qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ kan het niet hebben dat er veel andere goede Nederlandse GoW spelers rondlopen buiten qG om. Wat heb ik om mijn skillz te bevestigen? Genoeg spelers kunnen bevestigen dat ik bij de betere van Nederland behoor, jij wil het alleen niet weten.

2. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Locustgod Ga ff naar je pG topic bedenken wat jullie wel niet allemaal gaan winnen en bereiken. Doet me gelijk denken aan die interview van nk gaming :)

3. Voor de 6miljoenste keer, wij zeggen niet dat we meer gaan bereiken dan jullie. Als Mauperd zegt dat wij sowieso de WCG gaat winnen, is ie natuurlijk iets te optimistisch en zegt die dat met een grote glimlach. Wij beseffen ons heel goed dat er veel goede GoW clans zijn, waaronder qG. Het enige dat wij of iig ik zeg is dat qG vol zit met een stelletje arrogante flikkers (op een paar na). Wij zeggen dus niet dat we meer gaan bereiken dan jullie._0/

@Smartiez

Zwaar grappig dat je ons zo uitlacht nu, schiet me net te binnen dat jullie kS een tijdje terug hebben gevraagd om jullie te joinen als compleet team, LOL.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  4. BabyKing

BabyKing Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gezellige tread, dus qG is vandaag uit de kast gekomen?
    Statement van vandaag:

qG ownt pG in alle games en met alles.

Wel jammer dat ik er vandaag pas achter kom dat dit een dikke clancontest is man! Gek.. ik dacht namelijk tot gisteren dat we als 'grote' clans (of mag ik pG vanaf vandaag niet meer zo noemen?) met z'n alle onze best deden om de console, vooral 360, een boost te geven.

Najah ik zal er overnadenken om qG's statement over te nemen en vanaf nu alle andere clans, op de dickridende vriendjes na, noobs te noemen. Plus hun vóóral geen succes te gunnen.

Hebben of krijgen ze het toch in zekere mate dan springen we er gelijk met z'n alle bovenop en roepen we meteen al onze vriendjes erbij om ze maar weer zo snel mogelijk naar de grond te trappen!!

Ik ga het met de clan overleggen, maar ik denk dat dit niet voor pG gaat werken. Heel gek.. Ik ben in pG begonnen met de afspraak altijd fair te spelen en respect te hebben voor andere clans. Is ook een rede waarom in naar het voorheen bekende voodoo ben gekomen met Named. Ze stonden goed bekend en dat kun je overal op de ladders navragen.

Ben dus bang dat dit statement het niet gaat redden.. Maar toch succes met jullie ding qG! Ik hoop dat jullie op een dag de oogkleppen afzetten en met beide benen op de grond komen.

Tot die tijd laat ik jullie met rust, zouden jullie andersom ook kunnen proberen.

Het moge duidelijk zijn: Dit is 3Kings, niet BabyKing.

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  5. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    JA HOOR NOU EENS EVEN.

Ben jij die gozer die een paar pagina's terug pleitte dat ook GoW maar een spelletje is en dat school belangrijker is enzo? En mensen die 24/7 gamen en niets anders interessant/belangrijk vinden eigenlijk geen leven hebben?

Goh.

Volgens mij begin jij je eigen nachtmerrie te worden. Get a life. Echt. Dit is een forum, waar dingen altijd heel anders overkomen dan dat ze in eerste instantie bedoeld zijn. Vandaar ook mijn boksbeugel (snap je hem niet? punt bevestigd.)

Hoedandesookniettemin vind ik dat jij de gene bent die hier kinderachtig bezig is. Ik heb gehoord dat jij 18+ bent? Laat daar dan iets van merken. qG en pG schoppen alletwee kont (pG net ietsje meer, haha), alleen zie ik tot nu toe alleen nog maar een member van qG (ik noem geen namen *KUCH*SmartazZ*KUCH*) roepen dat pG niets kan, maar dat wel loopt te verkondigen. Hou eens op met zeiken en zorg dat jij het haalt en niet wij (Mag ik 'wij' zeggen Mike? M'n broer gamed bij jullie? :): ). Laten we het nou niet op het forum oplossen, maar in het spel. Lijkt me iets relevanter. Of gaan we een keer met z'n allen multiplayer forum spelen? Dan win ik namelijk in m'n eentje wel *)

Punt. En nou ga ik Photoshoppen. Lekker puh.

6. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch iets zeggen na iets van 40 pagina's van gejank?

7. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de tering, in een paar uurtjes 7 pagina´s dr bij met alleen maar discussies :+

btw, beetje gay die boksbeugel met die nep diamantjes;)

8. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk iemand met verstand

9. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

qG gaan jullie geen c&c 3 spelen op de 360??

10. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    qG I Topic geen gespamm aub ..

wil pG een clanmatch op alle fronten ?

nu uitdaging voor GoW
    CoD3
    C&C3

nu geen grote woordjes maar daden .. iedereen lopen uitk***ren op forums kan iedereen .. kom maar op met al die uitdagingen jullie weten wie je moet contacten .. wees bij mij voor Cod3 ...

11. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal waar. ik wil niet vijhandig zijn, maar dit klopt wel: jullie zeggen vanalles over wat jullie allemaal GAAN winnen etc, maar dat weet je toch niet van tevoren, mischien komt er voor jullie helemaal geen WCG (voor ons mischien ook wel niet), mischien WORDT je dan geen winnaar, mischien GAAN jullie geen headshots maken. eerst doen dan praten. het is gewoon zo punt.

als je denkt dat je Seattle haalt, moet je dat eerst bewijzen.. meer zeg ik niet

12. Heb nog nooit een clan gezien die volzit met zoveel hersenloze sukkels.

HOE VAAK MOET IK DIT NOG ZEGGEN, JEZUS. Serieus jullie zijn echt dom.

13. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ervaar het anders heel anders... ik zie OVERAL praatjes staan over wat jullie allemaal wel niet gaan doen en winnen, waar zijn die bewijzen dan?

ps: ik ben niet hersenloze sukkel, maar een veelhersenenhoofdige slimmerik :p
    ik ben niet voor niks 1 van de CoD3/2 toppers :p lol, komt voornamelijk door mijn duimen...

14. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha herseloze sukkels ..

alleen SmartieZ en ik doen al VWO .. ik durf te wedden dat de meestevan jullie vmbo tl doen ;)

15. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    whatever

heb white chicks gekeken ;)

16. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga daar nou niet op reageren, we hebben het hier over mensen die denken dat ze in de toekomst kunnen kijken.

ps: ik doe HAVO 2 nu :p

17. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    das net brugger-af dan mag je idd niet reageren.

j/k

18. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je met het opnoemen van die super games jezelf alleen maar belachelijk maakt sukkeltje

19. 4 Gymnasium hier

@Sander

Iemand vroeg me om die lijst, sukkeltje. Ga jij examens leren ofzo_0/

20. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi dan snap je dat je met aardig doen veel verder komt ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina