Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij een zeer vette game te gaan worden. FF in de gaten houden iig.... Ben erg benieuwd naar de demo.....

Peace,
    Rich_Art. ;)

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vorige delen werden voor mij persoonlijk op gegeven moment een beetje saai.
    Maar toch wil ik HH wel een kans geven,en ziet er gewoon goed uit!

3. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    is echt gruwelijk filmpje

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij probeert mijn mening te ontkrachten met de meningen van iemand anders, wat is hier nu frappant? :emo: =(

Ik zeg dat de graphics me wat tegenvallen omdat ik beter had verwacht. Ik zeg niet dat het er lelijk uit ziet. Ook zeg ik dat de graphics in dat filmpje me wat tegenvallen en de kans is aanwezig dat het beeld daar wat vervormd is.

Als jij nou gewoon eerst even mijn eerdere post goed leest...

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo zonde dat die rode cirkeltjes erin gooien, dat maakt het hele spel ineens nep. Ze willen het realistisch maken, maar zo wordt het gewoon GRAW, want de computer laat doodleuk zien waar de vijand zit.

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Die kan je volgens mij ook uitzetten. Wat het spel minder realistisch maakt is die third person view en dat dan die crosshair ineenkeer verschijnt in je beeld.

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    En zoals bij GRAW kun je dat uitzetten. Althans bij de vorige delen zat die optie ook in het spel. (Zie ook hierboven)

8. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de game maar eens op authentic, dan wordt de game opeens pas echt realistisch!

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kom ik weer eens langs....

Wanneer kunnen we deze game verwachten?
    Zal wel eind dit jaar worden oktober/november release?

10. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, EN met de suppression indicators uit. Dan schrik je je toch wel te pletter als een Duitser je ineens met een MG42 bestookt.:)

Ik kan gewoon niet wachten tot ik eindelijk het schijfje in mijn 360 mag stoppen.=(

En dan blijft ie daar zitten tot, tot... hm. Zou ik 'm er eigenlijk nog wel uithalen dan?:confused:

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar pagina's terug stond een interview met makers en er stond bij eind deze maand wordt er meer informatie uitgeven zullen ze daar mee bedoelen wat ze hebben laten zien op ubidays of zullen we toch nog meer krijgen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je de presentation wil zien in Hd moet je even naar www.xboxyde.com gaan daar kan je hem in hd downloaden kunnen we nog een beter oordeel geven over de graphics.
    (dit is de presentatie die is gegeven een dag na de grote presentatie)

13. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer gigantisch wreed uit! cant wait to play :)

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik kan ook niet wachten om te spelen. Alles klopt gewoon in deze game!

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2007
  15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er idd echt goed uit. Maar hebben we niet genoeg WO2 schooters?

16. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg 13 in een dozijn WO2 shooters: ja

Genoeg van dit soort pareltjes: nee

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tuurlijk hebben we niet genoeg goede WOII shooters. Met de nadruk op "goede", want bijvoorbeeld Call of Duty kan ik niet goed noemen. Met Brothers In Arms wordt de realiteit goed weergegeven en laat het zien hoe hard die strijd was. Je hebt tactieken nodig om door missies te komen, net zoals dit in het echt was. Deze realiteit mis ik bij elke WOII shooter, behalve Brothers In Arms. Dit is wat die serie zo goedmaakt en waarom er geen enkele andere WOII shooter Brothers In Arms evenaart.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2007
  18. Cybercon

Cybercon Guest

Als jij het tegen vind vallen so be it, maar dit is mijn ogen een van de indrukwekkendste titels op het moment. En ja kritiek leveren op basis van het grafische aspect terwijl we hier ook nog met een wazige video te maken hebben. Waar hebben we het ook over :emo: Ik twijfel er geen seconde aan dat dit grafisch een parel gaat worden, zéker in bewegend beeld.

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze hier dat commando's geven van, doe dit, of ga daar staan,
    goed verwerken in de controller, niet dat je 10 sec bezig bent om een ventje ergens neer te zetten,

20. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @(smart)ass

Dat werkt gewoon net als in BiA 1 met de d-pad kies je een team (Assault/surpress) en met de linkertrigger geef je aan waar ze moeten staan. als je ze achter een muurtje positioneert waar ze goed achter kunnen staan zullen ze dat ook doen. Als je ze echter (bij wijze van spreken) achter een lantaarnpaal zou positioneren zullen ze er bijvoorbeeld in een rijtje achter gaan staan. Je mannetjes zoeken dus altijd de in hun ogen beste cover positie uit op dat moment. Je kunt ook alleen maar een team orders geven, en niet individueel. In BiA 1 was het ook zo dat je mannetjes als het ware gingen klagen als je ze bij cover neerzette waar ze gewoon doorzeefd konden worden. Ook als jij als speler gewoon door het open veld heen rende gaven ze door commentaar op. Dus dat zit wel goed \o/

Oja, ik weet niet of dit nu al wel of niet gepost is. Maar hier is een filmpje van de Hell's Highway presentatie op de Ubidays. Er zit ook Nederlandse ondertiteling bij, dus dat is voor sommige onder ons misschien wel handig. Het filmpje is in ieder geval heel indrukwekkend!

BiA Hell's Highway

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina