Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat bedoel ik dus ook

    De xbox kan het denk ik niet aan!

    Maar we moeten even afwachten natuurlijk..
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zelfs de Xbox 1 kon stofwolken aan. Dan zal het toch echt aan de engine liggen.
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo echt GE-WEL-DIG :D Die mode met die buggies wat minder, maar dat met die Evo en de Impreza echt héél erg kick. Net als in Forza2 de hood view gepakt, en karren. Damn, wat een omgeving. Damn, wat een geluid. De hele tijd dat grint geraas achter je, takjes die kraken als je er tegen aan rijd. De Turbo die even afblaast. Hij detecteert ook gelijk het stuurtje in de settings. Sturen met het stuurtje gaat heel soepel, maar je kan toch flinke klappen krijgen van hobbels om stenen die je even meepikt, vind ik wel fijn afgesteld.

    Dusse ja, ik dacht wel al dat dit een musthave zou worden. Maar na deze demo twijfel ik echt niet meer. Hij zal alleen wel pas bij mij binnenkomen als ik een beetje klaar ben met Forza 2, want die staat natuurlijk ook nog gewoon in de pre-order :)

    edit: Te arcade?...nee. Hij is natuurlijk niet super realistisch, maar dan zou ik het ook niet leuk vinden denk ik. Echt realistisch rally rijden is namelijk f*cking moelijk. Het is juist de lol voor de average gamer dat ze zogenaamd goed kunnen rallyrijden. Bovendien denk ik dat als je moeilijkheidgraad op het hoogste niveau zet je een behoorlijke challenge voorgeschoteld krijgt, en dat het daar een stuk realistischer zal worden qua schade iig. Arcade of niet, het zal een flinke staaltje stuurmanskunsten vereisen wil je dat tot een goed einde brengen.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind eigenlijk alleen motorkap camera fijn rijden, normaal heb ik graag de camera achter de wagen, maar bij dit spel lijkt de wagen dan alle kanten op te zwabberen.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de camera meestal achter de wagen met racen, vind ik het fijnst, ook bij deze game, en ik vind dat bij deze game wel goed werken.
     
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik de ''cockpit'' view ook wel heel vet, het schakelen, het interieur en het sturen is heel vet gedaan. En door dat ietwat benauwde zicht wordt het ook een stukje moeilijker, wel jammer dat er niet echt barsten en modder op je ramen komen... Voor de rest wel een toffe game maar voor een arcade racefan als mij (als in burnout :p) niet echt helemaal mijn ding.:9
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is grappig dat je dat zegt want dat is totaal niet waar. Ik heb inderdaad meegeholpen aan de Forza competitie, maar forza 1 vond ik niet veel aan en weet ook nog niet hoe vet ik forza 2 ga vinden. k ben dan ook sceptisch over de graphics van forza 2 bijvoorbeeld.

    ben meer een pgr3 fanboy :)
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ik houd van racegames, ik had er eigenlijk meer van verwacht. Niet persee kwa graphics. Ik vind het gewoon niet zo fijn besturen op een of andere manier en rally ligt me nu eenmaal minder. Toch had ik met Colin Mcrae 2 veel plezier.
     
  9. BogaddE

    BogaddE Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo vandaag ook eindelijk kunnen downloaden, de eerste keer dat ik speelde vond ik de besturing ook niet alles, toen speelde ik met de camera achter de auto.

    Later het stuurtje (MS wireless) er maar eens bij gepakt, dat was eerst even wennen maar het begon steeds lekkerder te spelen en ik wil dit spel ook zeker hebben! Het speelt ook zoveel lekkerder als je de hoodcam pakt! En grafisch is het ook genieten.

    Edit: van Forza weet ik 100% zeker dat ik 'm koop, maar ik kan aan beide spellen genoeg plezier beleven, zo erg arcade in DI(R)T nou ook weer niet, je gaat behoorlijk rechtdoor als je remt in een bocht bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  10. Hextrasher

    Hextrasher Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar het me aan deed denken na een aantal races te hebben gereden:

    Flatout.

    Daar kan je ook vol gas geven en de hele race die knop ingedrukt houden en dan kom je ook heel (of gedeeltelijk heel) aan bij de finish .. Het heeft inderdaad veel weg van een arcade racert. Je bijrijder ben je ook al kwijt en dan die 'commentator' met wat praatjes .. nee bedankt. Ik hoop dat de uiteindelijke versie een stuk verbeterd wordt. Niks tegen de graphics/physics trouwens, die zijn toppie, maar ik mis toch een boel uit de voorgaande delen.
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    je kunt dus echt niet vol gas rijden, je rijdt mist dan toch gewoon de bocht! En t draait gewoon om de snelste tijd, en daarnaast om met zo min mogelijk schade een stage te rijden.. elke seconde die je nodig hebt om je car te repareren kan je de overwinning kosten,

    Daarnaast hebben ze in de demo de meest realistische vorm niet aanstaan, dus misschien dat dat de echte hardcore rijders meer tevreden zal stellen.

    ik persoonlijk vondt deze demo erg vet, laat maar komen die volledige versie!
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond hem vermakelijk goed! Ook grafisch zit ie goed in elkaar. Van een te groot arcadegevoel geen last, maar ik ben dan ook een burnoutfan :+
     
  13. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    In de modes die erbij zitten heb je gewoon geen copilot. Hill Climbs worden alleen gereden. Je hebt toch zelf al genoeg filmpjes gezien waarin je de copilot hoort/ziet.
    Nuja, dit spel wordt hier zeker aangeschaft. Ik heb veel liever een arcade racer waar elk miniem foutje je niet te duur komt te staan. Het is nu eenmaal leuk om een paar keer over kop te gaan, motor terug aanschakelen en gewoon verder rijden.
    Mja, iedereen zijn smaak waarschijnlijk he, ik vond Forza ook totaal niet goed...
     
  14. BogaddE

    BogaddE Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je ook handmatig kan schakelen in de demo? Ik heb het niet kunnen vinden in de overigens erg mooie menu's.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind de game erg arcade voor mijn gevoel aanvoelen. Je neemt een bocht naar links en dat voelt zo arcade. Een vriend van me zegt mij dat dat niet zo is. De vorige Colin McRae delen waren ook zo zei hij. Plus dat het gewoon zo rijdt in een rally auto. Moet ik dit geloven?
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ik weet niet, ik heb nog nooit een rallywagen gereden...
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Helemaal mee eens. Dan heb je tenminste ook een beetje gevoel van snelheid. Met de camera achter de auto bakte ik er ook niks van.
     
  18. clouddy

    clouddy Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Die rook wolken kan de 360 heus wel aan hoor, ze hebben alleen teveel rekenkracht in gebruik voor andere dingen die meer opvallen. bij lost planet heb je toch ook allemaal rook wanneer je een raket schiet en ontploft etc. nu vergelijk ik appels met peren, maar als ze iets minder op hun shaders ofzo hadden gelet had rook er zo in kunnen zitten
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    wat ik alleen beetje vaag vind is dat als je remt,je ook echt meteen stilstaat!?
    Hoort dat zo bij rally ofzo?
    Verder vind ik game een goed snelheidsgevoel geven,beter dan bij andere racegames (burnout etc niet meegerekent)

    Maar dat komt mischien omdat je op zo,n smal stuk racet.
    Ik kan iig niet wachten op deze game,voor mij een must have!
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nou dat een rally auto flink optrekt is in de werkelijkheid ook zo en ik weet wel dat ze bovennatuurlijk presteren op verschillende soorten ondergrond, hoever Dirt dit naleeft weet ik dan weer niet. Het voelt Arcade maar rally auto's zijn ook gewoon "beesten" die gemaakt zijn voor modder, zand en shit...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina