Bedankt voor jullie (veelal positieve) reacties !
@gompy:
Om eerlijk te zijn heb ik naar dit alles nog niet geluisterd, het is natuurlijk ook lastig om een winkel te vinden waar je alles kunt vinden om als set te luisteren.
Ik vind de andere speakers van B&W nogal saai, het hippe design van de Minipods vind ik juist tof, en toen ik ze hoorde spelen klonken ze ook gaaf.
Het laag van deze speakers is niet de sterkste kant (zie ook frequency 55hz - 25khz). 55hz is niet veel voor muziek als rap & hip-hop. Over de toevoeging van een evt. sub heb ik ook zeker nagedacht. Maar het geld is daar gewoon niet voor op dit moment (en ook niet over 2 maanden). Imo moet een sub ook niet nodig zijn voor een set, misschien voor surround wel, maar niet voor stereo. Je krijgt snel dat het gaat overheersen.
Waarom ik geen surround neem: Omdat ik tevreden ben over mijn Creative setje voor surround maar niet voor stereo. Ook heb je bij een goede surround set veel meer ruimte nodig dan dat ik op dit moment kan permiteren. Ook zal een studentenkamer lastiger in te richten zijn, en zit je ook met klank van de kamer.
@madison:
Zal het cd gedeelte echt zo slecht zijn van de 1930 ? Ik heb de keuze ook overwogen om een losse CD & dvd speler te kopen, maar het voordeel van een goede dvd speler is dat deze ook cd kan spelen. Wanneer je een goede cd speler koopt weet je iig zeker dat deze geen dvd's zal gaan afspelen.
Geld speelt hierbij natuurlijk ook een rol, en ruimte.
Ik zal zeker opzoek gaan naar een plek waar ik de HK samen met de Minipods kan gaan luisteren.
Alles wat jullie posten kijk ik naar, dus doe gerust suggesties.
Laatst bewerkt: 30 mei 2007