qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aangezien SmartieZ altijd loopt te janken dat heel qG uit pro's bestaat moet Locustgod ook pro zijn als ex-member ...

2. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

Wat een agresivietijd..
    Zit in de familie?:|

3. Is het al zo laat joh?

4. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, zie je dat niet, het is al kwart voor acht\o/

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

lmfao, in ieder geval back ik het nog up, op het moment dat jij erover begint heb je wat ook alweer om het te bevestigen? Oh ja, niks - een stuk of 3 á 4 gestorven Gears teams die het allemaal nét niet waren. Nu heb je je pG gevonden, zoals ik al meerdere malen aangaf hoop ik dat je het daarmee kunt redden, aangezien je het nodig hebt om die enorme kutcrap aan shit te ondersteunen.

6. Shizzel

Shizzel Guest

Oh my GOD! Normaal maken spelfouten me niks uit, maar dit. Gewoon zielig.

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

MaUp3rd er is een verschil tussen jou en mij, ik loop nergens praatjes te maken over wat we gaan winnen, ik praat over hoe de geschiedenis zich afspeelde en hoe we dat eventueel zouden kunnen voortzetten. Heel leuk dat je games als CoD, Halo, GRAW en MoH afkraakt, de games die toevallig de hele clan scene op de xbox op gang heeft gebracht. Mocht je eventueel je succes gaan willen boeken op UT3, wens ik je er veel succes op - een game die opgepakt wordt door ECWG,

Ik loop jullie niet af te ******en in jullie topic, Ik zeg niet dat pG het nergens gaat maken, maar als ik ergens geen zin in heb is het dat zo'n Rbert hier komt lopen bitchen over qG dit en qG dat, members afzijken over dat ze geowned worden door Rbert op Gears -LMFAO-, even een kleine newsflash, vanaf de launch van de 360 bestaat qG al, eerst als eVo ft VIP, 2 geschiedende clans, maar ze zijn uiteindelijk bij elkaar gekomen als AK47pro, aka qG. We draaien al mee op vrijwel elk groot spel en hebben wonders from everywhere.

Nu, TW en iG (TGz) stonden bekend als grote namen op Quake 4, ze hebben meegedaan aan tourneys en ladders op die game maar herkennen jullie beide niet. Top spelers in de rankings, ik geloof je, maar waar speelde je dan als pG en waar heb je de resultaten geboekt? Naast Quake 4, dat overigens dood was in 2 maaanden, heb je nergens meer meegedraaid in het 'pro-game-circuit', op Gears of War na, waar je je claim ook nog te bewijzen hebt.
    Ik wens je succes op UT3, een spel dat dood-bloed in een paar maanden, wat wil je als je er een game als Halo 3 tegenover hebt staan.

COG, ik hoop dat je je succes nog haalt op gamen, bewijs jezelf zou ik zeggen. Ik mag alleen lijen dat je geen 8 maanden nodig hebt om goed te worden op Halo of UT3 net als je op GoW nodig had, en dan heb ik het over goed, nieteens over uitstekend.

Mike sorry als ik een keertje op je teentjes trap, maar sommige dingen hoef ik ook niet te pikken en op sommige fronten is Rbert gewoon te ver gegaan - Ik hoef hem niet op z'n punt te zetten, dat is al genoeg gebeurd. Echter, ik hoef het ook niet over me heen te laten gaan. Zo ben ik niet en zal ik nooit zijn.

Noem het janken Rbert, maar ik begin de shit niet.

8. pG Locustgod

pG Locustgod Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd 8raf nie huile he krante bezorger:lol:

9. pG Locustgod

Leuk Bevonden:
    0
    met zn alle robert af gaan zeiken dat is egt stoer martijn kzweer t je

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn jou posts zo zwaar nutteloos? Ik denk dat jij het bent die achteraf kan janken. En kranten bezorger, wat is daar mis mee, ik verdien vast meer dan jij.

@SmartieZ: We moeten Hour of Victory ook even in de gaten houden, lijkt best veel op CoD2.

11. pG Locustgod

Leuk Bevonden:
    0
    moet jij zeggen

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

Niet dus, zelfs pG is dronken en met 2 uurtjes slaap 2e geworden, van de 3 1/2 spelende clans JOEPIE!

Rem had ter plekke een team opgezet, verschil in mappen was beter dan dat van ons LOL! Zelfs ik de über gears noob speelde mee voor de finale tegen qG gekker moet het niet worden toch?8)

geloof niet dat het NK echt garant staat als achievement voor het opbouwen van een proven track record, klinkt leuk thats it. GoW 3.0 dat staat vast voor een achievement, 40 clans waarvan er nu nog 4 over zijn, pG is er daar 1 van. Dikke snikkel en a whole lotta shit hail de pG boys

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  13. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt...ja flauw van mij

14. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

Ik hou niet van NOOBS die stoer gaan doen,

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    DirkjuH ik ep ut tog sjo vaek kezekt LIEK MEIN KOETJE!

16. OldskoolGod

OldskoolGod Guest

sorry ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dikke gang fight hier vriend:
    Quality Gangster Smartiez en Nemisis vs. Professionele Gang Bloods Locustgod COG GOD

Om bang van te worden! Ben best wel creatief!

18. pG Locustgod

Leuk Bevonden:
    0
    ******op idiot!@#$%W%E%^67u

19. Haha Chill Volter, netlemon is mn broer :)

20. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina