Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook gewoon goedpraten zoals jou ja omdat je gta 4 geweldig vind, maar volgens mij werd er gezegt dat die alles uit de next gen consoles zou halen en deze screens vallen tegen in de kwaliteit moet ik zeggen.
    maar dat boeit me niks want ik zou veel liever gta4 @san andreas kwaliteit met 5x zon groot level en 10x zoveel missies en mogelijkheden.

ik voel trouwens niet veel voor een super kwaliteit bij gta:cool:

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Goedpraten? Maar waarom afkraken terwijl het in elk spel voor komt? Natuurlijk is het wel dom van Rockstar om hiervan een screenshot van te nemen. Maar dit heeft helemaal niks te maken hoeveel kracht er uit de console gehaald kan worden.

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond de trailer echt indrukwekkend, super gedetailleerd en erg realistisch, echt next-gen. De screens zijn niet overal even scherp, soms wat wazig en of blokkerig, komt dat door de screens of is de game zo? En ik vind het contrast soms wat raar tussen hele mooie gedetailleerde stukken op de voorgrond en dan onscherpe of lelijke dingen op de achtergrond, zoals die gebouwen, bijvoorbeeld de gebouwen linksachter op die screen van de skyline, niet echt mooi. Maar andere delen van de screenshots zijn dan weer prachtig.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    het zijn de pictures ;) die zijn Low-res.
    en plaatjes enzo doen me niets alleen het echte spel dan zie ik wel of het lelijk is wat ik me niet kan voorstellen.

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    ow, die zijn low-resolution? dan komt het door de plaatjes, ik vond het al zo raar, want het lijkt idd soms door de plaatjes te komen, de trailer was iig erg vet, en de game wordt volgens mij ook erg mooi en gaaf.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :) ook al worden de graphics niet geweldig neem ik deze game toch.
    GTA is gewoon super:thumbs:

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Die dingen als een been door een tas blijf je wel houden voorlopig. Als je bij alle voetgangers collision detection tussen zichzelf en die spulen moet gaan maken trekt de console dat gewoon niet. Maar dat soort dingen vallen je eigenlijk alleen in screens op. In GOW zaten dat soort dingen er ook genoeg in maar je ziet er niks van tijdens het spelen.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar bij AC komt dit wel:D dan moet je mensen omver duwen
    en de next-next-gen kan dat misschien wel bij alle spellen :) maarja dat duurt nog fftjes.

9. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Als ik de previews mag geloven, is het in GTA IV mogelijk om (net als in AC) tegen voetgangers te botsen, dus collision detection voor elke NPC zit er al in. Denk eerder dat ze niet álle objecten dat kunnen meegeven (zoals een tas).

En wat betreft de gfx, alle bekende sites zijn het erover eens dat het al zeer indrukwekkend is ondanks de extreme vroege versie. Anders dan bij (bijv) Halo 3, mag je hier nog wat verandering verwachten

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    De graphics zijn zeker zeer indrukwekkend, vooral van de trailer, alleen de screenshots zijn low-res, dus in het echte spel is het dan wss nog mooier.

11. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    begon me al beetje zorgen te maken :9

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet filmpje, het meeste was me niet eens opgevallen in de originele trailer.

14. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten dus wel kinderen in het spel? :eek: lol

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik vind dit filmpje toch ook nog steeds grappig :D

[yt]1y6Yt2FV30o[/yt]​

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Teveel crackdown gespeelt 8)
    maar als ik al die wolkenkrabbers etc zie op sommige screens of trailer,dan heb ik meteen zin om orbs te verzamelen,en m,n agility krachten te gebruiken door over al die gebouwen te springen:+

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    hmmm nee. dan ga ik gewoon crackdown spelen

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yay! nu kunnen we ook kinderen over rijden XD, nu nog honden en het is compleet

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ah, je wilt toch geen kinderen overrijden, kom op nou. Het is wel realitisch maar ik vond het niet erg om volwassenen over te rijden maar kinderen... Ik weet het niet.

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    schooltje schooltje lalalalala! tuut tuut! baf!

maar dan moeten die kinderen ook ergens heen, dus een school, en je kan veel gebouwen in..

dus ik denk dat het dikke BS is van die kinderen.. ik bedoel, dan krijg je de hele tijd van die Sicko's die Columbine willen naspelen..

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina