Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de rechter stick indrukken en je mikt over je Iron Sight heen. Niet echt moeilijk hoor ;) Je kunt in het menu ook een crosshair aanzetten, maar dat is niet mannelijk :)

2. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik al die enthousiaste reacties hier zo lees ga ik bijna aan mezelf twijfelen haha. Nou ja ik zal BIA net als deel 1 en 2 wel weer een kans geven en kijken wat het wordt. Ik hoop alleen niet dat het er zo ugly blijft uitzien ;-)

3. Cybercon

Cybercon Guest

Vind je Hell's Highway ugly dan? :emo:

4. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ugly!? Ga jij eens eventjes heel snel je bril poetsen. De game draait op een gemodificeerde unreal engine en weet daarnaast ook nog eens een interactieve omgeving te schetsen, met prachtige rook en ontploffingseffecten.

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    De explosies zien er vooralsnog niet echt goed uit. Dan is dan ook bijna het enige wat ik qua graphics op dat filmpje heb aan te merken.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zat met net even iets te denken. Brothers in Arms - Hell's Highway wordt de eerste game waarin je een veldslag uit de WWII niet kunt winnen. Market Garden was een flop. Als ik me goed herinner, en de naam Generaal Frost klopt, dan vielen er van de 35000 troepen vele duizenden doden. Generaal Frost, Sean Connery in A Bridge too Far als ik me niet vergis, had 10.000 man onder zijn leiding. Hij verloor er meer dan 8.000 en kwam dus met minder dan 2.000 man uit Market Garden. Wijs lijkt me, voor de release van de game, de serie, of alleen de desbetreffende afleveringen, van Band of Brothers even na te kijken en de film A Bridge too Far even te raadplegen. Op deze manier leer je nog eens wat en ben je meer voorbereid over de geschiedenis en de elementen in Brothers in Arms - Hell's Highway. ;)_O_

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    in wat voor view wordt het nou gespeeld? third person, first person, over the shoulder (heet dit 2nd person? )?
    Want in de trailer heb je allerlei verschillende aanzichten
    ik heb de demonstratie video nog maar weer een keertje bekeken. En ik zou eigenlijk niet willen dat het er anders uit ziet of anders speelt, misschien iets scherper, maar dat sfeertje dat er in die demonstratie hangt is zo geweldig, dat had ik niet bij de trailer

edit: ik zie al wat een verschil is. De trailer hebben ze veel donkerder gemaakt, aan het eind van de demonstratie video zie je een bazooka afgevuurd worden, dat zie je ook in de trailer, maar dan veel donkerder

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  8. Fifafan

Fifafan Guest

beide dus , dat zie je toch. is dat zo moeilijk ?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens zal ik dit gewoon even afsluiten bia wordt gewoon top!
    Het wordt gewoon te realistisch goed voorbeeld is daarvan is je wordt beschoten door mg24 dan kan je nooit zoals call of duty terugschieten en die gunner doden, maar met bia probeer je weg te komen en om je mama te roepen, dit is precies zo hoe het in het echt was ze waren echt bang voor de mg 24 in bij bia 1 en 2 was dit al goed uitgewerkt.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dimmen jij. Laatste filmpje is niet volledig in-game dus is het niet gek dat hij het vraagt. Maar het zal 1st person zijn, zoals in het eerste demonstratiefilmpje.

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat als je voor je gevoel iemand een headshot geef dat je tegenstander dan nog steeds leeft. En als je voor je gevoel er naast schiet dat hij dan opeens dood is.

12. Cybercon

Cybercon Guest

Euh, het zal mix zijn van beide perspectieven hoor...

Anyway de Ubidays presentatie van het spel:

Brothers In Arms: Hell's Highway Presentatie

Ben zwáár onder de indruk :eek:

Dit is mijn most wanted titel vanaf nu _O_ _O_ _O_

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ongelooflijk tof, man.

Deze game spreekt me tot nu toe het meest aan. Zelfs nog meer dan Halo 3.

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Erg jammer van die third person view, daarmee wordt het voor mij toch een stuk minder realistischer. Graphics vallen zo ook een beetje tegen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker een mooi filmpje maar je merkt toch dat het een beta versie is maar dat maakt me niet want ik ben blij dat ze een keer waten laten zien.
    Maar ik vraag me toch af hoe het cover systeem werkt ik dacht eerst ze zullen wel de linker trigger gebruiken maar die gebruiken ze gelukkig nog voor opdrachten maar welke knop zullen ze dan gebruiken de A knop zoals gears of war of als je tegen een muur aanloopt dat die automatisch in cover gaat.
    Maar daar komen we wel achter met de demo ;);)

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook nog niet helemaal uit met deze game.. Maar even over dat third person, dat heb je toch alleen als je achter een muur gaat staan enz.? De game ziet er tof uit maar ik hou niet echt van WO games.

17. Cybercon

Cybercon Guest

Euh dat is nogal frappant aangezien men wél degelijk onder de indruk is van BIA: Hell's Highway.

Ach ja ze zullen wel uit hun nek lullen :emo:

Snap echt niet wat men loopt te klagen over het grafische aspect, want dit spel laat Medal of Honor: Airborne en Call of Duty 4 ver achter zich.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Graphics vielen tegen? Ik vond ze erg mooi als je ze vergelijkt met de Xbox 360 games tot nu toe.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je effe voor de lol naar de eerste pagina gaan voor de lol heeft iedereen het er over ik kan niet wachten tot de zomer............ van 2006!!

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik wacht al van eind 2006 op deze game echt leip hij wordt telkens uitgesteld. Ik kan echt niet wachten om deze game te spelen.

Ik ben alleen niet zo tevreden over die rode stipjes overal. Vind ik jammer ik hoop dat je het uit kan zetten, vooral omdat ze hadden gezegt dat je geen aanwijzingen had enz.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina