Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dirt gelijk halen wat een game..:9 ik vindt et een leuker concept dan forza 2 ik wacht wel met forza tot ie aangeboden wordt voor wat lager :D
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    k heb lang geen goede rally game meer gehad, k had wel rsc 2, maar ik mn oude xbox anderhalf jaar geleden verkocht,
    daar integen heb ik wel forza 1 die et wel op de 360 doet, dus simulatie speel ik afgelopen anderhalf jaar bijna alleen maar, en geen rally.
    dus eerst dirt, en dan zien we wel
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heb hetzelfde dilemma, Ik wil ze beide even graag aanschaffen maar als ik DIRT koop een week na Forza dan heb ik de kans niet gehad om Forza 2 lekker te kunne spelen en een beetje goed erin te worden. Ik wacht daarom even met deze game en ga eerst voor Forza + stuurtje. Daarna kijk ik wanneer ik DIRT ga kopen. Waarom stellen ze DIRT nou niet 2 weken uit. :'-(
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    omdat er ook mensen zijn die simulatie juist niet leuk vinden maar arcade/rally willen?

    en over dirt vs. forza gezeur:

    forza heeft gewoon betere gameplay en mooiere auto's

    dirt heeft gewoon een veel mooiere omgeving, hogere snelheidsgevoel en een grote kick

    ontopic:

    2 nieuwe trailers
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  5. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de Spaanse Polder? Zo ja, weet je tot hoe laat het is en of het een beetje bereikbaar is met de auto?

    Sorry voor het offtopic!
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Net even de demo gespeeld.
    Graphics - wow
    Geluid - wowerdewow, echt te sick voor woorden
    gameplay - :eek: Niks voor mij. Veel te arcade. Als ik van 200+ begin te remmen wil ik er iets langer over doen dan 1.5 seconden voordat ik stil sta. Geef mij maar RBR.

    Maar deze game is wel helemaal te gek als je van arcade houd. Graphics en geluid zijn echt heel goed, zelfs in de menus enzo.
     
  7. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluid is nou niet echt van wauwerdewau;)
    Je kan ook overdrijven.
    Als je forza wow vindt dan geef ik je gelijk,want elke auto klinkt gewoon anders!
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ga weg man Forza heeft mooi geluid maar qua volume is het bij Dirt zeker beter. je hoort alles rammelen tikken en kraken en dan nog niet over het motorische vlak.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Forza is ook erg mooi, maar ik vind DiRT toch beter klinken. Ook die menu's enzo. Maarja, geluid is vrij persoonlijk, aangezien ik aanneem dat wij niet hetzelfde 5.1 audiosetje hebben ;)
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    toen ik de demo had gespeeld, had ik het spel meteen besteld. Eindelijk weer eens een racespel.
     
  11. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Het woord Forza is hier meer genoemd dan in het Forza 2 topic zelf langzamerhand.. En zelfs nu heb ik alweer 2x het woord Forza genoemd in het Dirt topic.. damn, 3 alweer.

    Laten we ffies bij Colin Dirt zelf houden.. mijn mening: erg arcade, stoor me daar totaal NIET aan aangezien ik nieuw ben met rally games.. alleen dat remmen is echt fout, je remt echt veel te snel :confused: laat mij maar lekker doorslippen in de bagger ^^
     
  12. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de demo ook super. Ben nooit zo'n fan van races games geweest, maar deze ga ik zeker halen. De simulatie van forza trekt me totaal niet, wil gewoon lekker racen en niet meteen afgestraft worden op elk klein foutje. Al snap ik wel dat andere het juist weer geweldig vinden.
     
  13. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks mis mee hoor met m´n Pioneer setje.
    Voor mij persoonlijk word ik er niet echt warm of koud van...
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Jup ik ben het helemaal met je eens. Het sturen gaat best lekker maar je staat echt na 2 seconden stil. Hopelijk is dat niet zo met regen levels of nog beter: veranderen ze dit nog. Verder vind ik het ook een topgame. Mooie graphics en mooi geluid. Ik denk wel dat dit spel erg pittig word op het hoogste niveau!
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wanneer komt deze game nou ook alweer uit? :9

    ow ja: Het menu ftw \o/ _O_
     
  16. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik één van de weinige die de demo bagger vond?
    Vind Rally sport challenge II op de oude doos stukken beter. Jammer dat daar geen deel III van komt.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind de demo ook niet heel speciaal.
     
  19. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, gisteren had ik de demo binnen en vandaag speelde ik de demo voor ’t eerst. De graphics; geweldig. Alles ziet er netjes uit. De auto, het wegdek en noem ’t maar op. Grafisch zal deze game zeker helemaal oké zijn. Dan de physics; ook geweldig. Het gras (om maar een voorbeeld te geven) reageert erg realistisch en beweegt ook mee. De sound: en weer is het geniaal. Het brult er echt uit en is een genot voor het oor. Dan ben ik aangekomen bij het belangrijkst van een spel; de gameplay. Daar gaat het tenslotte om of jij het de moeite waard vind om deze game te spelen. En deze game is inderdaad een beetje arcade. Je trekt veel te snel op en je remt ook veel te snel en daar moet je maar net van houden. Hoewel ik erg dol ben op simulatie en ik games als Need for Speed de rug toe keer, kan ik Colin McRae: DIRT waarderen (anders zou ik de tracks niet telkens opnieuw spelen, telkens maar weer genieten en de halve middag bezig zijn om je tijden te verbeteren). Kom maar op met de nieuwe Colin McRae!
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is nou het prachtige aan racegames...je kunt het altijd blijven spelen:) Rondetijden verbeteren geeft echt een kick...tenminste...bij mij dan:cool:
    Maar ff over het snelle optrekken en remmen...volgens mij gebeurd dat bij de echte rallyauto´s ook wel vrij snel allemaal. Gaat echt allemaal *ucking snel op dat parcours van - snel achter elkaar volgende- bochten. Ik vind t wel vrij realistisch. En in Rallisport Challenge remde je ook niet langer dan 2 seconden hoor:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina