MaUp3rd er is een verschil tussen jou en mij, ik loop nergens praatjes te maken over wat we gaan winnen, ik praat over hoe de geschiedenis zich afspeelde en hoe we dat eventueel zouden kunnen voortzetten. Heel leuk dat je games als CoD, Halo, GRAW en MoH afkraakt, de games die toevallig de hele clan scene op de xbox op gang heeft gebracht. Mocht je eventueel je succes gaan willen boeken op UT3, wens ik je er veel succes op - een game die opgepakt wordt door ECWG,
Ik loop jullie niet af te ******en in jullie topic, Ik zeg niet dat pG het nergens gaat maken, maar als ik ergens geen zin in heb is het dat zo'n Rbert hier komt lopen bitchen over qG dit en qG dat, members afzijken over dat ze geowned worden door Rbert op Gears -LMFAO-, even een kleine newsflash, vanaf de launch van de 360 bestaat qG al, eerst als eVo ft VIP, 2 geschiedende clans, maar ze zijn uiteindelijk bij elkaar gekomen als AK47pro, aka qG. We draaien al mee op vrijwel elk groot spel en hebben wonders from everywhere.
Nu, TW en iG (TGz) stonden bekend als grote namen op Quake 4, ze hebben meegedaan aan tourneys en ladders op die game maar herkennen jullie beide niet. Top spelers in de rankings, ik geloof je, maar waar speelde je dan als pG en waar heb je de resultaten geboekt? Naast Quake 4, dat overigens dood was in 2 maaanden, heb je nergens meer meegedraaid in het 'pro-game-circuit', op Gears of War na, waar je je claim ook nog te bewijzen hebt.
Ik wens je succes op UT3, een spel dat dood-bloed in een paar maanden, wat wil je als je er een game als Halo 3 tegenover hebt staan.
COG, ik hoop dat je je succes nog haalt op gamen, bewijs jezelf zou ik zeggen. Ik mag alleen lijen dat je geen 8 maanden nodig hebt om goed te worden op Halo of UT3 net als je op GoW nodig had, en dan heb ik het over goed, nieteens over uitstekend.
Mike sorry als ik een keertje op je teentjes trap, maar sommige dingen hoef ik ook niet te pikken en op sommige fronten is Rbert gewoon te ver gegaan - Ik hoef hem niet op z'n punt te zetten, dat is al genoeg gebeurd. Echter, ik hoef het ook niet over me heen te laten gaan. Zo ben ik niet en zal ik nooit zijn.
Noem het janken Rbert, maar ik begin de shit niet.
Klik om te vergroten...