[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben full shadow en kan zeggen: het owned. Ik heb met geen enkele class moeite, tenzij er een erg goede speler achter de knoppen zit. Heb uiteraard wel wat punten in disc.

    Verder, als je lekker wat resilience hebt houd je het heel aardig uit.

    Ik speel 2 vs 2 samen met een RL maat paladin van me. We hebben gemiddeld een rating rond de 1800. Wat niet super is, maar ik heb heel erg weinig tijd om veel te oefenen.

    En healing is uiteraard ook lachen, vooral als je in 3 vs 3 of 5 vs 5 teams speelt. Maar voor PvP zou ik over het algemeen toch flink wat shadow nemen.

    Het argument roll mage / lock slaat natuurlijk helemaal nergens op, iedereen kiest wat hij of zij het leukst lijk en ik ga er verder niet eens op in.

    /salute
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een beetje de beste allround gear dan voor shadow priests? battlecast, shadowweave, gladiator set, spellnogwat? waarop moet je mikken?
     
  3. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ikl hoop voor die rogue dat ie het niet in 2 vs 2 arena is! :eek:
    ik speel arena met een dr00d (balanced spec maaar volgens mij wel meer feral :9 lol )
    en als wij tegen 2 cloth draagers moeten, dan sap ik r 1 hij begint gelijk aan de gene die niet gesapped is en ik shadowstep + ambush en het is over met de eerste... dan doen we hetzelfde of bijna hetzelfde bij de andere...

    maar we zuigen wel als we tegen shammy of paladins moeten.. dan moet ik sappen, in de gaten houden en gelijk na sap blind en dan moet de andere ong dood zijn.. ;)

    maar goed we hebben we een kut rating en we spelen weinig maar me punt is dat als je als rogue + andere melee tegen locks/mages of priest moet dat je die dan niet hoeft te cheap shotten kan veel sneller :9

    (verder gebruik ik natuurlijk wel veel stuns als ik 1 vs 1 ben enz.)
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    nee natuurlijk niet, ik ben nu zelf ook shadow om te levelen. Maar ik ben priest geworden om te healen, misschien dat ik later wel shadow weer ga.

    En de keuze is niet zo makkelijk als jij zei dat alleen shadow owned :)
    disc/holy kan ook ownen
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Skybreaker Whip
    Binds when picked up
    Unique-Equipped
    Trinket
    Equip: Increases mount speed by 10%.
    "Property of the Top Orc"
    http://www.wowhead.com/?item=32863#z0z

    KAPOW! Hij werkt niet met Riding Crop helaas (die heb je nodig om te winnen) maar het is een leuk bewijs van wat ik heb meegemaakt :p
    Ook net revered met Netherwing gehaald *)
    De gast voor de laatse boss die de Skybreaker Whip geeft heb ik zovaak gefaalt... toen kwam ik bij de laatste dude, meeste mensen falen dagen lang op hem.. in 1 keer down!! 8) (gekkenwerk) w00t.

    Alleen vandaag de heledag nog geen netherwing eggs gevonden jammer genoeg =(
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Met volle gladiator set kun je wel aardig wat damage op clothies doen ja. Maar warriors zijn meer gear afhankelijk dan andere classes. Alle filmpjes met dikke crits die je ziet van warriors zijn met top gear(ook de filmpjes van level 60). Je moet maar eens een random filmpje kijken van iemand met blue items dan ga je wel anders denken.

    Welke ct mod zorgt ervoor dat je casting timer bar krijgt te zien? En normaal gesproken al gebruik ik blessing of might dan krijg ik continu +15 mana via sct te zien, maar dit krijg ik niet meer. Hoe kan ik dit aanzetten?
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  7. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren coole Gruul raid gehad!

    High King 1e try neer. Gruul op 2e. :cool:

    Dropte (in totaal) 3 x tier4 token. Helaas niets gewonnen. Ook dropte het schild van gruul. Maar ik kwam een paar punten tekort om te winnen. :mad:

    Daarna doorgehuppelt naar Mag. Dat is even andere koek. :+ 99%...
     
  8. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    en terecht! als je kijkt naar die rogue pvp set :confused: JEZUS wat kut! je verliest zoooveeel AP! op de delen die ik heb heb ik maar assault op geenchant, en áls ik meeer van de set neem doe ik het daar ook op!

    kijk je naar die van de warrior is die perfect, zeggen ze zelf ook :confused:
    verer hoorde ik laatst van een warrior dat als hij gestunt word dat ie dan hp krijgt, hebben ze dat allemaal ?! ik merk daar namelijk vrij weinig van :cool:
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    PvP gear is overlevingsgear. Veel stamina, en behoorlijk wat crit. Inderdaad niet zoveel AP als je zou hopen, maar daar is het ook neit voor. Verder onderschat jij resilience toch wel een klein beetje heel erg veel.

    Warrior is perfect omdat een warrior enorm veel stamina wil (enige manier om te overleven), veel strength, en aardig wat crit vult het dan wel aan.

    Verder is de gear perfect voor PvP, ga ermee PvE doen en je wordt rustig uitgelachen ;). Ik outdamage warriors in PvP gear door alleen te auto-attacken, en hetzelfde gebeurt als ik ga PvPen met puur PvE gear aan.

    Het is een talent dat een warrior HP krijgt als ie wordt gestunned.
    10% HP en 20 rage over 10 sec. Perfect voor PvP ;)
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    [​IMG]

    First kill :>

    Guild bestaat nu 3 weken :D
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Oeh Aerie Peak...

    Rawr! :cool:
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vraagje;

    Ben nu 65, en doe eigenlijk alleen maar instances om te levellen, en af een toe hier en daar is een quest. Zo krijg ik prima gear, en heb ik op 70 heel veel quests om gold/rep op te verdienen. Zo deed ik gisteren ramparts nog is voor de lol, en toen we Nazan down hadden, opende zo'n kerel de chest, en loote alles wat erin zat (2 blauwe items, die voor mij niet interesant zijn) Hij beweerde dat hij op "autoloot" stond, en daardoor alles perongeluk loote ? Maar dit kan toch helemaal niet ? Want volgens mij moet je dan alsnog op "ok klikken, voor "this item wil bind when picked up", of niet ? :eek: (Best lullig voor een maat van me, die de hellreaver misliep) :eek:
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    bij autoloot druk je op de rechtmuisknop en dan loot het spel alles, maar volgens mij moet je bij blue en green gear alsnog ok zeggen bij 'will you bind this item to you' of hoe het ook heet...dus hij is ninja ;)
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat klopt, als het goed is krijg je dan die Bind on Pick-up waarschuwing.
    En levelen dmv instances gaat ontzettend traag imo. Solo ben je veel en veel sneller 70. :eek: Maarja, jij hebt wel gelijk dat quests veel geld opleveren.
     
  15. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij hij een addon heeft dat die msg weghaalt, zit bijvoorbeeld in Cosmos, maar dan is het alsnog erg stom van em en asociaal
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het moet zelfs op Master-looter hebben gestaan volgens mij.
    Alle chests worden automatisch een Greed/Need als ze geopend worden (Blues en greens). Volgens mij ook met de Ramparts chest.
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er helemaal aan. Als je bijvoorbeeld PvE dps wil gaan doen, dan zou ik totaal niet voor stamina en resilience gaan, maar vooral voor + damage en int.

    Ik ben echter een PvPer, dus ik mik op vooral op veel sta en resilience. Pas secundair op +damage en int.

    /salute
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar welke set is het makkelijkste om te krijgen? grinden voor arena gear of tailoring naar 375 halen, en waar kan ik dan die patterns voor de craftable gear halen?

    edit: http://www.youtube.com/watch?v=9uJj8UxKdhE

    eindelijk die video teruggevonden. wat ik wil weten is hoe dat item heet waarmee hij 'instant' mind controlled. check at '13
    hij is lvl 60 btw ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  19. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah okej :) cool snap ik dat ook weer ( voelde me al zo alleen gelaten door bliz O-) .. okej dat ook weer niet )

    maar bedankt voor de uitleg iig :)



    Heb ik ook gedaan t/m 65 daarna kan je heerlijk in nagrand lvlen, daarna in Area 58 en daaarna in shadowmoon valley!

    dus nu is het tijd voor nagrand :D

    verder heb ik nog wat nieuwe shit:

    Lohn'goron, Bow of the Torn-heart
    Binds when picked up
    Unique
    Ranged Bow
    114 - 213 Damage Speed 2.60
    (62.9 damage per second)
    +12 Agility
    Durability 75 / 75
    Equip: Increases attack power by 26.
    "A gift from a forgotten friend..."

    ECHT een vette look! en verder crit ik er 1 K mee (en heb maar 250 bow skill) en crit dus net zoveel als dat ik 3 combo points gebruik met deadly thrown met:

    Nethershrike
    Binds when picked up
    Thrown
    82 - 124 Damage Speed 1.60
    (64.4 damage per second)
    +15 Stamina
    Durability 240 / 240
    Requires Level 70
    Equip: Improves critical strike rating by 16 (0.7%).


    wel mis ik 15 stam en 0.7 crit maar ik heb 25.?? % crit wat gewoon redelijk goed is en die 150 stam mis ik opzich ook niet..
    verder geeft de bow wel AP! wat ik zeker wel nodig heb door de pvp set enz.

    wat zouden jullie doen ? thrown of bow ?
    Of bow voor Pve en thrown voor Pvp ?
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dude, speel je wel WoW? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina