Forza, Rallysport Challenge 2 en Fifa 07, allemaal in de multiplayer. Ik wil alleen binnenkort voor de oude doos Hitman Bloodmoney en Splinter Cell Double Agent checken.
Ik speelde gister nog return to castle wolfenstein tides of war, NOOG steeds best wel groofy en 4 dagen nog ninja gaiden, kom alleen nu niet meer verder ~_~
Laatst behoorlijk wat gegamed met vrienden op vakantie.. Topspin, PES5, Black, Burnout:Revenge.. Echt prima vermaakt
Pes6 is der niet voor de xbox heb je nu 't over de 360 of.. want anders moet je het maar melden dan schaf ik de xbox versie nog vandaag aan Maar pro evo, ninja gaiden en burnout blijven gewoon leuk.. maar dan wel op een grote(re) tv want anders zijn de graphics storend imo.
Ik speel nog steeds Halo 2 . Nu op dit moment ben ik bezig met Brothers in Arms - Earned in Blood . Vette WWII Shooter .
Ik speel nu af en toe Rallisport Challenge op mijn Xbox. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld en het is lekker vermakelijk met een stuurtje.
Ik heb pas Halo 2 gekocht en dat speel ik af en toe. Ik moet zeggen dat de single player me echt totaal niks doet en de multiplayer kan ik niet doen omdat ik blijkbaar bepaalde maps niet heb. Vaag!
Klopt, je moet per se alle maps die er zijn downloaden 1 van die mappacks kost volgens mij nog €5,- maar die worden binnenkort gratis (ik weet de datum niet meer, misschien zijn ze al gratis. ik heb geen live meer) Maar daar is wel ergens een topic over Ik ben pas weer overnieuw begonnen met Halo 2, op Heroic. Ken m ondertussen wel uit mn hoofd zo ongeveer, maar goed... Rallisport Challenge 2 speel ik nog regelmatig en PGR2 af en toe nog. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar wat nieuwere games (jah ik weet ze zijn er niet veel meer). Ik ga binnenkort wel eens rond kijken of er nog een aantal nieuwe games zijn.