Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte dat deze game binnenkort uitkwam zodat ik eindelijks weer een nieuw spel had |:- Maar neehoor eind juni....|:- Komen er anders nog wat vette games in mei uit?? of begin juni :thumbs: Ik moet echt mijn xbox360 de stof afblazen :p

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Issie uitgesteld???! Maak dan geen belofte die je niet kan waarmaken!! Stelletje (*#&$( developers. :mad:

Is er trouwens al een achievment list?

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    15 juni nog steeds volgens mij hoor :eek:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Motherfuckers. Ik kan mijn vakantie beter cancellen als ik al die games wil betalen. Harry Potter, Two Worlds en weet ik wat. ;)8)

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds 15 juni inderdaad... Ik kijk ook uit naar deze game:) Krijg binnenkort het review-exemplaar binnen ;):thumbs:

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Ben erg benieuwd of het wat is. Laat vooral wat weten als het een ontzettende tegenvaller wordt. ;)

7. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat die ongeveer half juni uitkomt, goed begin van de vakantie \o/.

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Doe ik...

Ja bij mij komtie ook precies aan het begin van mijn vakantie... Mits ik natuurlijk mn examens haal, maar daar gaan we wel van uit ;)

9. Meandor

Meandor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ***zooi

Ze zeggen al een maand dat het spel klaar is. En nog moeten we tot Juni wachten. Oblivion begint nu toch wel redelijk saai te worden en BfmE is echt het slechtste spel wat ik ooit voor een console gekocht heb. komop dus met dit spel.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat Xboxworld deze game in de aanbieding doen? 8) Ik ga hem dan hier reserveren 8)

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    01-06-2007 Two Worlds Xbox 360 € 54,99

volgens nedgame 1 junial, dat zou helemaal geweldig zijn!!!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Dan moet ik in juni de volgende games kopen of aanvragen:

Harry Potter
    Two Worlds
    Overlord
    Colin McRae

Damn, juni wordt dus de hele dure maand, en ik had maart al als dure maand verwacht. ;)8)

13. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    en The Outsider niet? Lijkt me ook een vette game, naast mss Two Worlds, Forza 2, HP en CMR

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    1 juni my ass...die is er dan nog echt niet 1 juni...op sommige site stond hij al op 16mei en dat staat er nu nog steeds :p Ik zoek wel ff zon site weer...

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Misschien ook wel een idee. Damn, ik heb al vet veel games gespeeld en nog niet eens zoveel GC. Ik moet toegeven, ik ben best wel een puntenfreak. Ik moet en zal de 10.000 halen, liefst voor september de 21ste als mijn vader jarig is. Gewoon ff als doelstelling, maar ik wil ook wel wat vette games als ik toch thuis zit. ;):eek:

Heb je een link naar wat info over The Outsider? Wat voor soort games is het enzovoort?

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik weet niet of het jouw genre is, maar dit is de link naar het topic:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=83485

En dit stond laatst in een Engels Xbox 360 blad met heel veel previews erin:

We're proper excited about The Outsider - it's one of the few games out there that's genuinely attempting to break new ground. Okay, the ingredients, although quite cool-sounding, don't really hint at revolution: you're a CIA agent, Jameson, based in Washington but through no fault of your own end up as PUBLIC ENEMY NUMBER ONE in the eyes of the media and the public after the President gets popped. But from here you make your own path - do you wreak revenge on those who wronged you? Try and clear your own name? Exploit the shady types you're mixed up with for your own ends and who cares what anyone else thinks? Or a mix a bit of everything together? It's not just high-concept choice that lies at the heart of The Outsider though - an original approach to the characters throws up a genuinely unique game for each player, adding tons of replayability. Each computercontrolled person in the game has their own objectives which the want to achieve but they don't have predetermined routines. They'll react and adapt to your choices and actions in the game instead, moulding the gameplay experience around you, rather than the other way. And if Frontier pull it off, it'll be absolutely astonishing.

IMPRESSIONS
    Is it to ambitious? We'll see. But, certainly, if they are to achieve their aims, this could set a new benchmark for narration and freeroaming in games.

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik dat er weer wat nieuws gepost werd over two worlds, gaan ze over the outsider praten :+

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Alleen een doorverwijzing plus wat info naar dat topic heh ;)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Inderdaad, nu weer gewoon on-topic. Bedankt voor de informatie! Ziet wel mooi uit, zal wel TPS/FPS zijn als ik het zo zie. Maar goed, dat vind ik wel uit.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb dit topic al een tijd niet meer gevolgd, maar wanneer is de release nou?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina