WTF XBOX360 CLAN Clannaam: What the f*ck Clantag: WTF Contact MSN/E-Mail: out_laws@live.nl Clangeschiedenis: Wij zijn net begonnen Clan Games: Voor nu nog alleen GOW (gears of war) De clan website: http://wtfclan.low-ping.com/main.asp Leaders: WTF Lmited X WTF daffieman WTF GK Michael Members: hondahondje damian 1992 Dionsk8Boarder naip Tango W Kawisawa jeero2612 KILLER BSA Jackie brown JR FastMetalmurk kdamen3332 Wat we van jou verwachten: Dat je een beetje skills hebt. Goed in een team kan spelen. WTF Member in je motto zet. Nederlandstalig bent.
Dan moet het WTF daffieman of WTF GK Michael zijn want ik heb een tijdje geen live dus voor een clan war moet je bij hun zijn okee bedankt :b:
De website gaat binnenkort off-line want er komt een .nl adres \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ Maar ik weet niet precies wanneer maar ik laat het jullie hier op het forum zeker weten. WTF CREW
Gozers , TDG Daagt jullie uit voor GoW(als jullie dat spelen) www.Thedutchgladiators.nl Registreer en ga ff naar uitdagen maak een topic aan met jullie clan naam en vernoem tijd, enzo Groet (T)DG DarkerNL