qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nog geen preview in? Van de nieuwe site?

2. Thanks man :b:

Is ie nu mee bezig, letterlijk!

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2007
  3. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Np, ALS dat is wat je bedoelde?

4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel maatje!:b:
    ????????nou al? jesus pG DeS1gN II G0D gaat lossssssss

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  5. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Photoshop CS3 powerrrrr

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je daar handig mee bent dan is het sjo piept naturlich? slice coden en hoppa kwak kwak kwak!

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zie geld in een soort van goede tijde slechte tijden serie wat gaat over de relaties tussen clans @ xboxlive.

Die post van babyking was trouwens nog het mooist. Robin je had er niet onder hoefen zeggen dat die van jou was hoor dat hadden we na 2 zinnen wel door :D

8. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze het er in de USA zelfs over. Was het niet verboden met meerdere accounts in te schrijven? Hij heeft er inmiddels 3 tja tja tja.................................................BAN! LOL LOL LOL:)

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel USA volgt ons te voet Whoehoe we zijn beroemd xD - ai kings is zwaar in overtreding.

10. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    als ze maar bang zijn! Kunnen wel wat forum crawlers op ze af sturen, weet er nog wel een paar!O-)

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Trailer kijken van brothers in arms :) In slaap vallen --> over me slaap heen komen --> horror film kijken --> msnen --> eten/drinken

Je bedoelt buiten het afgelope uur: Werken - student - btje zonnen - binnekort weersurfen/wakeboarden!! - cafe - pokeren - gamen - uitgaan

Misschien is msn geen slecht idee :)

ontopic: ja qG ja mooie clantag hoor. xD

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Yep, voordat B U U erin kwam wonnen we verder ook geen matches. Vanaf 1 Juni heeft EXp3r1EnZ geen werk meer en gaat hij en het team beginnen aan de WCG Trainingen. Als je naar de Qualifiers komt zul je hem zien spelen, dan kom je erachter (net als op het NK) hoe hij echt speelt.
    Maj1nGoku heeft nu sinds het UK team bij ons actief is, geen enkele match meer gehost. EXp3r1EnZ of AbSyInTh hosten nu. Proberen te beweren dat hij een slechte speler is haalt niks uit, fatsoenlijke mensen weten wel hoe hij is ;-)

Daarbij, ik begin geen shit tegen Volter. Hij is al een paar keer naar me toe gekomen met dingen als 'waarom zeg je dat ik uit qG ben omdat ik dacht dat ik te slecht was' en dat soort dingen. Achterdochterlijke shit maar ik geef er niks om heb Locust al meerdere keren gezegt dat het een chille gast is, wat hij er zelf mee doet moet hij weten.

Daarbij Smoke, Nemesis en Ik mogen in jouw ogen geen actieve spelers zijn, we spelen dan ook geen Gears of War, we splen CoD en voor de rest nog PC games, je zult ons wel tegenkomen op Halo, eens kijken wat je daar dan voor gaat proberen te stellen.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jij moet echt het IQ hebben van een steen...:{|:-

Ga een ander forum maar vervelen met je geblaat.

Nu graag weer ontopic mensen :)

14. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

_O_ _O_ _O_ _O_

Arjan = G O D

15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u :)

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me aan dank je wel arjan!

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik sluit me er ook bij aan.

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Achja die mensen houd je altijd GG Arjan.

19. Jimadinho

Jimadinho Guest

Yo mij vorige post werd gedeleted maar ik post em nog maar eens. kk 3kings pussie, enige dat ik tegen volter zei is, ik wil jullie wel 1vs1en maar als je beetje gaat kampe en een crappy host heb, win je. En aangezien ik hoorde toen de tijd dat volt tegen buu zat te kampe. maar 3kings heeft er al helemaal geen verstand van , aangezien je elke game waar ik inzit joint en als je geraped wordt, elke keer dus, leave je. DUS BYE NOOB> en als jullie zo erg geile op een 1v1 kom maar stuur me maar een msg.

Ik ben jullie arrogante gedrag echt zat. Laten we er gelijk een clanmatch achter aanggoie dan

En arjan please delete even niet. kmoet dit gewoon ff kwijt. thnx
    EDIT: met volter gesporken en hij blijft echt een chille gast :) enige uit pG die echt chilla is

20. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik daar niet toch een delete aankomen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina