Het is wel goed dat Microsoft de xbox 360 beveiligd, maar dan moet je dit doen met mate en niet overdrijven, zoals nu MSN. Ik wacht nog altijd op die update.
Even opmerkinkje: Heb vandaag een net USB toetsebord gekocht, UltraX Media Keyboard van Logitech. 25eurie, en ziet er echt heel netjes uit! Zo'n platte. Wilde ff zeggen dat deze het dus ook gewoon perfect doet Windows toets = Guide button, pijltjes.. Enter.. etc Alles werkt. Heb hem nu gewoon naast me op de bank liggen als ik game, mocht iemand wat zeggen kan je gelijk snel antwoorden
is idd makkelijk jah zo'n toetsenbord op je 360, ik had er vorige week ook een gekocht en alles werkt perfect
het kan perfect werken, maar als je een belangrijke match aan het doen bent en je krijgt heletijd berichten van iedereen, dan is het wel *** ( soort afleiding ook.) maar w8end op die update.. ik vind het zielig waarom niet vanaf een bepaalde leeftijd waarom vanaf 18 is 15 ook niet genoeg ofzo
ja dan vraag je dr zelf om, je kan die msn toch uitzetten als je wil? btw ik ben 17 en ik kan wel msnen..
Dan heb je in elk geval bij je acount wat anders in gevuld anders zou je de eerste zijn die er onder de 18 door komt.
jaa ik wil die update echt irritant, slaat totaal nergens op want me broertje van 11 had bij zijn pc 11 ingevuld en kan wel msn'en dus wat is dat voor een wet
Dat moet je vragen aan de amerikaanse wetgeving Update komt er voorlopig niet hoor (ik verwacht hem pas in september)
/Mod Let op je taal gebruik ik msn al sinds groep 7 en ik heb gewoon mijn echte leeftijd ingevuld dus waarom nou in 1 keer niet?
Of gewoon slim zijn en er altijd voor zorgen dat je 18+ bent... Ik zag vantevoren al aankomen dat ik problemen met 18- zou hebben als ik mijn echte leeftijd zou invullen. Deed ik op de PS2 ook en kon geen 1 18+ spel on-line spelen Dus dan lieg ik die 2 jaartjes er maar ff bij
Ik heb altijd al ingevuld dat ik 18 was, overal.. Standaard 1986 ingevult. Onderhand kan dat al veranderd worden naar 1988, maar toch..