Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Na elke wedstrijd kan je iets doen bij regulate condition, wat is dit?
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij een soort teamtraining
     
  3. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet het in principe goed, er moet alleen iemand nog joinen. Dan kan je beginnen. Die pijlen pas je aan via Formation Settings - Individual - Attack of Defence. Vooral aanvalspijlen voor verdedigers en high defencepijlen voor aanvallers of aanvallende middenvelders gooien roet in het eten.

    Schoten van buiten de 16 zijn even wennen, het belangrijkste is dat iemand lekker kan peunen. De mannen die je noemt: Seedorf, Kaká en Pirlo kunnen dat goed. Rosicky bijvoorbeeld is waardeloos, maar die schiet ballen uit onmogelijke hoeken en ballen met rare stuitjes weer prachtig op doel. Waar je daarnaast op moet letten is wanneer je schiet, zorg dat je de bal een beetje voor je uitdribbelt zodat je lekker kan gaan uithalen. Je kan ook de bal met LB&RB een soort van klaarleggen, de speler tikt hem dan een half metertje voor zich uit om dan goed uit te kunnen halen.. Dit kost wel veel tijd.

    Daarnaast moet je opletten of je met het goede been van de speler schiet, de weak foot accuracy en frequency geven dit aan. Ronaldo en Sneijder hebben bv een hoge weak foot accuracy en frequency (7 en 8 ) maar Recoba heeft een 3 en kan dus vaak alleen met zijn linkerbeen goed schieten. Dit geldt niet altijd, maar wel 9 van de 10 keer. Ook is het belangrijk wat voor stats je spelers hebben. Christiano Ronaldo heeft een hard schot, Lampard en Gerrard vanzelfsprekend ook (Shot Power). Bij hen is het dus belangrijk om ook van recht achter de bal te schieten, vooral een lange dribbel (RT inhouden tijdens het dribbelen) gevolgd door een hard schot werkt goed. Ze hebben niet echt veel swerve, dus moet je ook niet verwachten dat ze dat gaan gebruiken door ze schuin voor het doel neer te zetten. Met Pirlo kan je een bal wel met gevoel om de keeper heen krullen, Swerve is dan een handige graadmeter. Dit moet je natuurlijk niet verwachten van die kanonnen die ik hierboven noemde. Als je trouwens schiet met RT schiet die met de binnenkant van de schoen, dat wil nog wel is helpen.

    Hoop dat je hier wat aan hebt, belangrijkste is toch echt om zelf te oefenen zodat je zelf het verschil merkt.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  4. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Conditie van je team trainen/verbeteren. Rood is het best met de pijl omhoog en blauw met de pijl omlaag is het slecht. Daartussen zitten ook nog een paar maar groen en hoger is het best voor je spelers.;)
    Als een speler bijv. een hele slechte conditie heeft gaan ze stats voor die wedstrijd(en) ook een heel stuk omlaag.
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ashavan; op de vorige pagina zei je dat koppen met de y-knop moet is dat niet de x-knop?
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zou kunnen. Koppen is hetzelfde als de schiet knop in ieder geval. Ik weet welke plek die zit maar weet zelde het nummertje e.d. van die toets
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan is het de x-knop.
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn Masterleugeu team Ajax zit nu in het jaar 2009


    ----------------Kim Young Kwang(0)-------------------
    -------Jaric(0)---------Agger(1)---------Ruskin(0)-----
    ----------------------G.Rae(0)------------------------
    ----------Baek Ji Hoon(3 )------Aissati(4)---------------
    ----------------Lee Eul Yong(18 )-----------------------
    ----Aliadiere(23 )----Berbatov(45 )----Martins(5)---------

    Reservebank:

    (GK)Ivarov (0)
    (CB)Balde (0)
    (DMF)Stein (0)
    (CF)C.Lucarelli (52)
    (DMF)Dodo (1)
    (SMF)James Morrison (0)
    (SMF)Ximelez (2)
    (CF)Hamsun (0)
    (SS)Mulo Mthonga (4)
    (WF)Burchet (0)
    (CF)Ordaz (13 )
    (GK)Lothar (0)
    (CB)Ceciu (0)
    (CB) Stremer (0)
    (CB)Valeny (0)
    (SB)Tiersen (0)
    (DMF)Iouga (1)
    (SMF)Espimas (5)

    De (10) zijn de goals wat hij heeft gemaakt in zijn carriere bij Ajax :p
     
  9. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het persoonlijk jammer dat spelers die in het begin echt slecht zijn en naar mate spelen beter worden niet de zelfde stats behouden als je met je ml-team een normale wedstrijd speelt tegen een vriend ofzo offline.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag weer lekker paar potjes online gespeeld... Had een paar keer zo'n sukkel die wegging een minuut voor tijd omdat hij achter stond... Ranking is 5300 ofzo, heb vaak beetje pecht:9

    Had er ook één waarbij hij tijdens het laden bleef hangen... Na half uur ben ik toen weggegaan en had een wedstrijd verloren erbij :confused:
     
  11. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik rond de 6500-7000 punten heb kom ik toch een stuk meer goede gasten tegen. Veel van 6500+ en top 1000 gasten kom ik ook geregeld tegen. Wel een van 7000 verslagen met 4-3 maar de rest gaat eigenlijk verloren. Kom ook wat vervelende opstellingen tegen.. 4 CB's en een DMF met Arsenal, 3-5-2 met 3 CB en DMF en 2 WB voor Inter. Dat soort ongein..
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jajajajajaja praatjes daafie praatjes!!! Je weet toch dat je altijd opgerold wordt!!! hahaha. Wannneer ga je nou eens meedoen met toernooien op peslive??
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat was jou GT ook alweer??
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    daar moet je tegen kunnen spelen,

    je moet dan jou team ook gewoon andere posities geven, dat is gewoon een maal xbox live..
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Daaf NL2, ik heb je al in mn lijst.. En dat peslive komt wel Don.. Je was laatst trouwens weer helemaal kansloos met die houthakkers van je, dat weten we allebei maar al te goed..
     
  16. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lachte mij gister zowat van me stoel af na wat er gebeurde op xboxlive.

    ik stond 3-0 voor vanaf 30'ste minuut en in 85'ste minuut scoort hij.
    tijdens de blessuretijd drukte hij start in en probeerde volgens mij dat truukje te doen waarbij het vastloopt. 1e keer lukt hem niet.
    2e keer geeft hij een corner weg maar heeft wel start gedrukt.
    ik druk zo snel mogelijk op een pass knop en de corner wordt gewoon genomen waarna de scheids het eindsignaal geeft. :)
    oftewel zo kan je soms ook nog eronder uit komen.
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hahahaa geweldig :D:D :p maar ik heb nu een situatie wat vaker gebeurt voor de wedstrijd begint blijft die hangen zijn dit cheaters??
     
  18. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daar ook last van, maar ik weet niet of het cheaters zijn. Je ziet de opstelling van je tegenstander maar het scherm blijft een soort van zwart en iemand moet wel quiten.. Sinds ik met Real speel heb ik er geen last meer van, misschien lag het aan de disc.. Die xbox wil nog wel is krassen maken..
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik dus ook 2 keer gehad... Wel met Real :9
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag voor het eerst online gespeeld:9Ging natuurlijk voor geen meter, maar wel 1x gewonnen. De eerste 2 keer dik verloren(6-0 en 5-1). Maar de derde keer won ik zowaar net 1-0\o/Wel geluk gehad, de tegenstander had veel kansen en was beter. Toch won ik door een onmogelijk goal met Henry. Ik stond zowat bij de achterlijn in de zestien en ik wou terugleggen met Y maar hij schoot hem toen opeens de goal in haha:)

    Heeft iemand misschien nog tips voor me, qua opstellingen, teams enzo. Er vallen namelijk nogal wat gaten achterin bij mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina