maar wies batman nou? en wtf om 2 uur snachts :| das laaaaat! dan moet je slapen of ja juist niet maar niet xboxen
Lol die spoedcurcus, dikke pro's man ik word bijna fan van jullie \o/ Wel gruwelijk dat jullie dat doen man respect. Misschien word ik nu net zo goed, want ik weet hoe ik moet overleven in de Gears of War
Het is goed dat je het nu weet, want het is heel belangrijk! Robert wist je al dat je kon richten met LT?
Joomla staat online in 30 seconden, skin eroverheen, en vwar installeren -> Max 2 dagen (Om alles in orde te maken).
Nee, een goede skin korter aangezien je bij een 'goede' skin niks hoeft aan te passen. Even TIF een skin is een 'cover' die je over je standaard heen gooit, het is bedoeld om snel en efficient een site neer te zetten, zonder alle extra designs.
Eigenlijk snapt hij het wel, als je geen goede skin heb, ontbreken er een heleboel dingen die wel gescript zijn, maar waar dus geen skin voor is.
Nee, maar het maken van de skin is een ander verhaal. Elke bosmongool kan een goeie skin installeren.
Ik heb ff een probleem met ConsoleGaming, weet een van jullie hoeveel spelers je nodig hebt om iemand uittedagen, want ik heb 4 members, en de andere ook, maar er staat steeds te weinig spelers, hoe kan dat??