen:)

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De Mongoose rijdt super, man. :cool:

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja janneman koop jij nu maar eens die 360.

8. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je er zelf ook geen ><

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ben benieuwd wanneer we nieuwe beelden te zien krijgen. Bijvoorbeeld wat beelden van een Pelican. ;)

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt ding is focking sterk. Laatst kwam iemand met zo'n ding op me af en ik dacht wat komt die nou doen. En voordat ik het wist was ik dood. Beetje nep.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja 6 van die dingen op je en je bent al de pijp uit. Zoals in halo 1 vond ik hem ok. In halo 2 zochten ze niet echt goed maar nu in de beta is het allemaal net iets te veel van het goede =(.

Carbine vind ik nu wel beter, in halo 2 was die best zwak maar nu is die ongeveer gelijk aan de assault rifle, alleen iets sterker.

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik die van jou dan? jij gebruikt em toch niet :9

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeppss volgens mij houdt Bungie nog heeeel wat informatie achter zich... ik denk dat dit nog niet alles is wat we krijgen voor de multiplayer (denk aan nieuwe wapens, voertuigen etc) ;).

En in het begin als je respawnt dan zie je heel even zo een graw achtige view net als die van een helm.Maar daarna verdwijnt het hopelijk kan je in Halo 3 wel heel de tijd met zo een view spelen :D.

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  14. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hell fucking nee ,wa is het toch met iedereen die een fucking third person shooter wilt? Djeezes, als ze da doen ga ik de kerels van Bungie persoonlijk afslaan :/

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Denk je nu echt dat ze dat doen? De Beta is er in first-person view, dus het wordt nooit een third-person shooter.

16. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja je weet maar nooit he.

vind die third-person shit maar hinderlijk mar die demo van graw zat zijn helm telkens in de weg, dat ding nam hel halfe beeldscherm in beslag

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is ook wel wat overdreven. Ik heb dat spel zelf ook en vond het wel meevallen allemaal. Halo 3 béta wordt gewoon erg vet en zal zeker gaan ownen als topshooter op de Xbox 360. TPS heeft natuurlijk Gears of War als beste shooter, FPS straks Halo 3. Overigens geef ik Half-Life 2 weinig kans. De reden is omdat ik de game in een groot deel van het begin erg saai vind. Er zit nauwelijks actie in, pas daarna komt het los. Maar goed, misschien passen ze het wel aan als de game uitkomt voor o.a. de Xbox 360. Gelukkig wel met wat uitbreidingen. ;)\o/

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Ik gebruik hem niet vaak nee. Komt omdat er nog niet heel veel vette games uitzijn. Maar sinds de halo 3 beta speel ik wel weer eens. Voor halo 3 heb ik hem namelijk aangeschaft. Ow ja en mijn xbox 360 maakt ook al krassen, net zoals mijn xbox 1. Dat zorgt ook dat ik niet zoveel speel.

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Net acht Big Team Battles in a row gewonnen. Leuk dagje weer.

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb sinds een paar dagen toegang tot de BETA en wat een genot zeg. Ik krijg weer helemaal zin in Halo! Het ziet er echt goed uit en de nieuwe wapens/items zijn ook lachen zeg, geweldig! Wel vaak connectieproblemen gehad en da's wel jammer. Het zal vast wel niet aan mij liggen, want ik heb nooit problemen. Ik moest de BETA van Crackdown halen, maar ik vind het wel een beetje maf dat je Crackdown moet laten draaien om het binnen te halen en ook om te spelen. Die disc draait gewoon voor niks, want het staat immers op je HDD. Maar goed, ik vind het een geslaagde BETA en zal het nog vaak spelen zolang het mogelijk is!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina