@ silverdrake - geen als je maar serieus bent - Nee, maar misschien wel als we aan toernooien gaan meedoen - We doen try-outs via Live
Ja, een website is om dingen te weten, en het hoeft niet schitterend te zijn, als je maar vind wat je moet vinden!
@ Assasin, Maar dat doet je site niet. Als ik op uitslagen druk kom ik bij members terecht Je hebt btw ook je gamertag verkeerd geschreven. Assassin moet met 2x dubbel S. Maarja, succes met je clan
Zo erg is dat niet, ik kan het nog veranderen want ik zit nog in 1 maand proefmaand, dus kan ik een nieuw account openen
Dan wil ik wel eens 1 van die Try Outs proberen, een beetje informeren, en misschien join ik dan wel. Is een specialiteit van een bepaald wapen trouwens van belang? BTW: Het is SLIVER, geen silver. Je bent net als iedereen
Je bedoelt voor Gears Of War? Ja wel een beetje Shotgun is erg belangrijk en we zoeken nog iemand die erg goed is in Torque Bow
Eerste Clanmatch: The End - The Dutch Soldiers First to 3 Escalation (Host geen mapkeuze) 4-5 voor TDS Gridlock (OffHost mapkeuze) 3-5 voor TDS Canals (Host geen mapkeuze) 1-5 voor TDS Onze eerst clanmatch gewonnen met 0-3
Ik kan redelijk met de Torque Bow omgaan, shotgun echter minder. Teveel afhankelijk van de verbinding, vind ik. Mijn favo wapen is toch nog wel Torque en Longshot Trouwens, kan ik zo'n Try Out doen? Ik wil namelijk nog even kijken of ik bij jullie ga of bij eOs (indien 1 van jullie mij accepteerd )
De try out ging redelijk, maar moet eerst ff met de andere leader spreken, want anders hebben we 3 snipers van de 5??
Sorry, maar je bent niet toegelaten, aangezien we al 2 members hebben die met Sniper spelen, maar we zoeken nog steeds members die goed met een Torque Bow overweg kunnen want de overwinning kwam ook door de Torque, met geluk dan, maar we hebben zo'n speler echt nodig, want Hammer en BoomShot en Snipe hebben we al. Dus members die goed zijn in Torque Bow, graag melden via gamertag TDS Assassin, want zulke spelers hebben we nodig voor Tyro Station, RoofTops,Canals, Mausoleum,War Machine, dus hard nodig